Координатор з питань комунікацій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


вакансія
Координатор з питань комунікацій

Всеукраїнське об’єднання органів місцевого самоврядування “Асоціація міст України” в рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади координатора з питань комунікацій.

Умови роботи: трудовий договір, повний робочий день, місце роботи – офіс АМУ в м.Київ.

Основні обов’язки координатора з питань комунікацій:

  • реалізація завдань комунікаційної складової Проекту;
  • інформаційний та медіа супровід Проекту;
  • робота зі ЗМІ, формування та ведення медіа пулу Проекту;
  • організація  прес-конференцій та заходів для журналістів;
  • підготовка прес-релізів, прес-анонсів, новин, привітань та подяк;
  • організація коментарів та інтерв’ю експертів Проекту для ЗМІ (друкованих, інтернет, ТБ, радіо);
  • підготовка інформаційних матеріалів та медіа продуктів Проекту: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо;
  • супровід розміщення у ЗМІ інформації про діяльність Проекту;
  • здійснення медіа-моніторингу та вивчення інформаційного простору;
  • моніторинг висвітлення діяльності Проекту у ЗМІ;
  • ведення сайту АМУ та акаунтів АМУ і Проекту у соціальних мережах;
  • координація роботи консультантів з питань комунікацій в регіонах

Основні вимоги до кандидата

  • вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки);
  • досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
  • досконале знання української ділової мови;
  • відмінні навички письмового та усного спілкування;
  • навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, роботи в соціальних мережах;
  • вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
  • комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
  • ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
  • комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
  • вміння працювати в команді;
  • вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади.

Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують, на адресу електронної пошти: [email protected] не пізніше 15 листопада 2019 року, 18.00. В резюме обов’язково зазначити досвід роботи та очікувану заробітну плату. Також просимо надіслати приклади публікацій або відгуки з попередніх місць роботи.


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка програм

Фахівець/-чиня з адаптації до зміни клімату до ГО "Екодія"

Національний координатор/ка з екологізації інвестицій до ГО "Екодія"

Менеджер/ка з фінансів до ГО "Екодія"

Керівник/ця фінансово-адміністративного відділу до ГО "Екодія"

Community Mobilization Anаlyst