Координатор проекту (старший фахівець) відділу управління проектом Глобального фонду

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади координатора проекту (старший фахівець) відділу управління проектом Глобального фонду

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» (далі — Мережа) є лідером одразу у 3 номінаціях Національного рейтингу благодійників України. Команда найбільшої пацієнтської організації працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.

Основні обов’язки кандидата: 

  1. Координація реалізації проектної діяльності організаціями-субгрантерами у закріплених регіонах.
  2. Аналіз досягнення організаціями-субгрантерами кількісних та якісних показників у відповідності  до цілей та завдань проекту Глобального Фонду. Запровадження заходів на підвищення ефективності роботи субгрантерів..
  3. Контроль виконання субгрантерами у закріплених регіонах  індикаторів, дотримання вимог та формату надання послуг, ефективності управління проектом та інших показників згідно Договору про надання гранту.
  4. Участь в грантовому циклі проекту Глобального Фонду у відповідності до затверджених вимог, правил та процедур:
    оголошення конкурсу (підготовка тексту оголошення, узгодження індикаторів тощо);
    організація відбору переможців конкурсу (підготовка та організація засідань експертно-відбіркових  комісій, протоколювання засідань конкурсних комісій, підготовка рекомендацій для проектів НУО за результатами засідань комісій тощо);
    робота з організаціями-переможцями конкурсу по фіналізації проектних заявок$
    підготовка Угод з субгрантерами на виконання грантів/
  5. Здійснення моніторингових візитів до організацій-субгрантерів. Підготовка звітів, рекомендацій, контроль виконання рекомендацій.
  6. Перевірка звітності субгрантерів.
  7. Підготовка звітів донору.
  8. Здійснення іншої адміністративної та комунікаційної діяльності з супроводу проектів з розширення доступу до якісних та ефективних програм профілактики та лікування ВІЛ.
  9. Участь у підготовці та проведенні навчальних заходів для НУО-субгрантерів.
  10. Проведення рутинного моніторингу нових грантових конкурсів, оголошених національними або міжнародними донорами. Участь у підготовці грантових пропозицій на отримання додаткового фінансування відповідно до вимог донора.

Вимоги до кандидата:

Освіта: вища у галузі соціальної роботи,  менеджменту або в інших релевантних до обов‘язків кандидата сферах.

Досвід: не менше 3 років аналогічного досвіду роботи.

Навички:

  1. Досвід ефективного адміністрування внутрішніх та зовнішніх процесів, що забезпечують досягнення поставлених цілей.
  2. Знання основ соціальної роботи та консультування.
  3. Навички роботи в форматі проектного менеджменту.
  4. Сформовані аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко та стисло формулювати висновки та рекомендації.
  5. Вміння працювати з великими масивами даних.
  6. Стратегічне мислення, розуміння причинно-наслідкових зв‘язків, системний підхід в роботі, стресостійкість, вміння працювати самостійно та у команді.
  7. Навички в організації та проведенні навчальних заходів.
  8. Вільне володіння пакетом Microsoft Office.

Знання мов: вільне володіння українською, російською та англійською мовами (усно та письмово).

Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

  1. Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
  2. Результативність роботи та уміння працювати у команді
  3. Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
  4. Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі.
  5. Готовність до відряджень.

 Додаткова інформація:

 

Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:

  • оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
  • після проходження випробувального терміну — медичне страхування;
  • додаткові пільги, що встановлені в Організації;
  • при рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

 

Як подати заявку на участь в конкурсі:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на електронну адресу [email protected] українською та англійською мовами до 12 лютого 2019 року.

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.

Кінцевий термін подання резюме: 12 лютого 2019 року.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.

Зверніть увагу:

У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.

Контактна особа:

Вікторія, (044) 467-75-67


Останні публікації цього розділу:

Kонсультант/ка-правник/ця з питань благодійної допомоги територіальним громадам програми DOBRE

Спеціаліст/ка по роботі з персоналом в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Бухгалтер/ка в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Програмний (-на) менеджер (-ка) / Area Programme Manager

Старший/а бухгалтер/ка в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Консультант(-ка) з питань психічного здоров'я та психосоціальної підтримки (MHPSS) (STTA, національна)/Consultant on Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) (STTA, national)