Менеджер/ка з розвитку персоналу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Intersos

ІНТЕРСОС — це гуманітарна організація, яка знаходиться на передовій надзвичайних ситуацій, надаючи допомогу жертвам збройних конфліктів, стихійних лих та екстремального відчуження, приділяючи особливу увагу захисту найуразливіших верств населення.

З 1992 року наші гуманітарні працівники допомагають людям, які постраждали від гуманітарних криз: ми надаємо першу допомогу, їжу, притулок, медичну допомогу та товари першої необхідності. Ми забезпечуємо задоволення базових потреб, таких як освіта, доступ до чистої води та медична допомога.

Команда швидкої допомоги INTERSOS перебуває у Львові, де ми розпочинаємо інтервенцію з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам та підтримки місцевих медичних закладів, наближених до районів бойових дій, які вже перебувають під великим тиском через наплив переселенців та нестачу лікарів, ліків та медичного приладдя. Ми підтримуємо онкологічну лікарню та деякі притулки у Львові, а також розпочали роботу у Вінниці, як у місті, так і на прилеглих територіях, із забезпеченням захисту та охорони здоров’я. Ще одна команда швидкої допомоги прибула до Одеси, щоб доставити травматологічні набори та задовольнити зростаючі потреби населення.

ІНТЕРСОС відкриває вакансію Менеджер з розвитку персоналу

Ця посада передбачає часті відрядження

Основна мета

Під керівництвом Координатора з питань людських ресурсів та у співпраці з менеджерами з питань людських ресурсів відповідає за реалізацію політики навчання та розвитку та її процедур у Місії, приділяючи особливу увагу впровадженню Вступного інструктажу, Плану навчання Місії та процесу внутрішньої перевірки.

Підпорядковується:

Ієрархічно: Координатор по роботі з персоналом

Функціонально: Координатор з розвитку персоналу

Координує роботу з: Менеджер з управління персоналом, керівники підрозділів

Задачі

  • Надання підтримки Координатору з питань персоналу, менеджерам з персоналу та персоналу щодо політики та процедур навчання та розвитку персоналу, а також моніторинг впровадження цієї політики відповідно до Внутрішніх положень та Трудового законодавства.
  • Надавати підтримку менеджерам з управління персоналом у впровадженні процесу внутрішньої оцінки як для іноземного персоналу, так і для національного персоналу, приділяючи особливу увагу розвитку персоналу, розбудові потенціалу, що є необхідним та/або очікуваним.
  • Надавати підтримку Координатору з питань персоналу в аналізі потреб у навчанні та потенціалу, який необхідно розвивати, а також підтримувати постійний зв’язок з лінійними керівниками на всіх рівнях.
  • Складати, визначати та подавати Координатору з управління персоналом річний план навчання, який має бути затверджений БГЗО, та підтримувати зв’язок з іншими департаментами з метою актуалізації та раннього виявлення потреб у навчанні.
  • Інформувати Координатора з питань персоналу про інноваційні та креативні рішення щодо розбудови потенціалу та розвитку персоналу.
  • Реалізовувати та впроваджувати, відповідно до Річного плану підготовки, заходи з розбудови потенціалу, що належать до компетенції Місії, а також надавати підтримку ДКП, регіональному координатору з питань управління персоналом та будь-яким іншим колегам зі штаб-квартири у реалізації та впровадженні заходів з розбудови потенціалу, які можуть бути заплановані штаб-квартирою у координації з Місією.
  • Співпрацювати з координатором з питань управління персоналом та менеджерами з управління персоналом в управлінні кар’єрним розвитком талановитих співробітників Місії.
  • Співпрацювати з Координатором з питань персоналу та менеджерами з питань персоналу у виявленні талановитих співробітників, які мають бути представлені Регіональному координатору з питань персоналу для можливої тимчасової мобільності або експатріації.
  • Забезпечення належного інструктажу та/або вступного інструктажу для всіх співробітників, задіяних у проекті (національних, міжнародних, візитерів тощо).
  • Організовувати, у координації з менеджерами з управління персоналом на різних базах, щомісячний інструктаж для новоприйнятих національних співробітників/експатів (відповідно до офіційного Контрольного переліку інструктажів) та забезпечувати надання оновленої інформації відповідними відділами.
  • Зберігати записи про проведені інструктажі в особових справах персоналу.
  • Здійснювати контроль за впровадженням системи управління ефективністю роботи персоналу та забезпечувати своєчасне та якісне виконання ПОР.
  • Ця посада вимагає значних поїздок по Україні до баз Інтерсосу, таких як Вінниця, Полтава, Дніпро та Одеса.

Вимоги до кандидата:

Кваліфікація:

  • Вища освіта за спеціальністю «Управління персоналом», «Бізнес-адміністрування» або спорідненою.

Професійний досвід:

  • Необхідний мінімум 3 роки відповідного професійного досвіду в галузі управління людськими ресурсами з акцентом на управлінні навчальною діяльністю, бажаний досвід роботи в якості професійного тренера на курсах з бізнесу та менеджменту, а також досвід роботи в міжнародній страховій організації.

Знання мов:

  • Вільне володіння англійською та українською мовами (письмово та усно)

Компетенції:

  • Комп’ютерна грамотність (Word, Excel, Power Point)
  • Хороші лідерські якості
  • Сильні технічні знання в області підзаконних актів країни.
  • Висока конфіденційність, повага до різноманітності
  • Хороші міжособистісні та комунікативні навички
  • Сильні аналітичні навички та навички написання звітів.
  • Сильні навички планування та організації
  • Здатність працювати під тиском і в команді.

Будь-ласка, надсилайте резюме англійською мовою та заповнюйте форму тут: INTERSOS Application


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель