Менеджер із закупівель

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
gkoshulap

Короткий опис проекту: 

Міжнародний республіканський інститут (МРІ) шукає кваліфікованих претендентів на посади в рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (Decentralization Offering Better Results and Efficiency – DOBRE), яку впроваджує USAID в Україні. Метою програми DOBRE є зміцнення місцевого самоврядування як способу поглиблення демократії, поліпшення умов для розвитку громад та сприяння стабільності.

Короткий опис вакансії:

Менеджер із закупівель для проекту DOBRE контролюватиме ефективне та дієве виконання закупівельних функцій з тим, щоб забезпечити дотримання повної відповідності цих функцій програмним пріоритетам і цілям. Менеджер із закупівель тісно координуватиме свою діяльність з Операційним керівником проекту, Фінансовим менеджером, Менеджером з питань субґрантів, а також бухгалтером проекту, що знаходиться в Вашингтоні, та обслуговуватиме програмні потреби та стратегічні цілі DOBRE. Спеціаліст на цій посаді підзвітний Операційному керівнику проекту та перебуватиме в Києві (Україна).

Основні функції та обов’язки:

  • Переглядати форми заявок до участі в тендері, щоб забезпечити використання належних інструментів (IFB, RFP, RFQ), умов оплати (терміни і матеріали, фіксована ціна), а також дотримання відповідності потребам програми.
  • Розробляти запрошення до участі в тендері, використовуючи відповідні шаблони.
  • Проводити огляд контрактів і працювати з центральним офісом для отримання відповідних підписів.
  • Проводити навчання персоналу щодо процесів закупівель.
  • Розробляти план закупівель для офісу.
  • Організовувати роботу та встановлювати пріоритети для спеціалістів із закупівель на основі інформації, наданої Операційним керівником проекту та Заступником керівника проекту.
  • Відстежувати платежі та граничні терміни за договорами.
  • Працювати з консультантом з юридичних питань в Україні, аналізуючи шаблони контрактів на відповідність законодавству України.
  • Надавати співробітникам і партнерам у Києві інформацію щодо правил USAID.
  • Забезпечувати збереження всіх документів, пов’язаних із закупівлями, в електронному вигляді з використанням SharePoint Міжнародного Республіканського Інституту.
  • Інші завдання, які призначаються в міру необхідності.

Вимоги щодо кваліфікації кандидатів:

  • Принаймні 3 роки досвіду роботи в проектах, що фінансуються донорами, на аналогічних посадах, в тому числі досвід виконання наглядових функцій.
  • Попередній досвід діяльності в складних, динамічних і проблемних обставинах роботи на місцевому рівні у країнах, що розвиваються.
  • Вища освіта.
  • Кандидат повинен володіти практичними знаннями політики і процедур USAID у сфері фінансового управління, фінансової звітності, процесів і систем закупівель/
  • Досвід роботи на таких посадах у проектах USAID.
  • Важливою вимогою є вільне володіння письмовою та усною англійською та українською мовами.
  • Бажане вільне володіння російською мовою.

Щоб подати заявку:

Будь ласка, надішліть Ваше резюме, супровідний лист і рекомендації Галині Кошулап ([email protected]), вказавши в темі “DOBRE Procurement Manager Application”, не пізніше 25 лютого 2016 року. Всі заявки мають бути подані англійською мовою.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель