Менеджер із організації заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


48382940_1151148771730163_9138056419939975168_n
Менеджер із організації заходів

ECOMM Communication Consulting шукає менеджера з організації заходів

Ключові обов’язки 
- Повна організація та ведення різного типу заходів
- Розробка креативних ідей та рішень 
- Контроль та робота із технічними підрядниками
- Підготовка бюджетів та звітів 
- Налагодження партнерства із організаторами заходів для забезпечення участі клієнта у різних форматах: спікери, стенди, спонсорство

Досвід
- Мінімум 3 роки досвіду роботи в сфері організації корпоративних заходів. Досвід роботи у рекламному/івент агентстві +
- Наявність контакту технічних підрядників: друк, виробництво сувенірних матеріалів, світло, звук та ін.
- Можливість їздити у відрядження на 2-3 дні Україною

Умови 
- Робота із міжнародними проектами у громадській сфері та державними інституціями 
- Професійна команда, яка орієнтована на результат, завжди навчить і підкаже 
- Професійні тренінги та галузеві заходи для розвитку 
- Офіс в центрі – Хрещатик 19А

Старт 14.01.2019

Резюме надсилати Світлані Кісільовій на [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Координатор/ка реалізації програми UPSHIFT

Соціальний/а працівник/ця проєкту "Mобільні клініки"

Лікар/ка гінеколог/иня (зовнішні консультанти) проєкту "Мобільна гінекологія"

Спеціаліст/ка з закупівель і логістики

Асистент/ка бухгалтера/ки програми

Бухгалтер/ка програми