Координатор/ка з адміністративних питань соціально-психологічного напрямку у Восток SOS
ЗАВЕРШЕНО
БФ Восток SOS з 2014 року допомагає постраждалим внаслідок російської агресії.
З початком повномасштабного вторгнення діяльність та команда Восток SOS виросла в десятки разів. Наразі ми працюємо у 20 областях України: проводимо евакуацію й подальше розміщення населення з прифронтових зон, ремонтуємо шелтери й центри масового проживання ВПО. Передаємо гуманітарну допомогу, документуємо воєнні злочини, проводимо навчальні програми для освітян. Працюють загальна, юридична і психологічна гарячі лінії.
І ми шукаємо людей, які могли б підсилити нашу команду!
Зайнятість: повна, офлайн.
Місце роботи: Київ, можливі відрядження по Україні та за кордон.
Початок роботи: листопад 2022 року.
Зарплата: обговорюється на співбесіді.
У чому полягає робота координатора/-ки з адміністративних питань:
Адміністрування:
- Реалізація стратегічних цілей соціально-психологічного напрямку Восток SOS, визначених спільно з Програмним координатором напрямку;
- Проведення оперативного планування та управління змінами, оптимізація робочих процесів;
- Участь у написанні проєктів у межах роботи напрямку та їх подальша координація;
- Участь у плануванні бюджету для соціально-психологічної діяльності фонду;
- Участь у розробці візуальних матеріалів;
- Надання інформації для програмних звітів Восток SOS;
- Написання текстів щодо поточних подій і проєктів напрямку та комунікація з PR відділом Восток SOS;
- Можливий виїзд у відрядження до регіонів України та за кордон.
Робота з командою:
- Спільно з Програмним координатором формування штату напрямку;
- Адміністрування роботи соціально-психологічної команди (розподіл завдань, мотивація, контроль проміжних і підсумкових результатів);
- Піклування про здоров’я команди (вчасні відпустки, підтримка доброзичливого психологічного клімату).
«Паперова робота»:
- Ведення ділової кореспонденції;
- Адміністрування закупівель та логістики в межах активностей напрямку;
- Підготовка документів, звітності та робочих матеріалів напрямку;
- Складання таблиць планування та фінансової звітності.
Представницька діяльність:
- Сприяння комунікації та партнерству з іншими організаціями та ініціативами;
- Участь у представленні позиції фонду на публічних заходах, а також національних і регіональних інформаційних майданчиках;
Кого ми шукаємо:
Кандидата, який/-ка:
- Мотивований/-на працювати у сфері захисту прав людини та допомагати людям, які потрапили у складну життєву ситуацію у зв’язку з російсько-українською війною;
- Поділяє цінності демократії, правовладдя та прав людини, рівності й недискримінації;
- Здатен/-на підтримувати в команді здорові робочі відносини, помічати та реагувати на конфліктні ситуації;
- Має сильні комунікативні навички;
- Готовий/-ва до відряджень;
- Уважний/-на в оформленні документації;
- Здатний/-на супроводжувати декілька паралельних процесів та якісно делегувати обов’язки;
- Має високий рівень відповідальності, уваги та пунктуальності;
- Вміє швидко навчатися новому.
Освіта та досвід роботи:
- Вища освіта (профільна психологічна освіта не обов’язкова);
- Досвід роботи на керівній посаді від 1 року;
- Високий рівень обізнаності щодо адміністративних аспектів функціонування неурядових організацій і проєктної діяльності;
- Розвинені навички збору та аналізу інформації, письма, вміння чітко та стисло формулювати висновки й рекомендації на основі великих обсягів інформації, уважність до деталей;
- Досвід проєктного менеджменту та роботи з проєктною та організаційною документацією;
- Досвід громадської діяльності та/або роботи у міжнародних/донорських організаціях, органах державної влади, аналітичних центрах;
- Впевнений користувач ПК, зокрема програм Excel, Word, Power Point;
- Вільне володіння українською мовою;
- Знання англійської мови на рівні, достатньому для професійного спілкування, буде перевагою.
З нашого боку обіцяємо:
- Гнучкий графік;
- Конкурентну оплату праці;
- Зручний офіс на Подолі;
- Комфортні умови праці та співпраці;
- Дружню команду професіоналів;
- Цікаву та динамічну роботу, орієнтовану на результат;
- Нагоду втілювати найсміливіші ідеї.
Надсилайте свої резюме та короткі мотиваційні листи на пошту: [email protected] до 11 листопада 2022. Обов’язково вкажіть у темі листа: “Координатор/-ка з адміністративних питань соціально-психологічного напрямку”.
Якщо ви маєте якісь напрацювання, пов’язані з вакансією, додайте їх до резюме. У мотиваційному листі також надайте посилання на ваш профіль у соціальних мережах та вкажіть очікуваний рівень заробітної плати.
Відповіді будуть надіслані лише тим особам, які були обрані для співбесіди. Телефонувати не потрібно.
Будемо раді знайомству та співпраці!