Менеджер/асистент проектів громадської організації (Львів)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Olia_Konyukh

Посадові обов’язки:

  • Організація та координація публічних заходів;
  • Координація роботи волонтерів;
  • Ведення листування та діловодство;
  • Написання звітів та підготовка документації за підсумками проектів;
  • Моніторинг можливостей для молоді, грантових заявок;
  • Налагодження співпраці з іншими ГО, партнерами;
  • Виконання інших доручень керівництва в межах компетенцій.

Вимоги:

  • Грамотна усна та письмова мова;
  • Організаторські та аналітичні здібності;
  • Висока дисциплінованість, здатність дотримуватись часових рамок;
  • Бажання вчитись та долати труднощі;
  • Досвід громадської роботи чи ведення громадських проектів – бажано;
  • Знання іноземних мов буде перевагою.

Ми пропонуємо:

  • Безкоштовне навчання, участь у семінарах, тренінгах, поїздках;
  • Менторську підтримка;
  • Часткову зайнятість з гнучким графіком (можливість поєднувати з навчанням у ВНЗ);
  • Роботу в динамічному та творчому колективі;
  • Гідну оплату праці;
  • Можливість змінити світ на краще; )

Оплата за результатами співбесіди та відповідно до вмінь і навичок.

Резюме українською мовою надсилайте на адресу: [email protected] не пізніше 5-го лютого. В темі листа просимо вказати: резюме менеджер/асистент


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка