Менеджер з питань субґрантів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
gkoshulap

Опис проекту:

Міжнародний республіканський інститут (IRI) шукає досвідчених спеціалістів для залучення до майбутнього проекту Агентства з міжнародного розвитку США (USAID) під назвою «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (Decentralization Offering Better Results and Efficiency – DOBRE) в Україні. Метою проекту DOBRE є зміцнення місцевого самоврядування як способу поглиблення демократії, поліпшення умов для розвитку громад та сприяння стабільності.

Основні функції та обов’язки:

Менеджер з питань субґрантів проекту DOBRE контролюватиме ефективне і дієве виконання функцій отримувачів субґрантів, з метою дотримання повної відповідності цих функцій програмним пріоритетам і цілям. Менеджер з питань субґрантів буде тісно координувати свої дії з Операційним менеджером, Менеджером із закупівель, Фінансовим менеджером, і персоналом з питань закупівель офісу у Вашингтоні з метою реалізації стратегічних цілей і потреб проекту DOBRE. Ця посада підпорядковується Операційному менеджеру; місцезнаходження – місто Київ, Україна.

  • Розгляд Тендерних заявок на предмет забезпечення належного механізму (відшкодування витрат, фіксована сума) і відповідності потребам програми
  • Перевірка Запиту на конкурсну пропозицію (на отримання ґранту) перед його публікацією
  • Розробка договору субґранту та забезпечення отримання дозволу від центрального офісу
  • Забезпечення навчальної підготовки партнерів та експертів у рамках субґранту
  • Перевірка звітності за субґрантом
  • Відстеження звітності за субґрантом, платежів і термінів
  • Практичні знання правил донорів, особливо тих, які стосуються партнерів по субґранту
  • Забезпечення електронного подання та зберігання документації субґранту
  • Організація роботи та встановлення пріоритетів для персоналу із закупівель на основі вказівок з боку Операційного менеджера та Заступника керівника програми
  • Служить в якості ресурсу для співробітників і партнерів у Києві щодо знання правил USAID
  • Інші завдання, які призначаються в міру необхідності.

Вимоги щодо кваліфікації кандидатів:

  • Принаймні 3 роки досвіду роботи в проектах, що фінансуються донорами, на схожих посадах, в тому числі досвід виконання наглядових функцій.
  • Попередній досвід діяльності в складних, динамічних і проблемних обставинах роботи на місцях у країнах, що розвиваються
  • Вища освіта
  • Кандидат повинен мати практичне знання політики і процедур USAID щодо фінансового управління, фінансової звітності, процесів та систем закупівель
  • Досвід роботи в таких ролях з проектами USAID
  • Обов’язковою вимогою є відмінні навички письмового та усного спілкування англійською та українською мовами
  • Бажане досконале володіння російською мовою.

Подання заявок:
• Будь ласка, надішліть усі свої резюме, супровідні листи та рекомендації на електронну адресу Галини Кошулап ([email protected]), вказавши у темі листа «DOBRE Subawards Manager Application» до 25 лютого 2016 року. Усі аплікаційні форми повинні подаватися на англійській мові.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель