Молодший/а фахівець/чиня з фінансової та адміністративної роботи
ЗАВЕРШЕНО
Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.
Команда DRC наразі шукає Молодшого фахівця з фінансової та адміністративної роботи в м. Дніпро.
Загальна мета ролі
Молодший фахівець з фінансової та адміністративної роботи забезпечує підтримку щоденного функціонування офісу DRC та впровадження програм DRC у зоні відповідальності. Ця роль підпорядковується керівнику фінансово-адміністративної групи (FATL), тісно співпрацює з матеріально-технічним та програмним персоналом, для:
- Забезпечення якісного та своєчасного виконання адміністративних та фінансових завдань;
- Підтримки Програми щодо адміністративних та фінансових питань.
Основні обов’язки:
- Надання адміністративної підтримки програмному та іншому персоналу, допомога з бронюванням подорожей і проживання;
- Ефективна співпраця з фінансами, матеріально-технічним забезпеченням і програмним персоналом у своєчасному забезпеченні витратними матеріалами (програмне/офісне приладдя, канцтовари тощо) і послугами (комунальні послуги);
- Створення журналів у Dynamics, реєстрування касових операції та інших необхідних пакетів в Dynamics;
- Переконайтеся, що аванси та депозити видаються на основі відповідного схвалення та розраховуються відповідно до процедур DRC;
- Переконайтеся, що опис витрат у ваучерах, касовій книзі, журналах і що загальна якість відповідає внутрішнім інструкціям DRC;
- Забезпечити належну систему зберігання фінансових документів;
- Переконайтеся, що скановані ваучери регулярно надсилаються в архів.
- Готуйте платежі готівкою, чеком або банківським переказом за наявними формами DRC.
- Надати належну супровідну документацію Касової книги, забезпечити доопрацювання електронної та твердої версії підтверджуючих документів у Касовій книзі.
- Переконайтеся, що внутрішні і донорські керівні принципи та процедури щодо закупівель DRC, що стосуються конфлікту інтересів, а також міжнародний кодекс поведінки дотримуються, виконуються та дотримуються.
- Переконайтеся, що вся документація підготовлена прозоро та підзвітно, а відповідний персонал отримує регулярні оновлені відомості про статус закупівель.
- Забезпечити належну систему зберігання фінансових документів.
- Щодня надавати відскановані ваучери та зберігати на сервері. Додайте скани до пакетів Dynamics.
- Інші адміністративні та матеріально-технічні завдання на вимогу керівництва.
Необхідний досвід та технічні компетенції:
- Microsoft Office, хороші/поглиблені знання Excel, бажаний досвід роботи з ERP-системами;
- Аналітичний склад розуму та уважність к деталям.
Освіта: Вища освіта у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, економіка праці, менеджмент, управління персоналом).
Знання мов:
- Вільне володіння письмовою та усною українською або російською мовами;
- Англійська на базовому або вищому рівні.
Усі посади DRC вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями DRC:
- Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
- Взяття ініціативи: брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
- Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
- Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.
Ми пропонуємо:
- Тривалість контракту: 6−12 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування програми після проходження 3-х місячного випробувального терміну
- Місце роботи: Дніпро
- Дата початку: якнайшвидше.
- Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Датської ради у справах біженців.
Процес подачі заявки:
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=166913&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцевий термін подачі заявок: 06 лютого 2023 р.
Вакансія тільки для громадян України.