Менеджер проектів в Одесі

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Alla Yurchenko

depositphotos_71965041-stock-photo-manager-wearing-a-red-superman
Менеджер проектів в Одесі

Команда громадської організації «Офіс Регіонального Розвитку» оголошує конкурс на заміщення вакансії менеджерa проектів.

Опис обов’язків: 

  • організація управління проектами;
  • формування концепцій проектів та визначення необхідних ресурсів;
  • формування команд виконавців проектів, а також підготовка, планування та координація роботи членів команди проекту;
  • забезпечення здійснення внутрішнього моніторингу та оцінки реалізації проектів;
  • комунікаційна робота з цільовими аудиторіями і бенефіціарами проектів;
  • координація зустрічей та заходів в рамках проектів; 
  • підготовка звітної документації про стан реалізації проектів.

Вимоги:

  • вища освіта;
  • розуміння засад проектного менеджменту;
  • досвід управління проектами (буде перевагою);
  • досконале знання української мови та добрі знання англійської мови (знання інших мов – вітається);
  • хороші комунікативні навички (спілкування та ведення переговорів).

Особисті якості:

  • креативність та ініціативність;
  • творчий підхід;
  • уміння працювати в команді;
  • уміння встановлювати пріоритети;
  • високий рівень організованості та відповідальності;
  • бажання розвиватися та підвищувати кваліфікацію.

Ваше резюме, разом з мотиваційним листом (українською мовою), надсилайте будь ласка до 20 години 30 вересня 2018 року на адресу [email protected]

Після попереднього відбору – кращі кандидати будуть запрошені на особисту співбесіду.

 


Останні публікації цього розділу:

Прес-секретар НГО «Девелопмент фаундейш»

ІFES шукає дослідницьку компанію для проведення фокус-груп

Викладач англійської у розмовний клуб

Проект USAID "Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні "ВзаємоДія" (SACCI) " шукає експерта з комунікацій.

Керівник експертної групи з питань медичних виробів та косметичних засобів

Офісний адміністратор в Democracy Reporting International