Менеджер з комунікацій (Моє місто)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Irin

вакансія vacancy(5) робота
Менеджер з комунікацій (Моє місто)

GladPet – проект, який допомагає бездомним тваринам знаходити сім’ї.

Ми працюємо, щоб якомога більше котиків та собачок із притулків та з вулиці переїжджали до теплих будинків, де вони стануть повноцінними членами родини. Зараз ми запускаємось у Харкові, і нашій команді дуже потрібен комунікаційний менеджер, який популяризуватиме ідею брати тварин із притулків.

Що ти отримаєш, працюючи з нами у GladPet:

  • Можливість реалізувати свої ідеї та потенціал у комунікаціях.
  • Роботу, на якій дивитися фотки та відео котиків та собачок – частина обов’язків.
  • Можливість кар’єрного зростання до керівника комунікаційного відділу.
  • Усвідомлення того, що твоя робота допомагає сотням котів і собак знайти люблячу сім’ю.
  • Можливість працювати як з офісу, так і віддалено (обов’язкове проживання в Харкові).
  • Відсутність жорсткої прив’язки до початку робочого дня: після проходження випробувального терміну можна починати роботу з 8:00 до 12:00. 

Основні вимоги до майбутнього співробітника на цій позиції

Професійні знання та навички

  • Чудове володіння українською мовою (усна, письмова).
  • Уміння грамотно і зрозуміло писати тексти (пости, прес-релізи, статті для блогу, розсилки) / досвід редагування текстів.
  • Досвід роботи у сфері комунікацій, журналістиці чи суміжних сферах – понад 1 рік.
  • Успішний досвід ведення соцмереж організації / бренду / медіа.
  • Вільне володіння сервісами Google (Документи, Таблиці, Презентації, Форми, Аналітика, Google Ads), Tilda, Sendpulse (буде плюсом).
  • Знання графічних редакторів Adobe Photoshop, Canva (буде плюсом знання Figma та Adobe Illustrator) та вміння створювати графічний контент
    (обкладинки для постів, івентів, сторіз,).

Особисті якості

  • Багатозадачність та вміння перемикатися.
  • Бажання постійно вчитися та розвивати свої навички.
  • Уміння грамотно писати тексти.
  • Вміння вести переговори.
  • Комунікабельність.

Функціональні обов’язки

  • Розробка та втілення комунікаційної стратегії/контент-плану для соцмереж (Facebook, Instagram, Telegram, у перспективі – Tik Tok та YouTube).
  • Створення та публікація текстів для блогу сайту та соцмереж (пости, сторіз).
  • Аналіз відвідуваності сайту та соцмереж та робота над її збільшенням.
  • Впровадження нестандартних підходів до комунікацій.
  • Ведення бази контактів організацій, медіа та комунікація з ними.
  • Робота зі ЗМІ (написання прес-релізів, прес-анонсів, домовленості про ефіри та публікації).
  • Написання та верстка розсилок.
  • Налаштування таргетованої реклами.
  • Створення обкладинок для постів, івентів, сторіз.
  • Відповіді на листи та повідомлення користувачів.

Що ми пропонуємо співробітнику на цій посаді

  • Можливість покращувати світ не словом та думкою, а ділом.
  • Зарплату за підсумками співбесіди.
  • Зручний графік: з 8(12) до 17(21).
  • Можливість навчання та розвитку: досвід та допомога наших співробітників, допомога у професійній адаптації та навчання -куратора протягом усього випробувального терміну.
  • Місія компанії.
  • Можливість впливати на культурний, духовний та загальний розвиток суспільства, покращувати простір навколо себе. 

Заповнюйте анкету: https://career.netpeak.group/hiring/

Ірина email: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: GIS Expert, STTA

Вакансія: Local Borrowing and Local Guarantee Expert, STTA

Закупівля послуг з проведення тренінгів “Безпека школярів в укритті” модуля “Домедична підготовка”

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"