Менеджер тренінгових програм в МЦРЛ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Вікторія

02d8e6f5-be21-499a-bf7b-ade4ec9a97af
Менеджер тренінгових програм в МЦРЛ

Міжнародна громадська організація “Міжнародний центр розвитку і лідерства” оголошує конкурс на посаду «МЕНЕДЖЕР ТРЕНІНГОВИХ ПРОГРАМ».

ОСНОВНІ ВИМОГИ

  • Вища освіта та знання у галузях: “соціальна робота”, “соціальна педагогіка”, “психологія” тощо.
  • Вільне володіння російською та українською мовами.
  • Знання англійської мови на рівні «Upper Intermediate» (В2).
  • Навички користування комп’ютером, основними та спеціальними програмами на високому рівні.
  • Розуміння методології тренінгових програм

ПЕРЕВАГОЮ БУДЕ

  • Досвід роботи/практики у сфері захисту прав дітей.
  • Досвід підготовки тренінгових матеріалів
  • Досвід письмового перекладу
  • Досвід редагування текстів

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

  • Уважність до деталей
  • Організованість
  • Відповідальність
  • Вміння самостійно ставити задачі та приймати рішення
  • Вміння працювати в команді
  • Здатність до самонавчання
  • Ініціативність та креативність

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

1.         Участь у розробці та впровадженні стандартів до тренінгових програм та матеріалів МЦРЛ.

2.        Робота над тренінговими програмами:
●        Організація/здійснення опрацювання тренінгових програм, переданих МЦРЛ (письмовий переклад з англійської на російську мови; адаптація відповідно до українських реалій; оформлення відповідно до стандартів МЦРЛ).
●        Участь у розробці нових тренінгових програм (підбір перевірених дослідженнями матеріалів; робота із залученими тренерами та експертами; написання елементів тренінгової програми).
●        Додаткове опрацювання тренінгових програм (підбір та підготовка ілюстрацій, робочих кейсів, прикладів, відеоматеріалів тощо; організація оцінки якості тренінгових програм МЦРЛ; розробка та підготовка словника термінів і понять для кожної тренінгової програми).

3.        Робота над публікаціями МЦРЛ (книги, брошури, статті):
●        Редакція, адаптація, форматування та переклад (за потребою) матеріалів для публікацій.
●        Організація роботи залучених перекладача, редактора, експерта над змістом публікацій (за потребою).
●        Підбір матеріалу та написання статей для розміщення на сайті організації, а також публікації на внутрішніх та зовнішніх ресурсах.

4.       Організація роботи асистента відділу у роботі відповідно до зазначених вище завдань.

УМОВИ РОБОТИ

●        Повна зайнятість.
●        Заробітна плата визначається за результатами співбесіди.

МИ ПРОПОНУЄМО

●        Можливість зробити свій внесок у розвиток системи навчання спеціалістів сфери захисту прав дітей в Україні.
●        Можливість розвивати свої методологічні здатності та методичні навички.
●        Роботу в команді професіоналів та однодумців.
●        Гідну та своєчасну заробітну плату.
●        Можливість кар’єрного росту.

КОНТАКТИ

Будь ласка, надсилайте свої резюме до 17 квітня 2017 року на емейл [email protected]. Співбесіда із кандидатами призначається тільки після отримання резюме.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель