Молодший/а фахівець/чиня з фінансових питань / Finance Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідною організацією з питань соціально-правового захисту, яка вповноважена захищати, відстоювати права та просувати довгострокові рішення для постраждалого від переміщення населення.

Наразі ДРБ шукає Молодшого фахівця з фінансових питань в Києві.

Загальна мета ролі:

Молодший фахівець з фінансових питань забезпечує підтримку щоденного функціонування офісу ДРБ та впровадження програм ДРБ у зоні відповідальності. Він підпорядковується Фінансовому Менеджеру, тісно співпрацює з матеріально-технічним та програмним персоналом, щоб:

  • Забезпечувати якісне та своєчасне виконання фінансових завдань.
  • Підтримувати Програми щодо фінансових питань.

Обов’язки:

  • Створення журналів у Dynamics, реєстрування касових операції та інших необхідних пакетів в Dynamics.
  • Відстеження, що видача авансів та депозитів відбувається на основі відповідного схвалення та розраховуються відповідно до процедур ДРБ.
  • Відстеження, що опис витрат у ваучерах, касовій книзі, журналах та їх загальна якість відповідає внутрішнім інструкціям ДРБ.
  • Забезпечення належної системи зберігання фінансових документів.
  • Відстеження, що скановані ваучери регулярно надсилаються в архів.
  • Підготовка платежів готівкою, чеком або банківським переказом за наявними формами ДРБ.
  • Надання належної супровідної документації Касової книги, забезпечення доопрацювання електронної та твердої версії підтверджуючих документів у Касовій книзі.
  • Відстеження, що внутрішні і донорські керівні принципи та процедури щодо закупівель ДРБ, що стосуються конфлікту інтересів, а також міжнародний кодекс поведінки дотримуються, виконуються.
  • Відстеження, що вся документація підготовлена прозоро та підзвітно.
  • Забезпечення належної системи зберігання фінансових документів.
  • Щодня надання відсканованих ваучерів та їх зберігання на сервері. Додавання сканів до пакетів Dynamics.
  • Інші адміністративні та матеріально-технічні завдання на вимогу керівництва.

Досвід та технічні компетенції:

  • Вища освіта у відповідній галузі або еквівалентна (фінанси, економіка праці, менеджмент).
  • Microsoft Office, хороші/поглиблені знання Excel, бажаний досвід роботи з ERP-системами.
  • Аналітичний склад розуму та уважність до деталей.
  • Вільне володіння письмовою та усною українською або російською мовами. 
  • Англійська на базовому або вищому рівні. 

Усі ролі ДРБ вимагають від співробітників володіти основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: спроможність брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
  • Спілкування: слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонстрація порядності: дотримуватися та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та зловживань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний термін з можливістю продовження
  • База: Київ
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:
Всі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою).\ за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168662&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Заявки приймаються до 31 липня 2023р.

 


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель