Координатор/ка проекту – асистент/ка керівника

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
yourpalms

Vacancy-вакансія7
Координатор/ка проекту – асистент/ка керівника

Діяльність громадського об’єднання «Твій шлях» першочергово направлена на допомогу дітям та їх сім’ям, яка реалізується через профільний проект організації «Твої Долоні».

На даний час залишаються ті, на яких відбився відтиск війни, і які дуже потребують допомоги. Тому що, а) якщо не допомогти зараз, ситуація лише погіршиться, б) попри війну, життя має продовжуватися – мають працювати школи, має бути хоч мінімальне забезпечення життєвого рівня, щоб ті ж діти мали що їсти, дах над головою тощо. Є ще багато інших пунктів. Тому ми прикладаємо максимум зусиль, щоб простягнути руку допомоги на деокупованій території Київщині, як потім на Чернігівщині… Ще багато справ і зусиль. І це теж будування нашої перемоги. У тилу. Бо подолання наслідків війни – це теж крок до перемоги. Тож, чи хочете бути з нами на цьому шляху?

Якщо Ваша відповідь – «так», то запрошуємо на посаду «Координатор проекту – асистент керівника».

Вимоги до кандидата:

  • проживання в Києві або передмістях;
  • рівень англійської В2+;
  • грамотна українська мова;
  • вміння легко та швидко навчатися;
  • організаційні навички;
  • високій рівень відповідальності, обов’язковості;
  • самоорганізація;
  • стресостійкість, врівноваженість;
  • вміння встановлювати чіткі, реальні, досяжні групові чи індивідуальні цілі та пріоритети, працювати на результат;
  • вміння вести перемовини;
  • досвід роботи з великими обсягами інформації, системне мислення;
  • вміння ідентифікувати проблему та її причини, обґрунтувати альтернативи її вирішення;
  • здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку;
  • здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації;
  • здатність швидко орієнтуватися в ситуаціях;
  • русофобія.

Основні завдання:

  • координація проекних активностей, контроль за виконанням графіків;
  • координація взаємодії з різними проектами, напрямками діяльності організації;
  • представляти організацію на зовнішніх заходах у разі необхідності, участь у перемовинах;
  • комунікація з органами влади, іншими організаціями;
  • листування від імені організації, аналіз вхідної кореспонденції;
  • підготовка запитів, зведеної інформації в разі необхідності;
  • формування потреб організації, її бенефіціарів, пошук шляхів вирішення;
  • пошук та обробка необхідної інформації;
  • забезпечення реалізаці технічної підтримки виїзним мобільним групам організації;
  • усний або письмовий переклад із англійської для керівника організації
  • фіксація основних завдань та надання їх на розгляд керівнику;
  • формування та ведення календаря зустрічей, заходів;
  • ведення протоколу нарад, зустрічей у разі потреби.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування;
  • належний рівень оплати праці;
  • гнучкий графік роботи, значна частина якої може проводитися дистанційно;
  • можливість професійно навчатись;
  • соціально-корисну справу, якісний власний внесок у допомогу потребуючим, подалання наслідків війни.

Резюме з обов’язковим посиланням на сторінки в соцмережах приймаємо за адресою: [email protected]

Термін подання: до 14 липня 2022 року.


Останні публікації цього розділу:

Соціальний(на) фахівець(чиня) ЦДВ, м.Запоріжжя

Communications Assistant до ЮНЕСКО

Operations Assistant до ЮНЕСКО

Пакт шукає консультанта/ку з надання юридичної підтримки Міністерству охорони здоров’я України (МОЗ) та його Офісу відновлення системи охорони здоров’я

Керівник(ця) проєкту в "Навчай для України", (Київ)

Senior Finance Officer/Провідний(на) фахівець(чиня) з фінансів