Менеджер з персоналу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ADRA

АДРА Україна є частиною величезної всесвітньої мережі Адвентистського Агентства Розвитку та Допомоги (ADRA), що веде свою діяльність більш ніж в 130 країнах світу і складається з декількох тисяч штатних співробітників і волонтерів.

АДРА в Україні веде свою діяльність з 1993 року. Реалізовано близько 150 різних проектів, завдяки яким більш 500.000 хворих отримали матеріальну, соціальну та психологічну допомогу.

Вакансія для громадян України – цивільно-правовий договір

Ключові обов’язки:

Пошук кандидатів на відкриті вакансії;
Здійснення своєчасного та якісного підбору кандидатів;
Проведення співбесід;
Супровід процесу працевлаштування та адаптації кандидатів;
Ведення бази кандидатів;
Ведення кадрового діловодства;
Аналіз стану трудової дисципліни і виконання працівниками компанії правил внутрішнього трудового розпорядку.

Потрібні навички:

Досвід роботи від 3-х років;
Ведення кадрового діловодства;
Вища освіта, знання трудового законодавства України.

Контактна інформація:

Менеджер з персоналу – Андрєєва Ольга – [email protected]

Контактний тел.: +38 (063) 919-76-73


Останні публікації цього розділу:

Спеціаліст/ка з організації заходів та подорожей (повний робочий день, Київ)

Комунікаційник(ця) до ReThink

Фахівець/чиня з координації надання допомоги у сфері захисту

Радник/ця з питань комунікацій (повний робочий день, Київ) / Communication Advisor (full-time, Kyiv)

Консультант/ка з судового провадження

Експерт/-ка з інституційного розвитку