Координатор(ка) відділу з питань безпеки (Roving Safety Coordinator)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ganna Kolomiiets

Данська Рада у справах Біженців (ДРБ), одна з провідних гуманітарних неурядових організацій, що працює у 40 країнах світу та працює в Україні з 2014 року. З початком нинішньої фази конфлікту в лютому 2022 року ДРБ переорієнтувала свої програми на реагування на надзвичайні ситуації для задоволення нагальних потреб постраждалого від війни населення і наразі значно розширює свою діяльність, щоб задовольнити ці потреби. Поточні програми ДРБ зосереджені на заходах із захисту, багатоцільовій грошовій допомозі (БГД), розподілі негрошової допомоги та продуктів харчування, наданні житла та засобів гігієни, економічному відновленні, гуманітарному розмінуванні та інформуванні про ризики, пов’язані з вибухонебезпечними предметами, у 5 офісах по всій країні.

Наразі ДРБ в Україні переживає період зростання як організація, тому шукає висококваліфікованого Координатора з безпеки, який би базувався в Києві, але часто і надовго виїжджав до інших офісів.

ДРБ прагне залучати до роботи різноманітних та інклюзивних співробітників, тому кандидатам, які традиційно не представлені у сфері охорони та безпеки, настійно рекомендується подавати свої кандидатури.

Загальна мета ролі:

Працювати у тісній співпраці з регіональними менеджерами та фахівцями з питань безпеки на місцях для забезпечення високих стандартів дотримання системи управління ризиками безпеки ДРБ (SRMS) та координувати всі аспекти безпеки в зоні географічної відповідальності для забезпечення безпечного та ефективного впровадження програмної діяльності.

Географічне охоплення: Україна

Ця позиція зосереджена на територію України та забезпечує дотримання процедур і керівних принципів ДРБ в межах країни. Посада сприяє розробці регіональних стратегій, які трансформуються у плани дій та повсякденні завдання. На цій посаді надається підтримка та/або технічне керівництво іншим офісам.

 Основні обов’язки

Управління ризиками безпеки

  • Нагляд за процесом управління ризиками безпеки (SRM) 
  • Розробляти політики, протоколи та процедури управління безпекою на рівні регіону та країни
  • Сприяти проведенню оцінки ризиків для безпеки (SRA) та підтримувати впровадження заходів щодо їх зменшення
  • Аналізувати, управляти та повідомляти відповідну інформацію в межах зони відповідальності менеджеру з безпеки в країні (CSM), регіональним менеджерам (AM) або будь-якій іншій відповідній структурі, за необхідності, своєчасно та активно оновлювати відповідний контекст.
  • Створювати, оновлювати та підтримувати відповідну документацію, дані та записи з безпеки для проблемних областей
  • Розвивати потенціал та координувати відповідні групи з управління кризовими ситуаціями (CMT)
  • Надавати технічні консультації щодо закупівлі обладнання, засобів та інших ресурсів, пов’язаних з безпекою
  • Розглядати та затверджувати запити на пересування, співпрацювати з програмними командами для розробки планів з безпеки, де це необхідно, а потім здійснювати дистанційний моніторинг пересування
  • Координувати реагування на надзвичайні ситуації на місцевому рівні в межах географічної зони відповідальності

Навчання, наставництво та підтримка

Однією з основних функцій цієї посади є розвиток потенціалу фахівців з безпеки, а отже, особлива увага на цій посаді приділяється навчанню та наставництву:

  • Спільно розробляти плани розвитку для фахівців з безпеки в межах зони відповідальності та підтримувати фахівців у виконанні плану. 
  • Підтримувати та проводити тренінги з безпеки для співробітників організації
  • Наставництво та технічний нагляд за співробітниками з питань безпеки, включно з охоронцями та водіями.
  • Надавати екстрену допомогу групі з управління кризовими ситуаціями в разі потреби.

 Як Координатор, особа, яка обіймає цю посаду, відповідає за наступне:

  • Відповідає за координацію стратегії та операційної діяльності в рамках певної дисципліни в регіоні або країні
  • Зазвичай має технічні обов’язки в межах певної дисципліни, як за стратегію, так і за операційну діяльність
  • Надає фахові консультації та підтримку для визначення стратегії та забезпечення операційної якості та відповідності.

Необхідний досвід та компетенції:

 Дуже важливо:

  • Бажання вчитися
  • Гарне почуття гумору
  • Командний гравець
  • Емоційний інтелект
  • Здатність до співпраці, але з можливістю працювати самостійно
  • Інтерес до політики та розуміння поточної ситуації в Україні
  • Вміння доносити інформацію до різних аудиторій
  • Розуміння власних обмежень та можливостей для особистого розвитку
  • Цілеспрямований, відданий та проактивний
  • Підтверджений досвід проведення тренінгів та наставництва
  • Мінімум 3-5 років досвіду роботи на посаді менеджера/радника з охорони та безпеки в міжнародній неурядовій організації
  • Досвід роботи в мультикультурному робочому середовищі
  • Підтверджена здатність розробляти та впроваджувати ефективні та контекстуалізовані протоколи та системи
  • Досвід збору інформації, аналізу та написання звітів
  • Здатність проводити та створювати високоякісні оцінки ризиків безпеки (SRA) 
  • Досвід управління критичними інцидентами
  • Досвід проведення тренінгів з питань безпеки
  • Досвід роботи в несприятливих або небезпечних умовах
  • Повне професійне володіння англійською мовою

Вимоги до освіти:

  • Ступінь бакалавра з політології, досліджень миро будування та конфліктів, історії, управління надзвичайними ситуаціями 
  • та/або 
  • Відповідний професійний досвід, включаючи, але не обмежуючись:
  • Служба у армії/поліції

Ми пропонуємо: 

  • Сприятливе робоче середовище з прихильністю до розвитку персоналу
  • Тривалість контракту: 12 місяць з можливістю продовження, в залежності від результатів роботи та фінансування
  • Місце роботи: Київ, з регулярними відрядженнями
  • Дата початку роботи: якомога швидше
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців
  • Медичне страхування та страхування здоров’я

Процес подачі заявки

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою). 

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 20-03-2022 

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=167429&DepartmentId=19100&MediaId=5


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель