Координатор/ка в проєкт з розвитку сімейних форм виховання
ЗАВЕРШЕНО
ГС “Українська мережа за права дитини” шукає обласного(-у) координатора(-ку) в довготривалий проєкт з розвитку сімейних форм виховання в Вінницькій, Житомирській, Харківській, Дніпропетровській, Івано-Франківській, Закарпатській, Чернівецькій, Київській областях та м. Київ
Українська мережа за права дитини (далі – УМПД) створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини.
Основне завдання координатора(ки): забезпечення реалізації проєкту відповідно до програмного плану та бюджету на території області.
Обов’язки:
Планування програмної діяльності:
- забезпечення комплексного планування реалізації проєкту на всіх етапах;
- підготовка робочого плану проєкту;
- ведення переговорів з зацікавленими сторонами, залученими до проєктів, погодження спільних рішень;
- підготовка календарних планів заходів, поширення інформації серед зацікавлених сторін, забезпечення участі зацікавлених сторін у разі потреби.
Реалізація програмної діяльності:
- забезпечення реалізації цілей та задач проєкту, відповідно до взятих зобов’язань;
- організація та реалізація заходів програмного плану УМПД в рамках проєктної роботи;
- підготовка концепцій та програм ключових зустрічей, круглих столів та дискусій, залучення спікерів, узгодження із зацікавленими сторонами;
- логістична підготовка навчальних сесій, зустрічей, круглих столів та дискусій;
- фасилітація заходів;
- підготовка аналітичних матеріалів з проведених зустрічей;
- підготовка програмної звітності за проведеними заходами;
- участь у підготовці фінансової та операційної звітності разом з фінансовим спеціалістом проєкту;
- реалізація заходів з адвокації захисту прав дитини, круглих столів, онлайн-дискусій, презентацій.
Залучення та розвиток людських ресурсів:
- участь в підготовці оголошень, технічних завдань та посадових інструкцій членів команди;
- участь у відборі кандидатів в команду проєкту, експертів, проведення співбесід та тестувань, погодження кандидатів з керівництвом УМПД;
- навчання, менторство та розвиток членів команди, донесення цінностей та загальної мети УМПД в рамках проєктної роботи;
- операційне планування та координація роботи команди проєкту, розподіл задач відповідно до технічних завдань та посадових інструкцій, ситуаційних вимог та контроль вчасності і якості виконання;
- пошук та залучення експертів і консультантів на окремі спеціалізовані види робіт;
- прийом результатів експертних робіт та забезпечення їх якості та відповідності технічному завданню.
Моніторинг, звітність та оцінка:
- участь у забезпеченні роботи системи проєктного моніторингу, програмної та фінансової звітності на квартальній основі;
- участь у підготовці та подачі донорського програмного звіту на квартальній основі;
- участь у підготовці фінансової звітності донору на квартальній основі;
- забезпечення відповідності програмної та фінансової звітності при виконанні програмних планів на квартальній основі;
- здійснення оцінок по досягнутих результатах проєкту, підготовка аналітичних звітів та рекомендацій.
Взаємодія з партнерами:
- забезпечення партнерської взаємодії з партнерами в рамках реалізації проєкту;
- участь в опрацюванні поставлених донором задач, організація ресурсів на опрацювання таких запитів в межах проєкту;
- участь в опрацювання інформаційних запитів донора;
- погодження з УМПД програмних, кадрових та фінансових рішень, якщо вони не погоджені раніше;
- забезпечення повної інформації УМПД про всі заходи та рішення, які відбуваються за проєктом;
- забезпечення наявності та відповідності згадок донора у всіх матеріалах, які стосуються проєкту.
Закупівлі та договірні відносини (у партнерстві з фінансовим спеціалістом):
- забезпечення відповідності всіх закупівель в рамках проєкту політикам УМПД та донора;
- підготовка технічних завдань, конкурсних та тендерних оголошень;
- участь у проведенні конкурсів при відборі експертів та персоналу;
- забезпечення документування та файлування у друкованому вигляді документів проєкту;
- забезпечення підготовки та файлування у друкованому вигляді договорів, актів виконаних робіт, видаткових накладних, звітів консультантів та розроблених ними інтелектуальних продуктів.
Підготовка та проходження аудитів (у партнерстві з фінансовим спеціалістом):
- участь у забезпеченні усіх умов для проходження проєктного та організаційного аудитів;
- участь у підготовці до аудитів разом з програмним координатором та фінансовим спеціалістом;
- участь в опрацюванні запитів аудиторів та відпрацюванні наданих рекомендацій у подальшій роботі.
Вимоги до кандидата(-ки):
- вища освіта (менеджмент або інші дотичні галузі);
- 3 років попереднього досвіду управління проєктами, в тому числі в ОГС;
- досвід роботи з проєктами від міжнародних організацій буде перевагою;
- досвід роботи зі ЗМІ буде перевагою;
- знання та навички з проєктного менеджменту, планування, бюджетування, моніторингу та оцінки, програмної та фінансової звітності, адміністрування, проєктних комунікацій;
- лідерські якості;
- дипломатичність та розвинені комунікативні навички;
- вільне володіння українською мовою;
- володіння англійською мовою буде перевагою;
- комп’ютерна та технічна грамотність.
Умови роботи:
- УМПД укладає договір про надання послуг з фізичною особою-підприємцем 3-ї групи;
- частково дистанційний формат зайнятості;
- можливості для особистісного та професійного розвитку;
- перспективна та динамічна робота;
- оплата за результатами співбесіди.
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте:
- мотиваційний лист
- резюме
- заповнену конкурсну пропозицію (файл додається)
з темою «Координатор(ка) проєкту Прізвище, область
до 09 липня 2023 року
на адресу [email protected] з копією на [email protected]
УМПД розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду.
УМПД може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати мотиваційний лист та резюме завчасно.