Менеджер/ка з комунікацій
Razom – українсько-американська громадська організація, що була створена задля підтримки народу України у його прагненні до демократії, справедливості та поваги до прав людини. Дочірньою організацією Razom в Україні є Благодійний фонд «Разом для України». Razom створює простір для плідної співпраці задля сильної та процвітаючої України.
Центри психологічної підтримки «RAZOM з тобою» – це проєкт, який передбачає надання безкоштовної психологічної підтримки і допомоги дорослим, які постраждали від війни.
У нашій роботі ми керуємося ідеєю посттравматичного зростання для тих, хто опинився в кризових ситуаціях. Наша мета – не лише стабілізувати стан, а й допомогти знайти внутрішні ресурси, відчути підтримку та стимулювати особистий розвиток.
І наразі маємо відкриту позицію Менеджер(-ка) з комунікацій, для ефективної зовнішньої та внутрішньої комунікації проєкту, сприяючи підвищенню поінформованості про центри психологічної підтримки та їхній вплив на громадськість.
КЛЮЧОВІ ЗАВДАННЯ:
- Розробка та впровадження комунікаційної стратегії проєкту та інформаційних кампаній на національному й локальному рівнях.
- Формування позитивного іміджу та підвищення впізнаваності проєкту через медіа, соцмережі та публічні активності.
- Налагодження та розвиток партнерських комунікацій із громадами, психологічними центрами, донорами, органами влади та іншими стейкхолдерами.
- Співпраця зі ЗМІ: підготовка прес релізів, анонсів, коментарів, організація інтерв’ю та медіасупроводу подій.
- Комунікаційний супровід заходів: анонси, пострелізи, координація співпраці зі знімальними групами та партнерами.
- Ведення та розвиток соціальних мереж: контент-планування, підготовка публікацій, модерація та аналітика.
- Підготовка текстів різних форматів — новини, пости, офіційні заяви, інтерв’ю, буклети, презентації та виступи.
- Адміністрування та оновлення веб сайту проєкту: новини, описи програм, технічні оновлення.
- Моніторинг інформаційного простору та підготовка звітів щодо ефективності комунікацій з подальшими рекомендаціями
- Організація внутрішньої комунікації в команді: узгодження повідомлень, підготовка інструкцій і стратегічних документів.
- Координація дизайнера та зовнішніх підрядників, контроль якості візуальних матеріалів і поліграфічної продукції.
НАШІ ОЧІКУВАННЯ:
- Вища освіта в галузі соціальних наук, комунікацій, маркетингу, чи іншій відповідній галузі
- Досвід у розробці та впровадженні комунікаційних стратегій та кампаній від 3-х років.
- Досвід управління повним циклом контенту: від ідеї та написання текстів (прес релізи, пости, звіти) до публікації та модерування у соціальних мережах та на веб сайті.
- Досвід роботи зі ЗМІ (національний та локальний рівень), підготовки коментарів, організації медіасупроводу.
- Відмінне володіння MS Office або Google Workspace (зокрема, для створення презентацій, аналітичних довідок, звітів, OnePager).
- Впевнене володіння інструментами для ведення та розвитку соціальних мереж (планування, публікація, аналітика) та системами управління контентом (CMS) веб сайту.
- Базові навички роботи з графічними редакторами (наприклад, Canva або Figma на рівні користувача) для координації роботи дизайнера та створення швидких візуальних матеріалів.
- Розуміння основ фото- та відеовиробництва для ефективної постановки завдань знімальним групам та фотографам.
- Англійська мова, рівень Upper-intermediate
ПРОПОНУЄМО:
- Повна зайнятість з можливістю гнучкого графіка залежно від потреб
- Конкурентна заробітна плата
- Компенсація витрат на відрядження, включаючи проїзд, проживання.
- Можливість професійного розвитку у сфері комунікацій, медіа та стратегічного контенту.
- Роботу над важливим суспільним проєктом, що має реальний вплив на підтримку громад, психологічних центрів та людей, що потребують допомоги.
- Участь у тренінгах та навчальних заходах для особистісного розвитку (корпоративне навчання, домедична допомога, психологічна самопідтримка тощо)
Якщо ви хочете долучитися до команди та податись на вакансію, будь ласка, заповніть форму за посиланням.

