Логіст(ка)/ Logistics Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Asia Akopian

Vacancy prostirjob
Логіст(ка)/ Logistics Officer

Посада: Логіст(ка)

Місце роботи (країна + місто): м. Львів, Україна

Дата початку: найближчим часом

Контекст та деталі посади: 

Французька міжнародна організація солідарності TGH (Triangle Generation Humanitaire) працює в Україні з 2016 року м. Краматорськ. Специфіка діяльності передбачае підтримку найбільш вразливих верств населення, які постраждали від конфлікту на Донбасі. Наразі, TGH хоче продовжити та посилити свою діяльність в Україні. Враховуючи ситуацію останніх тижнів, з міркувань безпеки частина команди була змушена переїхати до м. Львів, де зараз проживає вся гуманітарно-дипломатична спільнота. Тому наразі саме зі Львова, який не постраждав від бойових дій, TGH має намір продовжути впровадження заходів щодо покращення найнагальніших гуманітарних потреб.

Загальні обов’язки посади: Він / вона контролює логістичну діяльність відповідно до процедур TGН у рамках своїх забов’язень, які детально описані та перераховані нижче.

A. Управління персоналом:

  • Керувати командою штатних та потенційних водіїв за контрактом TGH.
  • Надавати підтримку помічнику логістика.

B. Закупівля:

  • Сприяти та допомагати координатору департаменту з процедурами закупівлі.
  • Контролювати та оновляти процедури закупівлі.
  • Належним чином архівувати файли закупівлі.
  • Дотримуватись та перевіряти процедури закупівлі TGH (форма замовлення, пропозиція).
  • Забезпечувати використання належних шаблонів документів стосовно закупівлі.
  • Він / вона несе відповідальність за управління финансами (передоплатою), наданою для закупівлі. Мати спроможність обґрунтовувати управління финансами (передоплатою) у належних документах та рахунках.
  • Здійснювати контроль та перевірку якості товарів від постачальників.

C. Транспорт та перевезення вантажів:

  • Сприяти та допомагати координатору департаменту в управлінні товарно-матеріальними запасами.
  • Організовувати та вести моніторинг за транспортуванням товарів, матеріалів та мішків з поштою до необхідних місць, а також вчасно інформувати щодо переліку необхідних речей, які надходять до відповідного місця (склад, офіс).
  • Підготовка накладних та їх відправка до місць доставки.
  • Організовувати та контролювати прийом вантажів і матеріалів, що надсилаються з різних місць розташування.
  • Керувати вантажно-розвантажувальними операціями та зберігати товари у якісному стані.
  • Звітувати щодо будь-яких недоліків або додаткових складнощів при доставці товару.

D. Управління товарно-матеріальними запасами:

  • Сприяти та допомагати координатору департаменту в управлінні товарно-матеріальними запасами.
  • Щомісяця здійснювати інвентаризацію.
  • Оцінювати наступне: ємність запасів товарів відповідно до виконаного замовлення на закупівлю, оцінювати додатковий простір для полиць та піддонів для майбутніх замовлень.
  • Перевіряти стан складських приміщень.
  • Перевіряти інвентаризаційні описи та штабелювання для кожної операції, на її початку та прикінці.

E. Майно:

  • Сприяти та допомагати в інвентаризації майна.
  • Перевіряти наявність сертифікату позики на все обладнання, за яке відповідає персонал.
  • Здійснювати контроль за майном яке виведено з ладу або не використовується.

F. Приміщення:

  • Сприяти та допомагати координатору департаменту в обслуговуванні приміщень.
  • Проводити оглядати приміщень (за планом чи потребою).
  • Пропонувати та перевіряти будь-які реконструкції, ремонтні роботи.
  • Регулярно перевіряти безперебійне подання всіх видів постачання: водопровідна мережа, електроенергією, питна вода та вивезення сміття.
  • Здійснювати планування та закупівлю запасних частин та всіх інших матеріалів чи інструментів, пов’язаних з обслуговуванням обладнання та приміщень.
  • Співпраця з орендодавцями приміщень (питання оренди та щомісячних платежів).

G. Управління парком транспортних засобів:

  • Сприяти та допомагати координатору департаменту з управлінням парком транспортних засобів.
  • Здійснювати контроль за пересуванням транспортних засобів, реєстраційними журналами, а також водіями.
  • Контролювати споживання палива щомісяця.
  • Контролювати та перевиряти подальше технічне обслуговування, а також необхідність та якість ремонту автомобілів.
  • Контролювати наявність пального та заправку всіх моторизованих засобів пересування.

Вищезазначений перелік обов’язків не є остаточним і може бути змінений відповідно до потреб та цілей координатора департаменту, а також програмних потреб в рамках организації.

 Необхідні знання та навички:

  • Вища освіта відповідної галузі;
  • Водійські права
  • Досвід роботи на аналогічній посаді (є перевагою);
  • Досвід роботи у МНВО (є перевагою);
  • Мовні навички: Українська, Російська та Англійська (розмовний та письмовий);
  • Базові знання логістики та управління ланцюгами поставок;
  • Знання та застосування правил закупівлі;
  • Просунуті навички роботи з (Microsoft Word, Excel, Outlook);
  • Здатність керувати постачальниками;
  • Організаторські навички;
  • Здатність розставляти пріоритети та делегувати завдання.

 Зацікавлені кандидати повинні надіслати свої резюме та короткі мотиваційні листи на пошту [email protected]. Тільки вибрані кандидати будуть запрошені на співбесіду.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель