Менеджер/ка програми Одеса / Program manager

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Intersos

Intersos-Humanitarian
Менеджер/ка програми Одеса / Program manager

INTERSOS (Італія) — це гуманітарна організація на передовій у надзвичайних ситуаціях, яка надає допомогу жертвам збройних конфліктів, стихійних лих та екстремального відчуження з особливою увагою до захисту найбільш вразливих людей.

З 1992 року наші гуманітарні працівники допомагають людям, які постраждали від гуманітарної кризи: надаємо першу допомогу, їжу, житло, медичну допомогу та товари першої необхідності. Ми забезпечуємо задоволення основних потреб, таких як освіта, доступ до чистої води та медична допомога.

Команда екстреної допомоги ІНТЕРСОС перебуває у Львові, Вінниці, Полтаві, Одесі та Дніпрі, де ми розпочали операцію з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО) та пітримки місцевих медичних закладів та поблизу місць бойових дій, які знаходяться під високим тиском через наплив переселенців та дефіцит лікарів, ліків та медичних засобів.

Ми відкриваємо позицію Менеджер програми у м. Одеса

Тривалість контракту 6 місяців (з можливістю продовжити)

Загальна мета посади:

У тісній співпраці з координаційною командою менеджер програми визначає та планує цілі та пріоритети проекту, визначаючи гуманітарні потреби, аналізуючи контекст і гуманітарні питання, ризики та обмеження, а також обчислюючи людські та фінансові потреби. Сприяння, у співпраці з керівником місії, координатором програм в країні, іншими менеджерами програм і технічними координаторами (по захисту та медичного), у реалізації заходів усіх проектів в Одеській області та зовнішньої і внутрішньої координації з метою ефективного забезпечення досягнення цілей та покращення гуманітарної ситуації цільового населення.

Задачі

  • Представляти INTERSOS в межах програми Одеської області, активно беручи участь у відповідних технічних координаційних зустрічах, зустрічах кластерів та робочих групах.
  • У тісній консультації з керівником місії, координатором програм в країні та керівником офісу, розвивати інституційні контакти з місцевою владою та національними партнерами на рівні проекту (громадянське суспільство, НУО, недержавні організації, координаційні центри кластерів, місцева влада, міністерства, представники, агентства ООН та донори тощо) з метою координації діяльності INTERSOS та забезпечення її більшої ефективності в місцевому контексті.
  • Спостерігати за політичною та гуманітарною ситуацією в програмному регіоні щоб переконатись, що статут, політика та імідж INTERSOS поважаються з національними працівниками, населенням, владою та партнерами. Разом з координаційної та проектної командами провести оцінку потреб, визначивши статут населення, проаналізувавши контекст (середовище, залучені об’єкти тощо) і пов’язані ризики та обмеження, щоб визначити пріоритети та цілі проекту та розрахувати необхідні матеріальні, людські та фінансові ресурси. Пропонувати та проводити дослідницькі місії та швидку оцінку, пов’язану зі стратегією INTERSOS у країні, на запит менеджменту для кращого розуміння контексту, обмежень та потреб населення та розробити нові проектні пропозиції.
  • Регулярно оновлювати робочі плани проекту та відповідні фінансові плани, забезпечувати своєчасну та якісну реалізацію відповідно до рекомендацій INTERSOS та донорів, а також згідно з проектами та загальними галузевими стратегіями. Керувати та наглядати за реалізацією, моніторингом та оцінкою Одеської програми у співпраці з командою, моніторингом ризиків та загроз, оцінкою досягнутого прогресу та виявленням відхилень, а також негайно пропонувати корегуючи дії. Надавати звіти координатору програм та SMT про розвиток та план дій, якщо це необхідно. Підтримувати зв’язок із місцевими партнерами в Одеській області. Розробити архів програми, зберігаючи письмові записи окремих проектів та розповсюджуючи всередині країни інформацію про досягнення, виклики та отримані уроки.
  • У координації з HR відділом та відповідними координаторами планувати та організовувати орг структури, розподіляти завдання та робоче навантаження між командами, шляхом регулярних робочих зустрічей та зворотного зв’язку, щоб забезпечити ефективне розміщення ресурсів і досягнення очікуваних цілей.
  • Сприяти повному дотриманню протоколів безпеки INTERSOS для забезпечення відповідних умов праці для персоналу, повідомляти про будь-які проблеми, що викликають занепокоєння. Дотримуватись політик відносно персоналу.
  • У координації з відділом персоналу визначити потреби у навчанні, координувати, контролювати та мотивувати колег, проводити спеціальні навчальні сесії та навчання на робочому місці, індивідуальне спостереження та коучинг.
  • Сприяти, щоб персонал був навчений та дотримувався правилам та політикам INTERSOS (по попередженню сексуальної експлуатації та захисту дітей). Переконатись, що персонал проекту поважає правила та норми INTERSOS, а також, дотримується Основних цінностей, Статуту, Кодексу етики. Контролювати фінансові витрати.
  • Сприяти нагляду за матеріально – технічними та медичними замовленнями та проектними закупівлями з метою попередження можливих перешкод і затримок.
  • Готувати щомісячні внутрішні звіти та розробляти проміжні та остаточні звіти згідно правилами та положеннями донорів та Інструментом оцінки INTERSOSб забезпечуючи збір точних даних та своєчасне подання.
  • Проводити регулярні виїзди до місць реалізації проекту, що забезпечити якість проекту відповідно до внутрішнього стандарту і стандарті донорів.
  • Будь- яке інше завдання, назначене координатором програм або керівником місії

Вимоги:

  • Вища освіта (економіка, політологія, гуманітарні науки)
  • Мінімум 3 роки досвіду на керівних/коорднаційних посадах у гуманітарних організаціях.
  • Досвід реалізації надзвичайних заходів, фінансованих донорами ООН або ECHO або іншими.
  • Хороші навички написання проектних пропозицій та звітів
  • Здатність планувати та організовувати екстрену польову оцінку у важкодоступних місцях
  • Хороша здатність аналізувати контекст і можливості для розширення місії/операцій
  • Високий рівень знання Англійської мови. Рідне знання Української
  • Навички праці автономно
  • Хороші організаційні та планувальні навички
  • Високі комунікативні навички
  • Ініціативність

Будь ласка, заповніть форму тут: INTERSOS Application

 


Останні публікації цього розділу:

Водій/ка в команду гуманітарного розмінування / Driver (demining team)

Адміністративний/а асистент/ка

Журналіст(ка) - тематика енергетичні ринки

Керівник/ця відділу фінансів

Контент-менеджер(ка) до «Навчай для України»

Випусковий(-а) редактор(-ка) інформаційного ресурсу «Українська енергетика»