Менеджер(-ка) із технічних питань реалізації проєктів /Technical Implementation Manager

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PFRU

Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) — це багаторічна, донорська програма, що реалізується компанією «Кімонікс Інтернешнл». Програмою керує Міністерство закордонних справ, справ Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК) у співпраці з Урядом України. Метою ФПСУ є забезпечення українській державі кращих умов для керування інклюзивним відновленням і відродженням України в партнерстві з громадянським суспільством і приватним сектором в умовах російської агресії. Основним напрямом роботи компоненту ФПСУ «Раннє відновлення» є підтримка постраждалих від війни територій, у першу чергу територій, звільнених від російської окупації, що були захоплені з 24 лютого 2022 р. після початку повномасштабного вторгнення, або територій, які зазнали серйозних пошкоджень чи знаходяться під постійною загрозою обстрілів. Компонент «Раннє відновлення» наразі реалізується в восьми областях: Київська, Чернігівська, Сумська, Харківська, Миколаївська, Херсонська, Донецька, Луганська. Компонент допомагає державі вирішувати першочергові потреби громад на деокупованих територіях шляхом реалізації низки підпроєктів, зокрема із забезпечення державних послуг у громадах, захисту та безпеки громад, громадського врядування та порядку, залучення громад, стратегічної координації робіт із питань відновлення та стратегічних комунікацій. 

Мета та завдання 

Менеджер із технічних питань реалізації проєктів допомагатиме керівництву «Раннього відновлення» у вирішенні різноманітних завдань із технічного консультування та управлінської підтримки, зокрема: 

  1. підтримка проєктної команди «Раннього відновлення» у забезпеченні успішного освоєння проєктного бюджету для досягнення стабілізаційного ефекту на постраждалих від війни територіях, у тому числі управлінні загальним бюджетом і відстеженні витрат за окремими субпроєктами та проєктними заходами; 

  2. значна технічно-консультаційна підтримка радників і фахівців «Раннього відновлення» у вигляді підготовки проєктів і перевірки технічних завдань до проєктних заходів, обґрунтувань, звітів, а також загального контролю якості трекерів та інформаційних листівок проєктних заходів «Раннього відновлення»; 

  3. консультативна підтримка та управління процесом збору та аналізу даних досліджень, моніторингу, оцінки та навчання (RMEL), а також інформації від радників і фахівців «Раннього відновлення», в тому числі виконання функцій безпосереднього керівника фахівця з питань моніторингу, оцінки та навчання (MEL) «Раннього відновлення». 

Конкретні результати 

  • Загальне управління та контроль якості бюджету «Раннього відновлення», в тому числі відстеження коштів, витрачених за окремими субпроєктами та заходами, а також поточне прогнозування до закриття програми. Надання стратегічних рекомендацій щодо витрачання залишків коштів на проєктні заходи. 

  • Надання значної технічно-консультативної підтримки радникам і фахівцям «Раннього відновлення» щодо різноманітних технічних завдань, службових записок і звітів, зокрема підготовка та/або перевірка службових записок про визначення проєктних заходів, про пропозиції щодо проєктних заходів, а також звітів про результати реалізації проєктних заходів, забезпечення фіксації зв’язків із програмною теорією змін ФПСУ та моделями COM-B «Раннього відновлення», а також надання чітких формулювань і обґрунтувань стосовно сприяння проєктних заходів досягненню пріоритетів громад і забезпеченню стабілізаційного ефекту. 

  • Надання консультативної підтримки та управління процесом збору та аналізу всіх даних RMEL та інформації від радників і фахівців команди «Раннього відновлення», зокрема контроль за збором і аналізом усіх показників RMEL та інструментів верифікації в рамках підготовки регулярної звітності, а також виконання функцій безпосереднього керівника MEL-фахівця «Раннього відновлення». 

  • Забезпечення загального відстежування та контролю якості головного трекера проєктних заходів «Раннього відновлення», в якому міститься заходи з усіх восьми областей та восьми субпроєктів. Забезпечення відображення та узагальнення даних у зведених таблицях за бенефіціарами, географією та видами заходів для включення у проєктну звітність та інформаційні листівки. 

  • Забезпечення загального відстежування та контролю якості трекера попереднього накопичених матеріальних запасів «Раннього відновлення» – обладнання «Раннього відновлення», які зберігаються на складі для оперативної передачі у випадку кризових ситуацій або деокупації нових територій. Надання стратегічних рекомендацій щодо передачі та використання запасів у рамках закриття програми. 

  • Участь у виїзних оцінках потреб із радниками та фахівцями «Раннього відновлення», оцінка обсягу на нових цільових територіях, визначення нових проєктних заходів, моніторинг реалізації існуючих проєктних заходів, а також (за необхідності) виконання представницьких функцій у відносинах із партнерами з українських державних органів і громадянського суспільства. Виїзні оцінки можуть включати відвідування зон підвищеного ризику на кордонах та лінії зіткнення на розсуд та за умови готовності визначеного кандидата. 

  • Пропонування ідей і виконання функцій основного розробника керівних документів і шаблонів «Раннього відновлення» у рамках підтримки радників і фахівців «Раннього відновлення» у виконанні повсякденних технічних і операційних обов’язків. Проактивне виявлення потреб і проблем, які можуть бути вирішені шляхом створення таких керівних документів і шаблонів, із метою підвищення загальної якості та ефективності роботи команди «Раннього відновлення». 

  • Під керівництвом виконавчого директора компоненту «Раннє відновлення» підтримка у вирішенні різноманітних щоденних технічних і управлінських завдань, що виникають у зв’язку з надзвичайними ситуаціями, за запитом виконавчого директора та інших членів управлінської команди «Раннього відновлення», зокрема участь у зустрічах високого рівня з партнерами з українських державних органів і громадянського суспільства, підтримка планування та координації візитів високопосадовців на проєктні об’єкти «Раннього відновлення», перевірка меморандумів про взаєморозуміння з урядовими партнерами для роботи на нових територіях, забезпечення контролю якості системи документації «Раннього відновлення», а також контроль за роботою адміністративної команди «Раннє відновлення» зі спеціальними запитами на організацію заходів, зустрічей та логістики. 

Профіль 

Менеджер із технічних питань реалізації проєктів повинен мати наступну кваліфікацію та досвід: 

  • Ступінь у галузі міжнародних відносин, міжнародного розвитку, управління бізнесом або в суміжних галузях. 

  • Понад 2 роки досвіду управління проєктами у сфері міжнародного розвитку, стабілізації або гуманітарного реагування, бажано досвід роботи у місцевому представництві та з бюджетними питаннями. 

  • Уважність до деталей, здатність швидко працювати в умовах стресу в контексті війни, досвід контролю та вдосконалення процесів, систем та ресурсів. 

  • Бажано досвід роботи у стабілізаційних проєктах. 

  • Бажано досвід роботи в проєктах, що фінансуються МЗС СК. 

  • Бажано досвід роботи в Україні або регіоні. 

  • Важливі володіння англійською мовою, комп’ютерна грамотність. 

  • Бажано володіння українською мовою. 

Місце роботи та підпорядкування 

Це штатна посада з повною зайнятістю, робота безпосередньо в офісі ФПСУ в Києві (Україна), як мінімум до 15 вересня 2024 року. Менеджер із технічних питань реалізації проєктів безпосередньо підпорядковуватиметься виконавчому директору «Раннього відновлення» та надаватиме підтримку управлінській команді «Раннього відновлення». 

Інструкції з подання резюме: 

Надішліть резюме за наведеним нижче посиланням до 8 березня. На посади, що вимагають знання англійської мови, бажано (але не обов’язково) подавати резюме англійською мовою.Закликаємо подавати заявки людям з обмеженими можливостями. Заявки розглядатимуться в міру надходження. Просимо не телефонувати нам. Компанія «Кімонікс» сама зв’яжеться з фіналістами. 

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca 

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU), implemented by Chemonics International, is a multi-year, multi-donor funded program managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO) and governed in collaboration with the Government of Ukraine. PFRU’s aim is to set improved conditions for the Ukrainian state, in partnership with civil society and the private sector, to lead on inclusive national recovery and revitalization in the context of Russia’s aggression. The Early Recovery component of PFRU is focused on support to areas impacted by war, primarily areas liberated following the Russian forces occupation of territory for a period of time since the start of the 24 February 2022 full-scale invasion, or areas that are heavily damaged or under the threat of shelling. Early Recovery currently works in eight Oblasts – Kyiv, Chernihiv, Sumy, Kharkiv, Mykolaiv, Kherson, Donetsk, Luhansk. Early Recovery supports the state to immediate community priorities in liberated areas through a variety of sub-projects that includes community services, community protection, community safety, community governance, community security, community engagement, strategic recovery coordination, and strategic communications.

Objective and Tasks

The Technical Implementation Manager will assist the Early Recovery Component Leadership Team with a variety of technical advisory and management support responsibilities. This includes:

  1. Supporting the Early Recovery project team to drive successful implementation of the project budget to achieve stabilization impact in areas impacted by war across Ukraine, including management of the overall budget and tracking of individual sub-project and activity spending.
  2. Providing substantive technical advisory support to Early Recovery project team Advisors and Officers through the drafting and review of technical activity SOWs, justification memos, and reports, as well as overall quality control of Early Recovery team activity trackers and fact sheets.
  3. Providing advisory support and management for the collection and review of research, monitoring, evaluation, and learning (RMEL) data and inputs from Early Recovery project team Advisors and Officers. This includes serving as the direct supervisor of the Early Recovery team MEL Officer.

Specific Deliverables

  • Providing overall management and quality control of the Early Recovery budget, including tracking of funds spent by individual sub-projects and activities, as well as ongoing forecasting ahead of programme closeout. Providing strategic recommendations for spending down remaining technical activity funds.
  • Providing substantive technical advisory support to Early Recovery project team Advisors and Officers on a variety of technical SOWs, memos, and reports. This includes serving as the lead writer and/or reviewer of Activity Determination Memos, Activity Proposal Memos, and Activity Completion Reports, ensuring linkages are captured with the PFRU programme theory of change and Early Recovery COM-B models, and clear articulations and justifications are provided for how activities are supporting community priorities and delivering stabilisation effect
  • Providing advisory support and management for the collection and review of all RMEL data and inputs from Early Recovery project team Advisors and Officers. This includes overseeing the collection and review of all RMEL indicators and means of verification in support of regular reporting, as well as serving as the direct supervisor of the Early Recovery team MEL Officer.
  • Providing overall tracking and quality control of the Early Recovery project team Master Activity Tracker, which includes activities spread out across eight Oblasts and eight sub-projects. Ensuring summary tables are reflecting and aggregating data by beneficiary, geography, and activity type for inclusion in project reporting and fact sheets.
  • Providing overall tracking and quality control of the Early Recovery project team Pre-Positioning Stock Tracker, a supply of emergency stock equipment that the Early Recovery houses in a warehouse for rapid deployment in response to crises or to newly liberated areas. Providing strategic recommendations for the deployment and draw down of stock as part of programme closeout.
  • Participating in field assessments with Early Recovery project team Advisors and Officers, scoping new geographies, identifying new activities, monitoring implementation of existing activities, and playing a representative role with Ukrainian government and civil society partners as needed. Travel can include visits to higher risk areas on the borders and frontlines at the discretion and comfort of the identified candidate.
  • Proposing ideas for and serving as a lead creator for Early Recovery guidance documents and templates to support Early Recovery project team Advisors and Officers deliver on day-to-day technical and operational responsibilities. Proactively identifying needs and gap areas that can be supported by the creation of such guidance documents and templates to enhance the overall quality and efficiency of Early Recovery project teamwork.
  • Reporting to the Early Recovery Chief of Staff, supporting a variety of additional daily surge technical and management needs, both at the direction of the Chief of Staff and by other members of the Early Recovery Leadership team. This can include, but is not limited to, participation in high-level meetings with government and civil society partners, supporting the planning and coordination of VIP visits to Early Recovery project team sites, reviewing memoranda of understanding with government partners for work in new geographies, ensuring quality control of the Early Recovery project team filing system, and overseeing the Early Recovery administrative team with ad hoc event, meeting, and logistics requests.

Profile

The Technical Implementation Manager will have the following qualifications and experience:

  • Degree in international relations, international development, business management, or a related field.
  • 2 years + of project management experience in international development, stabilisation, or humanitarian response, with field office and budgetary experience desirable.
  • Someone who is detail oriented, able to work at a fast pace under stressful conditions in a war context, and has experience with overseeing and enhancing processes, systems and resources.
  • Technical experience in stabilisation is desirable.
  • Experience with FCDO funded-projects is desirable.
  • Experience in Ukraine or the region is desirable.
  • Excellent English language skills including computer literacy are essential.
  • Ukrainian language skills are desirable.

Place of Assignment and Reporting

This is full-time, in-person position working directly from the PFRU office in Kyiv, Ukraine to at least September 15, 2024. The Technical Implementation Manager will directly report to the Early Recovery Chief of Staff and support the Early Recovery Leadership team.

Application instructions:

Apply using the following link by March 8th. For roles requiring English language skills, English language CVs are preferred (but not required). We encourage to apply people with disabilities. Applications will be considered on a rolling basis. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists.

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca

Chemonics is an equal opportunity employer and does not discriminate in its selection and employment practices on the basis of race, colour, religion, sex, national origin, political affiliation, sexual orientation, gender identity, marital status, disability, genetic information, age, membership in an employee organization, or other non-merit factors.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель