Менеджер(ка) з маркетингу для Громадського радіо

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Petro Koshukov

HR Logo
Менеджер(ка) з маркетингу для Громадського радіо

 

Громадське Радіо — перша та єдина в Україні некомерційна незалежна радіостанція формату news & talk. Ми віримо у силу та правду безумовної свободи слова, яка не може обмежуватися державою та інтересами великого бізнесу, тому ми втілюємо в життя унікальну для України бізнес-модель незалежного неприбуткового публічного радіо. Ми маємо швидко зростаючу мережу мовлення в радіоефірі та Інтернеті , що вже сьогодні налічує понад мільйон потенційних слухачів. Ми виходимо на новий етап динамічного розвитку Громадського радіо як соціального підприємства, який потребує залучення професійного менеджера з маркетингу.

Цілі

  • Розробка та імплементація маркетингової стратегії продуктів ГР з метою збільшення їх аудиторії;
  • Збільшення впізнаваності та лояльності до бренду ГР;
  • Залучення рекламодавців;
  • Перезапуск онлайн платформ, на яких присутнє ГР.

Що треба вміти

Людина, яку ми шукаємо, повинна поєднувати як аналітичні, так і креативні здібності:

  • Глибокі знання в маркетингу та комунікаціях;
  • Досвід роботи в цифровому маркетингу та глибоке розуміння потенціалу цифрових каналів комунікації для реклами та комунікацій;
  • Розуміння цифрових маркетингових інструментів;
  • Хороші комунікаційні навички та вміти писати якісні тексти;
  • Досвід роботи з Google Analytics, Facebook Insights;
  • Досвід розробки маркетингових стратегій для медіа-компаній – великий плюс;
  • Знання радіо-ринку – великий плюс.

Що треба буде робити

  • Аналіз конкурентного середовища;
  • Аналіз та інтерпретація даних щодо нинішньої аудиторії ГР та визначення нових потенційних аудиторій;
  • Рекомендації щодо контент стратегії та методів просування нового контенту з метою збільшення аудиторії привабливої для рекламодавця;
  • Налагодження стосунків з прямими рекламодавцями;
  • Пошук нових форм монетизації контенту ГР;
  • Контроль за розробкою веб-сайту, мобільних додатків та інших програмних та аналітичних рішень;
  • Тісна взаємодія з редакцією;
  • Формування та управління промо-бюджетом ГР.

Умови роботи

  • Неунормований робочий день без вимоги постійної фізичної присутності;
  • умови договору про надання послуг із ФОП;
  • можливість мати робоче місце в серці Києва;
  • конкурентна заробітна платня;
  • позитивна та дружня атмосфера;
  • можливості для динамічного професійного розвитку, створення та реалізації соціальних ідей і проектів.

Конкурс на посаду менеджера(ки) з маркетингу Громадського радіо не має кінцевої дати, але в наших планах є знайти й залучити найкращу(ого) кандидатку(а) до роботи не пізніше 10 листопада 2017 року.

Надсилайте лист із обґрунтуванням Вашої зацікавленості та резюме на адресу [email protected]  із поміткою «Marketing manager» в темі листа.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: GIS Expert, STTA

Вакансія: Local Borrowing and Local Guarantee Expert, STTA

Закупівля послуг з проведення тренінгів “Безпека школярів в укритті” модуля “Домедична підготовка”

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"