Короткостроковий консультант з організації внутрішнього контролю в програму USAID DOBRE

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансія
Короткостроковий консультант з організації внутрішнього контролю в програму USAID DOBRE

Програма «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), шукає короткострокових консультантів:

 ПОЗИЦІЯ:                                                Короткостроковий консультант з організації внутрішнього контролю

 ПЕРІОД РОБОТИ:                              10 місяців

 МІСЦЕ РОБОТИ:                                 ОТГ, які розташовані в Харківській, Дніпропетровській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській, Івано-Франківській та Тернопільській областях

 

РОБОЧЕ НАВАНТАЖЕННЯ:             

МЕТА:

 Глобал Комьюнітіз (Global Communities) виконує проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) в Україні.

Цей п’ятирічний проект розпочався у 2016 році і надає допомогу лідерам нових об’єднаних територіальних громад (ОТГ) для кращого управління ресурсами, підвищення якості комунальних послуг, стимулювання місцевої економіки та підвищення залученості громадян. DOBRE надає консультативні послуги лідерам громад в процесі стратегічного планування із залученням громадськості у визначенні проблем, виділенні ресурсів та реалізації програм для покращення життя громади. Мета DOBRE полягає в тому, щоб надати можливість процвітання новоствореним ОТГ, слугуючи моделлю та мотивацією для інших населених пунктів, які прагнуть об’єднатись. Однією із стратегій досягнення цієї мети є підвищення ефективності систем та процесів фінансового менеджменту в партнерських ОТГ.

Програмою DOBRE було виконано повномасштабну комплексну оцінку діяльності, процедур і процесів з управління фінансами в кожній із 50-ти ОТГ-партнерів. У ході проведення перевірки оцінювалися існуючі в громаді процедури контрольно-ревізійної роботи для забезпечення виконання функцій щодо функціонування дієвих систем управління та внутрішнього контролю, ефективного та економного використання бюджетних коштів, запобіганню виникнення помилок чи інших недоліків в діяльності. Аналіз показав, що майже у всіх громадах відсутні системи внутрішнього контролю, недержавний зовнішній аудит не проводився у жодній з громад, а рекомендації Державної аудиторської служби, після проведення перевірок, виконуються повільно.

Наступним етапом напрямку управління фінансами Програми DOBRE планується проведення навчальних та консультаційних програм з підвищення спроможності за напрямками на основі виявлених в ході оцінювання проблем, слабких сторін. Через консультаційну та навчальну підтримку Програма DOBRE планує налагодити системи внутрішнього контролю у партнерських громадах.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ / КОНКРЕТНІ ЗАВДАННЯ:

DOBRE проведе відбір кандидатів, які будуть здатні забезпечити ОТГ в 7 цільових областях: Дніпропетровській, Івано-Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській та Тернопільській консультаціями, тренінгами і виконувати інші завдання. Ключовим пріоритетом і головною метою стане підвищення спроможності  громад-партнерів програми DOBRE в організації внутрішнього контролю.

Конкретні завдання на рівні громад:

Завдання 1: Кожен з відібраних консультантів буде долучений до проведення дводенних тренінгів з внутрішнього контролю для ОТГ, на якій будуть висвітлені такі питання:

  • Налагодження контролю всередині апарату, між розпорядниками бюджетних коштів, бюджетними установами, комунальними установами;
  • Внутрішній контроль за повнотою власних надходжень бюджетних установ та взяттям бюджетних зобов’язань, а також одержувачами бюджетних коштів і витрачанням ними бюджетних коштів;
  • Створення відділів, комісій, закріплення за посадовими особами функцій внутрішнього контролю;
  • Оцінка ефективності системи внутрішнього контролю;
  • Налагодження роботи з контролюючими органами;
  • Залучення громадськості до внутрішнього контролю: проведення громадського аудиту та експертизи.

Перелік питань може змінюватися за запитом технічних спеціалістів Програми DOBRE та ОТГ-партнерів.

Тренінги будуть проводитися в кожній із 7 цільових областей Програми DOBRE для 75-ти ОТГ: Дніпропетровській, Івано-Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській та Тернопільській. Кожен з відібраних консультантів повинен підготувати частину інформаційних матеріалів для учасників тренінгів – методологію тренінгів (презентацію) та робочий зошит, які будуть використовуватися під час тренінгу та відображати основні його питання. Робочий зошит повинен містити набір практичних порад, рекомендацій, інструментів з налагодження системи внутрішнього контролю з  урахуванням типів ОТГ (сільська, селищна та міська).

Завдання 2: Після проведених тренінгів кожен з відібраних консультантів розпочне пряму технічну допомогу з покращення внутрішнього контролю у громадах.  Допомога буде базуватися на результатах оцінювання фінансового управління, що проводилося Програмою DOBRE в громадах у 2017-2019 рр, а також спостереженнях за діяльністю громад з внутрішнього контролю з відкритих джерел, та результатами тренінгів. Очікується, що обрані консультанти допоможуть розробити 3 пакети необхідних нормативних документів з внутрішнього контролю з  урахуванням 3-х типів ОТГ (сільська, селищна та міська).

Завдання 3. Всі 75 ОТГ отримають телефонні та/або он-лайн консультації щодо проблемних питань з налагодження системи внутрішнього контролю протягом дії контракту з фіксацією в базі наданих консультацій. 10 ОТГ буде обрано Програмою DOBRE для проведення поглибленої роботи з налагодження системи внутрішнього контролю. Обрані консультати розроблять методологію роботи (методологія враховуватиме і виокремлюватиме сільські, селищні, міські громади і розробку різних рекомендацій в залежності від типу ОТГ) та спільно з обраними ОТГ план дій з налагодження системи внутрішнього контролю для кожної ОТГ. Дана допомога також  включатиме візити до громад для проведення ідентифікації основних проблем, оцінки, надання консультаційної підтримки та рекомендацій з покращення внутрішнього контролю. Планується, що відібрані консультанти відвідають кожну ОТГ не менше, ніж 2 рази для виконання всіх завдань.

Завдання 4: У кожній з 10-ти обраних громад під наглядом обраних консультантів буде імплементовано як мінімум 1 інструмент/механізм покращення внутрішнього контролю, ідентифікований у плані дій з налагодження системи внутрішнього контролю.

Завдання 5: Кожен з відібраних консультантів складе звіт, у якому буде повністю документально зафіксовано результати проведеної роботи, кращі/гірші практики ідентифіковані під час проведеної роботи з налагодження системи внутрішнього контролю ОТГ.

Відібрані консультанти проведуть роботу в усіх ОТГ-партнерах Програми DOBRE (розподіл ОТГ на кожного консультанта залежатиме від його досвіду, територіального місцезнаходження, часу та інших критеріїв, визначених технічними спеціалістами Програми).

Тривалість, строки, місцезнаходження

Загальний графік здійснення заходів за категоріями представлено на схемі нижче. Він має суто орієнтовний характер, причому строки реалізації деяких передбачених ним заходів можуть бути зміщені з урахуванням місцевих графіків та доступності працівників ОТГ, консультантів DOBRE та партнерів із проведення навчання. Короткий огляд та орієнтовний графік заходів програми DOBRE подано нижче:

 

Графік діяльності DOBRE у сфері внутрішнього контролю

 

Травень, 2019

Червень

Липень

Серпень

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень, 2020

Лютий

Березень

Квітень

Підписання контрактів

X

                     

Проведення тренінгів для громад

 

X

X

                 

Розробка необхідних нормативних документів з внутрішнього контролю

   

X

X

               

Пряма консультаційна підтримка 75 ОТГ

       

X

X

X

X

X

X

X

X

Поглиблена робота з налагодження системи внутрішнього контролю у 10 ОТГ; розробка плану дій

       

X

X

X

X

X

X

   

Імплементація 1 механізму/інструменту з налагодження системи внутрішнього контролю у 10-ти ОТГ

               

X

X

X

 

Складення фінальних звітів,  підготовка публікацій кращих практик

                     

X

 

Часові рамки, передбачені для виконання цього завдання, – загальний графік, і діяльність може змінюватися залежно від розкладів та наявності персоналу ОТГ, експертів DOBRE та консультантів.

КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ:

Для забезпечення виконання вищезазначених завдань консультант буде:

  • забезпечувати постійне спілкування / координацію з командою проекту DOBRE та
    консультантами / експертами, щоб забезпечити скоординований внесок у
    орієнтований на результат для представників ОТГ;
  • Надавати, у відповідь на запити, всі результати роботи для перегляду, коментарів та схвалення командою проекту DOBRE;
  • Проведення консультацій та брифінгів з командою проекту DOBRE у разі необхідності.

ПРОЦЕС ВІДБОРУ КАНДИДАТІВ:

Глобал Комьюнітіз обиратиме консультантів відповідно до наступних критеріїв:

  • Досвід роботи та знання в сфері внутрішнього контролю на рівні місцевого управління.
  • Досвід підготовки методичних посібників або інфографіки.
  • Ґрунтовні знання процесів децентралізації.
  • Попередній досвід роботи (або продемонстрована здатність працювати) з ОТГ.
  • Попередній досвід роботи з асоціаціями органів місцевого самоврядування буде перевагою.
  • Знання англійської мови на робочому рівні буде перевагою, але не є обов’язковою вимогою.

Будь ласка, надсилайте резюме та супровідний лист з коротким описом досвіду роботи, який відповідає вимогам на цю посаду, на електронну адресу [email protected], зазначивши “Консультант з внутрішнього контролю” в темі листа до  3 червня 2019 року.

Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться.


Останні публікації цього розділу:

Фахівець (-чиня) з логістики (Logistics Associate), ЮНІСЕФ

Фахівець (-чиня) з логістики (Logistics Officer), ЮНІСЕФ

Фахівець/ фахівчиня відділу моніторингу, оцінки та навчання

Проектний/а менеджер/ка з ІТ рішень

Communications Specialist/Фахівець/чиня з комунікацій

Фахівець (-чиня) з військового обліку