Координатор/ка з розвитку місцевих послуг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ViktoriiaDidashko

Фонд Східна Європа у межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади EGAP» оголошує конкурс на посаду координаторки/координатора з розвитку місцевих послуг.

Запрошуємо в дружній колектив регіонального компонента людину, яка у взаємодії з Міністерством цифрової трансформації, суб’єктами надання послуг та пілотними громадами допомагатиме трансформувати ЦНАП у Дія Центри, проєктуватиме уніфіковані бізнес-процеси для місцевих послуг, шукатиме можливості для їхньої цифровізації та спрощення доступу до послуг для всіх хто їх потребує.

  • Дата початку роботи: якнайшвидше
  • Місцезнаходження: Київ, Україна
  • Зайнятість: повна, без можливості сумісництва
  • Формат роботи: офлайн

Обов’язки:

  • взаємодія з Міністерством цифрової трансформації у сфері розвитку сфери послуг та впровадження цифрових інструментів;
  • вивчення поточного стану роботи з надання послуг у пілотних громадах та підготовка рекомендацій щодо розвитку та оптимізації;
  • узагальнення досвіду пілотних громад та підготовка аналітичних статей, звітів та презентацій;
  • методична та експертна підтримка громад на шляху трансформації ЦНАП у Дія Центри;
  • планування заходів з обміну досвідом;
  • організація проведення онлайн та оффлайн навчань для працівників Дія Центрів/ЦНАП;
  • аналіз переліку місцевих послуг та розробка уніфікованих бізнес-процесів для організації їх надання;
  • участь у проєктах зі створення та впровадження цифрових інструментів для оптимізації надання послуг у громадах;
  • участь у фахових заходах, панельних дискусіях та робочих групах;
  • ведення рейтингів ЦНАП пілотних громад, планування мотиваційних заходів.

Обов’язки та завдання, перелічені в цьому документі, є репрезентативними для характеру та рівня дорученої роботи та не обов’язково є всеохоплюючими.

Необхідні кваліфікація, досвід, компетенції:

  • вища освіта не нижче другого рівня (магістр або спеціаліст);
  • вільне володіння українською мовою;
  • досвід роботи на керівних посадах у сфері адміністративних послуг не менше 5 років;
  • досвід створення текстів методологій та/або рекомендацій для працівників;
  • здатність описувати складні речі простими та зрозумілими текстами.
  • впевнене користування ПК та MS Office (включаючи MS Teams, Word, Excel, PowerPoint та Outlook), впевнене користування інструментами Google Docs;
  • володіння англійською мовою не нижче рівня В1 (intermediate) буде значною перевагою.

Бажані навички:

  • вміння і бажання працювати в команді;
  • вміння працювати з інформацією та здатність її систематизувати;
  • уважність до деталей;
  • високий рівень цифрової готовності (використання електронних послуг та цифрових рішень у повсякденному житті);
  • аналітичний склад розуму та здатність до пошуку нестандартних рішень;
  • високий рівень самоорганізації;
  • високий рівень комунікаційних здібностей та стресостійкості;
  • здатність ефективно працювати в режимі багатозадачності, адаптуватися до змін;
  • поміркованість та старанність у виконанні поставлених задач.

Заявка на участь у конкурсі має включати (окремі файли у форматі .pdf):

  • резюме українською мовою;
  • мотиваційний лист українською мовою. Ми просимо зокрема описати два особистих досягнення, якими найбільше пишається кандидатка/кандидат, а також вказати очікуваний рівень заробітної плати.

Для участі в конкурсі просимо надіслати заявку на адресу [email protected] з поміткою «Local Services Coordinator» до 5 січня 2024 року включно.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель