Менеджер/ка з розвитку медіа
ЗАВЕРШЕНО
Проєкт Інтерньюз «Розуміння аудиторій та цифрова підтримка» шукає досвідченого\у Менеджера\ку з розвитку медіа. Менеджер\ка буде частиною команди, яка керуватиме проєктом, спрямованим на покращення доступу громадськості до незалежних новин та інформації про проблеми, які впливають на життя громадян у Вірменії, Грузії, Молдові та Україні. Проект покращить безпеку правозахисних організацій\активістів та незалежних медіа та покращить якість контенту та фінансову сталість окремих медіа у чотирьох цільових країнах. Менеджер\ка звітуватиме Директорці проекту.
Основні обов’язки:
- Менеджмент проєктів чотирьох медіа-сервісних організацій;
- Менторинг медіа-сервісних організацій з проєктних питань;
- Менторинг медіа-партнерів проєкту з редакційних питань, питань розробки та дистрибуції контенту, аналізу авдиторій;
- Аналіз результатів проєктів та вирішення проблем проєктів;
- Організація обміну досвідом між чотирма ключовими партнерами програми та їхніми медіа-партнерами;
- Організація регіональних зустрічей та конференцій для медіа-партнерів проєкту;
- Менеджмент роботи медіа-консультантів, які надають експертну підтримку медіа-партнерам проєкту;
- Координація роботи із національними та регіональними програмами Інтерньюз;
- Ведення й написання проєктних звітів для донора, включаючи збір даних моніторингу й оцінки по ключових індикаторах проєкту;
Кваліфікація та досвід
- Сильний інтерес до розвитку медіа видань та організацій;
- Розвинені навички управління проєктами: принаймні 3 роки досвіду управління медіа-проєктами, досвід управління персоналом, консультантами та партнерами;
- Досвід роботи в медіа, зокрема редакторський досвід буде перевагою для цієї посади.
- Вільне володіння англійською мовою та сильні комунікаційні навички;
- Знання української, російської та інших регіональних буде перевагою для цієї посади;
- Здатність ефективно працювати в багатокультурному середовищі;
- Аналітичні здібності та розвинені навички з написання програмних звітів;
- Перевірені організаторські здібності з великою увагою до деталей і стратегічним баченням;
- Сильні навички міжособистісного спілкування, включаючи дипломатичність, тактовність та вміння вести переговори;
- Багатозадачність, вміння розставляти пріоритети;
- Здатність працювати як самостійно, так і в команді з іншими;
- Хороші знання та досвід роботи з MS Excel та Word.0
Для подання заявки перейдіть за цим посиланням.