Координатор_ка з розробки соціальних паспортів до «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
hr_sss

Vacancy вакансія(5)
Координатор_ка з розробки соціальних паспортів до «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»»

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на посадуКоординатор_ка з розробки соціальних паспортів в проєкт “Підтримка спроможності системи соціального захисту населення щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб”, який реалізується БО “БФ “ССС” за фінансової підтримки УВКБ ООН.

Контракт укладається з ФОП 3 групи
Термін контракту: січень 2023-грудень 2023 року

Про нас:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Команда БО “БФ “ССС” працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів. 

Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також вразливими категоріями населення.

Робота у БО “БФ “ССС” — це можливість долучитися до процесів інституціоналізації галузі соціальної допомоги та прав людини, а також можливість допомагати десяткам тисяч людей, які зараз потребують підтримки. 

Наша організація постійно зростає та знаходиться в пошуку нових проєктів, у межах яких можна реалізувати різноманітні навички — як на всеукраїнському рівні, так і в партнерстві із міжнародними організаціями.

Обов’язки:

  1. Адаптація методології до потреб цільових громад та її презентація представникам цільових громад.
  2. Проведення тренінгів щодо складання соціальних паспортів для представників цільових громад
  3. Розробка планів підготовки соціальних паспортів у цільових громадах.
  4. Загальна координація заходів з розробки соціальних паспортів у цільових громадах.
  5. Верифікація та модерування публічних обговорень звітів за результатами проведених заходів та проектів соціальних паспортів в громадах.

КВАЛІФІКАЦІЯ ТА ВИМОГИ:

  1. Вища освіта.
  2. Вільне володіння українською
  3. Релевантний досвід роботи. 
  4. Впевнений користувач Microsoft Office та G-Suite.
  5. Вміння дотримуватися дедлайнів.

Резюме необхідно надіслати до 17 січня 2023 р[email protected]. Прохання надсилати резюме у форматі .pdf та назвою «Прізвище_посада» із зазначеним рівнем бажаної винагороди.

Конкурс відбуватиметься у два етапи: перший – оцінка резюме, другий етап – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель