Менеджер/ка з підзвітності
Міжнародний благодійний фонд Карітас України шукає до себе в команду – Менеджера з підзвітності.
Оcновні обов’язки:
- Забезпечення наявності і функціонування механізмів зворотного зв’язку та підзвітності за підтримки програмного менеджера/проектних менеджерів та MEAL менеджера.
- Участь в підготовці та реалізації проектів і програм.
- Аналіз даних зворотного зв’язку та підзвітності для надання необхідних даних, висновків та рекомендацій для звітів партнерам та місцевим партнерським організаціям.
- Комунікація з партнерами та участь в розробці стандартних операційних процедур та методологій для налагодження та належного функціонування системи зворотного зв’язку та підзвітності.
- Систематизація та впровадження операційних процедур обробки звернень, надання зворотного зв’язку та підзвітності на національному та місцевому рівнях.
- Підготовка періодичних звітів з підзвітності по проектах програм.
- Контроль за функціонуванням системи підзвітності та механізмів зворотного зв’язку.
- Проведення періодичних заходів по вивчанню помилок та покращенню програмних та операційних засад.
- Організація та проведення навчальних сесій, тренінгів для працівників мережі Карітас з метою підвищення обізнаності щодо підзвітності та гуманітарних принципів.
- Здійснення за необхідністю моніторингових візитів у локації виконання проектів з метою оцінки операційної спроможності та належного функціонування системи підзвітності в місцевих організаціях.
- Підготовка та презентація результатів системи підзвітності партнерам.
- Надання партнерам необхідних інструментів для забезпечення функціональності їх системи звернень.
- Аналіз та адаптація нових матеріалів, інструментів, механізмів для покращення системи підзвітності.
- Адміністрування, розвиток та покращення впровадженої системи обліку звернень.
- Навчання та професійний супровід локальних операторів та адміністраторів (навчальні, інформаційні та апдейт зустрічі, аналіз якості інформування та внесення даних в систему обліку звернень, допомога в звітуванні).
Вимоги:
- Повна вища освіта.
- Досвід роботи з колл-центрами/гарячими лініями (координація операторів, робота з CRM системами).
- Досвід роботи в гуманітарних організаціях на посадах, пов’язаних з інформуванням/комунікацією з громадами або роботою зі зверненнями від громадян чи на посадах пов’язаних з моніторингом, оцінкою та підзвітністю перед постраждалим населенням.
- Досвід роботи в Карітас України або в мережі Карітас на посадах пов’язаних з ААР – бажано.
- Знання гуманітарних принципів та дотримання їх в роботі.
- Загальні знання проектного та програмного циклів, в галузях соціології, соціальної роботи.
- Вміння працювати в комп’ютерних програмах обробки та візуалізації даних.
- Вміння працювати з базами даних, системами моніторингу індикаторів проекту.
- Знання методів навчання дорослих.
- Володіння українською вільно, англійською мовою – на рівні для можливості спілкування та листування з партнерами.
Необхідні професійні навички та особисті якості:
- Комунікативність.
- Здатність швидко навчатись.
- Гнучкість та вміння оперативно реагувати на зміни середовища.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування.
- Конкурентний рівень заробітної плати.
- Потрібні ресурси для виконання поставлених завдань.
- Можливість професійного зросту.
- Можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій.
Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу – з нами у вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!
Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.
Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.
З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.
Відгукуючись на вакансію, ви підтверджуєте, що даєте згоду на збір та обробку персональних даних.
Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та мотиваційний лист на електронну адресу: [email protected]
Термін розгляду надісланого резюме – від 1 до кількох тижнів до моменту закриття вакансії. Зверніть увагу, що для розгляду вашого резюме важливо, щоб ваш досвід, навички та мотивація долучитись до нашої команди (зазначені в мотиваційному листі) відповідали опису вакансії.

