Менеджер/ка з соціальних мереж та комунікацій у проєктний офіс реформи шкільного харчування
ЗАВЕРШЕНО
- Відчуваєш вогонь, аби підсилювати сміливі реформи на державному рівні?
- Мрієш перейти на новий level та з SMM вирости в комунікаційного(-ну) менеджера(-ку)?
- Готовий(-а) до роботи з офісу у столиці — динамічно та активно?
Якщо на всі питання відповідь «так» — читай далі, вакансія створена для тебе!
Про проєкт. Проєктний офіс реформи шкільного харчування за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні здійснює впровадження реформи шкільного харчування в Україні. Стратегія реформи визначає план дій на 2023 — 2024 роки та чотири стратегічні цілі до 2027 року, тому, офіс розширює команду та шукає натхненних і професійних особистостей, що готові реалізувати важливі для України реформи та стати «правою рукою» комунікаційної менеджерки проєктного офісу.
Основні зони відповідальності:
- створення «з нуля» та подальше ведення соціальних сторінок проєктного офісу (плануємо запускати Facebook, Instagram, TikTok, X (Twitter));
- експертне доповнення та (або) підготовка контенту для наявних ресурсів проєктного офісу, наприклад — платформа ЗнаЇмо, telegram-канал проєкту та соціальних мереж партнерських організацій, наприклад — Національна асоціація громадського харчування (NFA);
- моніторинг охоплень, лайків, коментарів та іншої взаємодії з контентом, його аналіз;
- діалог з аудиторією, відповіді на коментарі та повідомлення (за узгодженням);
- створення базового візуального контенту для соціальних мереж самостійно та спільна робота з дизайнером щодо створення презентацій та допоміжних графічних матеріалів (за запитом та потребами проєкту);
- активна участь у проведенні фото- та відеозйомок (від створення ідей та, за потреби, базового монтажу до розміщення матеріалів в соціальних платформах);
- активна комунікація з колегами, партнерами, комунікаційною менеджеркою офісу та швидке реагування на вхідні задачі.
Ідеальний match станеться, якщо ти:
- 100% готовий(-а) до роботи з офісу (у центрі столиці, повний робочий день);
- маєш релевантний досвід на посаді SMM-менеджера(-ки), контент-менеджера(-ки), молодшого(-ї) комунікаційного(-ї) менеджера(-ки) близько 2-х років;
- експерт(-ка) в SMM: знаєш як створити ефективний контент-план для кожної соціальної мережі та маєш сяючі ідеї по створенню нових рубрик і форматів;
- маєш навички копірайту: вміло збираєш слова в сенси аби оперативно та коротко написати простою мовою про складні речі;
- любиш «створювати» власноруч: для тебе не є проблемою професійно зняти сторіс, підготувати текст, ти добре «дружиш» з графічними редакторами Figma, Canva, ін.
- самостійний(-а) та проактивний(-а): організовуєш свою роботу без мікроменджменту та ініціюєш, бачиш коли «треба підхопити» і робиш це.
Що пропонуємо:
- Сенси. Можливість допомагати проєкту звучати «голосно» та напряму впливати на рух реформи;
- Full-time в Києві — у центрі столиці біля Маріїнського парку;
- Фінансова мотивація. Широка вилка можливостей з конкурентною оплатою праці;
- Розвиток. Розширення зон відповідальності та повноважень «вшир», відповідно динаміки розвитку проєкту та твого бажання (вчитись ти будеш кожен день);
- Яскравий кейс в CV та розширення власної бази корисних контактів на найвищому рівні;
- Випробувальний термін до 30 квітня 2024 року з можливістю продовження від 6 місяців — і далі, за твоїм бажанням, результатами та статусом проєкту;
- Оточення експертів, талановитих особистостей та ентузіастів своєї справи, що працюють з тобою пліч-о-пліч на велику мету.
Процес рекрутингу починається із заповнення форми нижче, а далі —
телефонна співбесіда — online фінальна співбесіда — offer.
Форма подачі відкрита до заповнення до 21.04.2024.
Віримо у твій талант!
* Відповідь буде надана лише релевантним до позиції кандидатам протягом 10 робочих днів після заповнення форми. Не зволікай, якщо вакансія зацікавила — вивчаємо кандидатів дотримуючись черги, у разі «perfect match» форма може бути закрита раніше вказаного терміну.