Менеджер/-ка з розвитку персоналу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Міжнародна благодійна організація «СОС Дитячі містечка Україна» в зв’язку з розширенням діяльності, запрошує до співпраці

Менеджера/-ку з розвитку персоналу (Capacity Development Manager)

Ми очікуємо від вас:

  • вища освіта у сфері управління персоналом або суміжних спеціальностях;
  • досвід роботи у сфері training & education (2+ роки);
  • бажаний досвід роботи в міжнародних організаціях та/або в НГО секторі
  • досвід розробки та впровадження сучасних трендів в навчанні: змішаний формат, онлайн-навчання, «peer-to-peer» тощо;
  • високий рівень володіння англійською мовою (С1 і вище);
  • відмінні комунікативні навички, клієнтоорієнтованість, позитивне мислення, вміння працювати в команді;
  • гнучкість та увага до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації в умовах багатозадачності, відповідальність;
  • досконале володіння Microsoft Office

Вашими обов’язками буде:

  • підготовка та проведення онбордингу персоналу.
  • збір та аналіз потреб співробітників у навчанні.
  • розробка матеріалів та інструментів для розвитку персоналу.
  • організація та проведення внутрішніх навчальних заходів згідно політик організації.
  • співпраця з командою щодо поточної діяльності: планування, бюджетування, управління документообігом, ін.
  • моніторинг ринку навчання та відслідковування тенденцій, особливо в соціальній сфері.
  • тісна співпраця з Програмним департаментом щодо організації тренінгів для сімей, дітей, молоді.
  • проведення досліджень щодо залучення та задоволеності колег, аналіз інформації, надання пропозицій щодо подальших дій.
  • підвищення обізнаності колег щодо психічного здоров’я та організація психосоціальної підтримки у вигляді супервізій.
  • сприяння впровадженню і моніторингу політики та інструментів поведінки, орієнтованої на цінності (Value Based Conduct).
  • тісна співпраця з різними підрозділами організації щодо розвитку їх потенціалу для реалізації стратегічних цілей організації.
  • ознайомлення співробітників з глобальними політиками та принципами захисту, що стосується неприпустимої сексуальної поведінки, гендерної політики, Кодексу поведінки та ін.
  • розробка внутрішніх політик, положень, контроль їх дотримання.
  • підготовка необхідної звітністі.

Ми пропонуємо:

  • Цікаву та динамічну роботу в міжнародній команді
  • Нові завдання та виклики
  • Вчасна оплата фінансової винагороди
  • Повна зайнятість, можливість працювати дистанційно (але обов’язкове перебування кандидата на території України)

Для участі у конкурсі зацікавленим кандидатам необхідно надати якісне та повне резюме: 

[email protected]

Лише кандидати, які відповідають заявленим вимогам, братимуть участь у конкурсному відборі.


Останні публікації цього розділу:

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"

Юрист/ка-аналітик/иня в Правозахисний центр "Принцип"

Асистент/ка проєктного менеджера в Правозахисний центр "Принцип"

Психолог/иня у Центр підтримки жінок Ржищівської громади