Менеджер(-ка) зі зв’язків з Верховною Радою України

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


менеджер-вру1
Менеджер(-ка) зі зв’язків з Верховною Радою України

Громадська організація «Лабораторія законодавчих ініціатив» шукає Менеджера(-ку) зі зв’язків з Верховною Радою України у безпековому секторі і правоохоронній діяльності в рамках проекту «Парламентський контроль у безпековому секторі».

Лабораторія законодавчих ініціатив є одним із провідних аналітичних центрів України, який засновано у 2000 році. Місією організації є сприяння утвердженню демократичних цінностей в українському суспільстві, формуванню ефективної та збалансованої державної політик.

В організації менеджер(ка) зі зв’язків з ВРУ буде, у першу чергу, співпрацювати з Комітетом ВРУ з питань національної безпеки, оборони та розвідки та з Комітетом ВРУ з питань правоохоронної діяльності, тому необхідно, щоб кандидат(-ка) на посаду мав релевантний досвід або міг довести наявність відповідних компетенцій для роботи з парламентом у питаннях безпеки, оборони і правоохоронної діяльності.

Обов’язки:

  • координація надання аналітичної підтримки Комітету: формування конкретних планів робіт відповідно до загального плану, звітування по проекту;
  • узгодження формату роботи, обсягів та строків робіт з Комітетом;
  • моніторинг діяльності Комітету;
  • участь у формуванні кола експертів та аналітиків, комунікація з ними;
  • формування технічних завдань для аналітиків та підрядників;
  • фінальне редагування аналітичних текстів та організація системи peer-review відповідно до внутрішньої політики Лабораторії;
  • комунікація зі стейкхолдерами;
  • організація заходів в комітетах (навчання, презентації тощо).

Досвід та знання:·      

  • вища освіта;
  • бажано досвід роботи в секторі безпеки та оборони, правоохоронної діяльності (від 3 років);
  • досвід роботи на посаді проектного менеджера або керівній посаді (від 2 років);
  • відмінне володіння українською та рівень володіння англійською мовою не нижче Upper Intermediate;
  • розуміння принципів ґендерного мейнстрімінгу;
  • знання інструментів ґендерного аналізу, у тому числі ґендерного бюджетування, оцінки впливів;
  • досвід співпраці з Верховною Радою буде перевагою.

Навички та компетенції:

  • відмінні письмові та усні комунікативні та презентаційні навички;
  • увага до деталей та сильні організаційні навички;
  • уміння спокійно працювати в умовах стресу та обмеженого часу, ефективно розподіляти робоче навантаження;
  • уміння працювати в невеликій динамічній команді;
  • міжособистісні навички та вміння вести перемовини. 

Ми пропонуємо:

  • цікаву суспільно-корисну роботу;
  • спілкування з цікавими людьми, доступ до закритих освітніх заходів;
  • можливості підвищення кваліфікації та додаткового навчання;
  • перспективу професійного росту;
  • конкурентну заробітну плату;
  • офіс на Подолі;
  • гнучкий робочий графік;
  • можливість частково дистанційної роботи (на час карантину робота майже повністю дистанційна, однак після його завершення ми очікуємо, що менеджер(-ка) зможе приєднатися до роботи в офісі у Києві);
  • дружній колектив.

Дедлайн на подачу резюме – до 24 листопада 2020 року включно. Чекаємо резюме з невеликим супровідним листом на адресу: [email protected] (Тема листа: «Менеджер(-ка) зі зв’язків з ВРУ).

З усіх питань звертайтеся на електронну адресу [email protected]. Відбір кандидатів буде здійснюватися за результатами співбесіди серед найкращих кандидатів. Лабораторія законодавчих ініціатив прагне до забезпечення різноманітності та рівності в своїй команді та заохочує всіх кваліфікованих кандидатів та кандидаток, незалежно від статі, національності, сексуальної орієнтації, культури, релігійного та етнічного походження, або інших характеристик. Усі заявки будуть розглянуті зі збереженням умов конфіденційності. 


Останні публікації цього розділу:

Environmental Compliance Assistant/Асистент(-ка) з екологічної відповідності

Спеціаліст(ка) з безпеки дітей, м.Запоріжжя

Бухгалтер(ка), м.Запоріжжя

Спеціаліст/ка з безпеки, м.Запоріжжя

Фандрейзер/ка (Одеса)

Фандрейзер/ка (Київ)