Координатор/ка проектів / Project Coordinator

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NataPortal

«Я Бучанець» – громадська організація, створена для захисту свободи і прав людини та підтримки прав і добробуту громадянського суспільства.

Назва посади: Координатор проектів

Місце роботи: Основне місце роботи – Буча, Київ

Очікувана дата початку роботи: 1 листопада 2023

Очікуваний термін завершення роботи: 31 липня 2024

Тип зайнятості: неповна

Структура підпорядкованості: буде вирішено

Сфера застосування посади:

Координатор проектів відіграватиме ключову роль у підтримці реалізації та координації гуманітарних проектів. На цю посаду потрібна ініціативна людина з пристрастю до гуманітарної діяльності, відмінними організаторськими здібностями та вмінням працювати в команді. Співробітник на цій посаді буде допомагати в різних проектних заходах, забезпечуючи їх відповідність цілям проекту та гуманітарним принципам.

Ключові функції та обов’язки:

Ми шукаємо високомотивованого та детально орієнтованого програмного менеджера, який би приєднався до нашої динамічної команди. Обраний кандидат буде відігравати ключову роль у наступних сферах:

  • Забезпечити ефективну координацію між партнерськими організаціями
  • Встановлення та підтримка ефективних робочих відносин з відповідним персоналом CESVI
  • Координувати і сприяти проведенню регулярних зустрічей, забезпечуючи активну участь і залучення всіх співробітників, залучених до проекту
  • Сприяти створенню атмосфери співпраці для спільного навчання, координації та гармонізації проектної діяльності.
  • Забезпечити хороші відносини з місцевими органами влади щодо всіх заходів, які реалізуються членами партнерських організацій
  • Забезпечити дотримання положень Меморандуму про взаєморозуміння, підписаного CESVI та «Я Бучанець»
  • Забезпечити виконання проектних заходів вчасно та відповідно до затвердженої проектної документації
  • Розробити комплексний план проекту, включаючи чіткі цілі, терміни та результати у співпраці з CESVI
  • Забезпечити реалізацію проектних заходів відповідно до узгодженого робочого плану та бюджету.
  • Моніторинг прогресу проектної діяльності та збір звітів і оновлень, виявлення можливих потреб у внесенні змін.
  • Визначати та вирішувати будь-які проблеми або вузькі місця в реалізації проекту, а також пропонувати рішення для забезпечення досягнення цілей проекту.
  • Координувати роботу з іншими місцевими та міжнародними НУО, присутніми в регіонах реалізації проекту, щоб уникнути дублювання та паралелізму, а також сприяти синергії інтервенцій та системи перенаправлення.
  • Забезпечити правильне заповнення проектної документації, як описано в керівних принципах CESVI
  • Забезпечити правильне виконання фінансових і закупівельних процедур для всіх платежів, пов’язаних із закріпленим проектом, у співпраці з фінансовим відділом CESVI
  • Моніторинг витрат проекту та використання бюджету
  • Забезпечити своєчасне подання та коректність фінансових та описових звітів до CESVI, що гарантує досягнення очікуваних результатів, передбачених у проектному документі за відповідний період та збір коштів.
  • Забезпечити наочність проектної діяльності (відео, фотографії, свідчення бенефіціарів тощо) відповідно до керівних принципів CESVI щодо наочності у координації з координатором CESVI
  • Гарантувати збереження оригіналів основних проектних документів та сприяти їх транспортуванню у разі необхідності швидкого переміщення/евакуації.
  • Управління персоналом
    • Координувати з CESVI конкретні завдання та цілі для забезпечення досягнення мети проекту відповідно до положень Меморандуму про взаєморозуміння.
    • Підтримка відділу кадрів, розробка посадових інструкцій для національного персоналу, необхідного для реалізації проекту
    • Запропонувати та забезпечити навчання для персоналу, залученого до проекту, відповідно до їхніх ролей та обов’язків
    • Забезпечення проведення та відвідування тренінгів для персоналу, залученого до проекту

Кваліфікаційні вимоги:

  • Диплом бакалавра у відповідній галузі (наприклад, міжнародний розвиток, соціальні науки, гуманітарні науки).

Досвід роботи:

  • Мінімум 1 рік досвіду підтримки гуманітарних проектів, бажано в міжнародному контексті.
  • Досвід управління даними, аналізу та звітності.
  • Знання гуманітарних принципів, стандартів та передових практик.

Навички та вміння:

  • Сильні організаторські здібності та увага до деталей в управлінні проектною документацією та даними.
  • Навички ефективної комунікації, як письмової, так і усної, зі вмінням зрозуміло доносити складну інформацію.
  • Володіння програмами MS Office та інструментами управління проектами.
  • Культурна чутливість та здатність ефективно працювати в різних культурних контекстах.
  • Здатність працювати як в команді, так і самостійно, коли це необхідно.
  • Відмінна письмова та усна англійська мова.

Процес подання відгуку на вакансію:

Зацікавлені кандидати на посаду мають надіслати резюме та мотиваційний лист на [email protected], +380502831166 Наталія Левченко

Дата закриття подачі заявок: 26/10/2023


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних