Менеджер(-ка) із впровадження послуг у мобільному додатку та на порталі “Дія”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Записати
Менеджер(-ка) із впровадження послуг у мобільному додатку та на порталі “Дія”

Фонд Східна Європа в межах проєкту USAID / UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» (TAPAS) оголошує конкурс на позицію менеджера / менеджерки із впровадження послуг у мобільному додатку та на Порталі Дія (Diia Services Implementation Manager)

Обсяг робіт і обов’язки експерта/-ки:

  • Надавати регулярну підтримку користувачам та адміністраторам послуг у мобільному додатку та на порталі Дія.
  • Проводити регулярні зустрічі із зацікавленими сторонами (серед іншого – з представниками державних органів, користувачами, бізнесом) щодо з’ясування вимог користувачів до електронних послуг у Дії та брати участь у розробленні технічних вимог для цих послуг.
  • Комунікувати з командами розроблення послуг у мобільному додатку та на порталі Дія.
  • Супроводжувати продукт (послугу) після запуску в промислову експлуатацію.
  • Ставити завдання розробникам програмного продукту за результатами тестування послуг.
  • Координувати розроблення дашбордів задля відстеження статистики запущених послуг (йдеться про загальну кількість заявок, гендерний поділ, поділ за віком тощо).
  • Розробляти навчальні матеріали, інструкції та посібники для користувачів послуг.
  • Готувати відповіді на поширені запитання користувачів для їх завантаження у розділ FAQ на портал та у мобільний додаток Дія.
  • Щільно співпрацювати з командою підтримки.
  • Брати участь у розробленні тестової документації.
  • Брати участь у тестуванні послуг та вести баг-трекінг.
  • Вести регулярне логування інцидентів.
  • Формувати списки багів, пропозицій та вимог користувачів, вести відповідну їхню документацію.
  • Комунікувати із зовнішніми партнерами щодо розроблення послуги (банки, ритейл тощо).

Вимоги до кваліфікації:

  • Вища або незавершена вища ІТ чи інженерна освіта (або споріднені галузі).
  • Мінімум один (1) рік досвіду роботи у технічній підтримці клієнтів та тестуванні програмного забезпечення.
  • Досвід роботи із СУБД, зокрема з PostgreSQL.
  • Розуміння процесів розроблення та тестування ПЗ.
  • Розуміння процесу проєктування та розроблення програмного забезпечення, його провадження.
  • Досвід розроблення та презентації навчальних матеріалів для користувачів.
  • Досвід проведення тренінгів та навчальних семінарів для користувачів IT-продуктів.
  • Вміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати можливі програмні рішення.

Бажані навички та досвід роботи:

  • Розвинені організаційні уміння та увага до деталей.
  • Досвід спілкування і взаємодії з користувачами, клієнтами.
  • Комунікабельність та вміння працювати в команді.
  • Здатність навчати непідготовлених користувачів.
  • Бажання навчатися нових технологій і продуктів.
  • Буде плюсом досвід впровадження і використання державних програмних продуктів.
  • Знання англійської мови буде перевагою.
  • Знання законодавства в галузі надання адміністративних послуг буде перевагою.

Заявки (резюме, яке містить відповідний досвід роботи та навички, прямі контактні дані) прохання надсилати до 23:00 год 09 серпня 2023 року на адресу: [email protected] з позначкою «Diia Services Implementation Manager».

Контактна інформація:
Юлія Заплавна, менеджерка проєкту, Фонд Східна Європа
[email protected]


Останні публікації цього розділу:

Ментор/ка підліткових курсів з 3D-моделювання та робототехніки (Кропивницький)

Регіональний/а координатор/ка у Сумській, Запорізькій та Миколаївській областях

Адміністративний/а асистент/ка

Бухгалтер/ка

Експерт/ка з розробки комунікаційної стратегії

Офіс менеджер/ка