Координатор/ка і фахівець/чиня з організаційних питань (електронне здоров‘я/ЕСОЗ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
YanaOpalenyk

Vacancy вакансія(7)
Координатор/ка і фахівець/чиня з організаційних питань (електронне здоров‘я/ЕСОЗ)

Посада: Координатор і фахівець з організаційних питань (електронне здоров‘я/ЕСОЗ)

Період зайнятості: найближчий час – 30 вересня 2023 року, з можливістю продовження контракту

Форма зайнятості: повна

Формат роботи: дистанційно

Інформація про Проект:

Мета діяльності Проекту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» (Проект) полягає у підтримці прозорої, підзвітної та ефективної системи охорони здоров’я, здатної задовольняти потреби населення України. Сприяння реформуванню сектору охорони здоров’я, підвищення прозорості та боротьба з корупцією зменшать власні витрати громадян на охорону здоров‘я та покращать доступ українців до високоякісних та заснованих на доказах медичних послуг. Ліквідація корупції є складовою кожного компоненту, який має бути виконаним у рамках Проекту, а саме:

  1. Покращення управління у секторі охорони здоров’я.
  2. Сприяння трансформуванню моделі фінансування охорони здоров’я.
  3. Зміцнення кадрового потенціалу сектору охорони здоров’я.
  4. Підвищення прозорості, підзвітності системи охорони здоров’я та її чутливості до змін.
  5. Покращення системи надання послуг на всіх рівнях.

Вторгнення Росії створює значні виклики для системи охорони здоров’я України. Проект наразі переорієнтовує свою діяльність в межах усіх п’яти компонентів з тим, щоб відреагувати на поточні та майбутні потреби держави.

Завдання

Координатор і фахівець з організаційних питань (електронне здоров‘я/ЕСОЗ) допомагатиме Технічному раднику з питань електронного здоров’я/ЕСОЗ/інформаційних систем управління охороною здоров’я (керівнику Компонента 4 «Підвищення прозорості, підзвітності системи охорони здоров’я та її чутливості до змін») контролювати/стежити за виконанням робочого плану Компонента 4, керувати персоналом цього Компонента, забезпечувати високу якість кінцевих результатів роботи, а також братиме участь у проведенні та веденні протоколу зустрічей з представниками Міністерства охорони здоров’я (МОЗ) України та інших ключових партнерів. Діяльність Компонента 4 буде зосереджена на вдосконаленні дизайну системи та механізмів забезпечення наявності надійних медичних та адміністративних даних у режимі реального часу для МОЗ та інших зацікавлених сторін, а також на кібер-безпеці та допоміжних функціях. Усі напрямки діяльності зміцнюватимуть прозорі операції між різними зацікавленими сторонами ринку охорони здоров’я та сприятимуть зменшенню кількості прихованих угод у всій екосистемі. Координатор сприятиме реалізації заходів Компонента 4 з метою підтримки пріоритетного стратегічного планування МОЗ, Національної служби здоров’я України (НСЗУ) та державного підприємства (ДП) «Електронне здоров‘я».

Обов‘язки

  • допомагати керівнику Компонента 4 відстежувати запити від МОЗ, НСЗУ, ДП та USAID, а також відстежувати виконання усіх затверджених заходів у рамках Компоненту 4;
  • допомагати керівнику Компонента 4 залучати команду та керувати нею, а також вести загальну організаційну діяльність;
  • створювати інструменти, табелі та шаблони для керівника та команди Компонента 4;
  • координувати підготовку інформації до квартальних звітів Проекту, річного Робочого плану Проекту та до інших документів/запитів від USAID та/або Уряду України;
  • забезпечувати високу якість результатів роботи/документів, пов’язаних з електронним здоров’ям/ЕСОЗ, беручи участь у їх написанні, форматуванні та вичитуванні;
  • планувати, координувати та допомагати у проведенні зустрічей та заходів;
  • допомагати керівнику Компонента 4 керувати та наглядати за відповідним персоналом Проекту та консультантами в рамках Компоненту 4, якщо це необхідно;
  • брати участь і вести протоколи зустрічей із USAID та іншими партнерами;
  • контролювати виконання заходів для керівника та команди Компонента 4;
  • сприяти поширенню знань про реформу охорони здоров’я в рамках Проекту та серед інших партнерів-виконавців; а також
  • виконувати інші додаткові організаційні та управлінські завдання за дорученням керівника Компоненту 4.

Вимоги

  • Ступінь магістра (або вище) або бакалавра + не менше трьох років досвіду роботи.
  • Не менше трьох (3) років досвіду управління та надання організаційної підтримки великим командам.
  • Вільне володіння українською мовою є обов’язковим.
  • Високий рівень міжособистісного спілкування, високий рівень володіння англійською мовою для підготовки письмових та усних презентацій.
  • Володіння Word, Excel, Zoom та віртуальними платформами (наприклад, SharePoint).
  • Можливість працювати дистанційно.

Підпорядкування

Координатор і фахівець з організаційних питань (електронне здоров‘я/ЕСОЗ) підпорядковуватиметься Технічному раднику, керівнику Компонента 4.

Кандидати, які відповідають вищезазначеним вимогам, повинні надіслати своє резюме, супровідний лист та два професійні рекомендаційні листи на [email protected] не пізніше 8 листопада 2022 р. У полі теми електронного листа треба зазначити посаду: «Координатор/ка і фахівець/чиня з організаційних питань (електронне здоров‘я/ЕСОЗ)». На співбесіду будуть запрошені лише кандидати, які пройдуть попередній відбір.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій