Молодший/а фахівець/чиня з фінансової діяльності

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
anna.sharanevych

Vacancy_dfrfycsz(7) prostirjob
Молодший/а фахівець/чиня з фінансової діяльності

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідним агентством із захисту, адвокації та просування довгострокових рішень для населення, яке постраждало від переміщення.  

ДРБ працює в Україні з 2014 року, наразі в ДРБ працює понад 800 співробітників в Україні і у 2023 році організація продовжить значне розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації у сферах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла/непродовольчих товарів, гуманітарного роззброєння та розбудови миру (гуманітарна протимінна діяльність), шляхом прямого втручання, підтримувати організації громадянського суспільства (ОГС) та партнерство з ОГС.  

Наразі ДРБ шукає Молодшого фахівця з фінансової діяльності в місті Чернігів.  Ця посада підпорядковуватиметься Керівнику групи з питань фінансової роботи 

Загальна мета ролі: 

Під управлянням керівника групи з питань фінансової роботи, молодший фахівець з фінансової роботи  відповідає за забезпечення загального щоденного фінансового функціонування офісу та підтримку реалізації програмної діяльності ДРБ. 

Обов’язки: 

  • Створення журналів в Dynamics, реєстрація касових операцій та інші необхідні пакети в Dynamics; 
  • Контроль того, щоб аванси та депозити видавалися на основі відповідного схвалення та розраховувалися відповідно до процедур DRC.; 
  • Контроль за відповідністю опису витрат у чеках, касовій книзі, журналах та їх загальної якості внутрішнім інструкціям ДРБ; 
  • Підготовка записів в ERP системі Dynamics –365; 
  • Забезпечення додавання правильної документації до Dynamics; 
  • Відстеження того, що відскановані ваучери регулярно надсилаються в архів. 
  • Контроль за дотриманням внутрішніх інструкцій і процедур донорів щодо закупівель DRC, пов’язаних із конфліктом інтересів, а також міжнародного кодексу поведінки. 
  • Контроль того, щоб уся документація була підготовлена прозоро та підзвітно 
  • Забезпечення належної системи зберігання фінансових документів. 
  • Щоденне надання відсканованих ваучерів та їх зберігання на сервері. 
  • Супровід аудиту кожного проекту; 
  • Активна участь у гармонізації оперативної роботи між регіональними та базовими офісами: обмін ідеями, створення інструментів, оновлення інструкцій тощо; 
  • За потреби надавати іншу підтримку керівнику групи з питань фінансової роботи в рамках фінансових питань. 

Необхідний досвід та компетенції: 

  • Досвід роботи в фінансовій сфері не менше 1-2 років 
  • Бажано досвід роботи в МНУО 
  • Відмінні навички роботи з Microsoft Office 
  • Бажано володіння англійською мовою 
  • Вільне володіння українською мовою 
  • Розмовні та комунікативні навички 
  • Розвинені організаторські здібності 
  • Акуратність в роботі з документами 
  • Компетентність вести переговори 
  • Фінансова грамотність 

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів. 
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку. 
  • Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій. 
  • Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно. 
  • Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань. 

Необхідна освіта:  
Вища освіта у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, економіка). 

Ми пропонуємо: 

Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний період з можливістю подальшої продовження контракту 
Рівень: I 
Призначення місця роботи:  місто Чернігів 
Дата початку:  Якомога швидше. Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців. 

Процес подання  

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою. Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.  

Кінцевий термін подання заявок: 22.09.2024. 

Надсилайте резюме за посиланням.

Ми залишаємо за собою право проводити співбесіди до закінчення терміну подачі заявок.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка