Координатор/ка проектів / Project Coordinator
ЗАВЕРШЕНО
«Я Бучанець» – громадська організація, створена для захисту свободи і прав людини та підтримки прав і добробуту громадянського суспільства.
Назва посади: Координатор проектів
Місце роботи: Основне місце роботи – Буча, Київ
Очікувана дата початку роботи: 1 листопада 2023
Очікуваний термін завершення роботи: 31 липня 2024
Тип зайнятості: неповна
Структура підпорядкованості: буде вирішено
Сфера застосування посади:
Координатор проектів відіграватиме ключову роль у підтримці реалізації та координації гуманітарних проектів. На цю посаду потрібна ініціативна людина з пристрастю до гуманітарної діяльності, відмінними організаторськими здібностями та вмінням працювати в команді. Співробітник на цій посаді буде допомагати в різних проектних заходах, забезпечуючи їх відповідність цілям проекту та гуманітарним принципам.
Ключові функції та обов’язки:
Ми шукаємо високомотивованого та детально орієнтованого програмного менеджера, який би приєднався до нашої динамічної команди. Обраний кандидат буде відігравати ключову роль у наступних сферах:
- Забезпечити ефективну координацію між партнерськими організаціями
- Встановлення та підтримка ефективних робочих відносин з відповідним персоналом CESVI
- Координувати і сприяти проведенню регулярних зустрічей, забезпечуючи активну участь і залучення всіх співробітників, залучених до проекту
- Сприяти створенню атмосфери співпраці для спільного навчання, координації та гармонізації проектної діяльності.
- Забезпечити хороші відносини з місцевими органами влади щодо всіх заходів, які реалізуються членами партнерських організацій
- Забезпечити дотримання положень Меморандуму про взаєморозуміння, підписаного CESVI та «Я Бучанець»
- Забезпечити виконання проектних заходів вчасно та відповідно до затвердженої проектної документації
- Розробити комплексний план проекту, включаючи чіткі цілі, терміни та результати у співпраці з CESVI
- Забезпечити реалізацію проектних заходів відповідно до узгодженого робочого плану та бюджету.
- Моніторинг прогресу проектної діяльності та збір звітів і оновлень, виявлення можливих потреб у внесенні змін.
- Визначати та вирішувати будь-які проблеми або вузькі місця в реалізації проекту, а також пропонувати рішення для забезпечення досягнення цілей проекту.
- Координувати роботу з іншими місцевими та міжнародними НУО, присутніми в регіонах реалізації проекту, щоб уникнути дублювання та паралелізму, а також сприяти синергії інтервенцій та системи перенаправлення.
- Забезпечити правильне заповнення проектної документації, як описано в керівних принципах CESVI
- Забезпечити правильне виконання фінансових і закупівельних процедур для всіх платежів, пов’язаних із закріпленим проектом, у співпраці з фінансовим відділом CESVI
- Моніторинг витрат проекту та використання бюджету
- Забезпечити своєчасне подання та коректність фінансових та описових звітів до CESVI, що гарантує досягнення очікуваних результатів, передбачених у проектному документі за відповідний період та збір коштів.
- Забезпечити наочність проектної діяльності (відео, фотографії, свідчення бенефіціарів тощо) відповідно до керівних принципів CESVI щодо наочності у координації з координатором CESVI
- Гарантувати збереження оригіналів основних проектних документів та сприяти їх транспортуванню у разі необхідності швидкого переміщення/евакуації.
- Управління персоналом
- Координувати з CESVI конкретні завдання та цілі для забезпечення досягнення мети проекту відповідно до положень Меморандуму про взаєморозуміння.
- Підтримка відділу кадрів, розробка посадових інструкцій для національного персоналу, необхідного для реалізації проекту
- Запропонувати та забезпечити навчання для персоналу, залученого до проекту, відповідно до їхніх ролей та обов’язків
- Забезпечення проведення та відвідування тренінгів для персоналу, залученого до проекту
Кваліфікаційні вимоги:
- Диплом бакалавра у відповідній галузі (наприклад, міжнародний розвиток, соціальні науки, гуманітарні науки).
Досвід роботи:
- Мінімум 1 рік досвіду підтримки гуманітарних проектів, бажано в міжнародному контексті.
- Досвід управління даними, аналізу та звітності.
- Знання гуманітарних принципів, стандартів та передових практик.
Навички та вміння:
- Сильні організаторські здібності та увага до деталей в управлінні проектною документацією та даними.
- Навички ефективної комунікації, як письмової, так і усної, зі вмінням зрозуміло доносити складну інформацію.
- Володіння програмами MS Office та інструментами управління проектами.
- Культурна чутливість та здатність ефективно працювати в різних культурних контекстах.
- Здатність працювати як в команді, так і самостійно, коли це необхідно.
- Відмінна письмова та усна англійська мова.
Процес подання відгуку на вакансію:
Зацікавлені кандидати на посаду мають надіслати резюме та мотиваційний лист на [email protected], +380502831166 Наталія Левченко
Дата закриття подачі заявок: 26/10/2023