Координатор/ координаторка комунікацій ГО «Львівський медіафорум»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Maria Kravchenko

на фоні
Координатор/ координаторка комунікацій ГО «Львівський медіафорум»

Львівський медіафорум – це екосистема людей, організацій та проєктів, яка розробляє комплексні рішення для медіа та популяризує найкращі світові медіапрактики в Україні. Це наймасштабніша медійна подія у Львові та найбільша медійна конференція Центрально-Східної Європи, а ще нетворкінг для людей різних професій та світоглядів.
Ми працюємо, щоб українські ЗМІ стали «здоровими» – глобальними, професійними, етичними та спроможними.

Який наш ідеальний кандидат/кандидатка?

  • орієнтований/орієнтована на співпрацю, синергію та досягнення результатів;
  • комфортно почувається в середовищі змін і сам/сама за потреби їх ініціює;
  • бере на себе відповідальність;
  • шанобливо ставиться до людей та дедлайнів;
  • виявивши проблему, пропонує рішення;
  • критикує конструктивно й приймає конструктивну критику.

Що ви отримаєте?

  • конкурентну заробітну плату та бонуси за результатами роботи;
  • приязне робоче середовище;
  • дружню й згуртовану команду, яка підтримує, допомагає, чесно і відкрито обговорює складні моменти;
  • гнучкий графік роботи, який можна достосувати до власних потреб;
  • підтримку у втіленні ідей та професійних цілей;
  • свободу, пропорційну відповідальності.

Які обов’язки?

  • координувати роботу відділу комунікацій;
  • ставити завдання команді та контролювати дотримання дедлайнів;
  • розробляти та реалізовувати короткострокові й довгострокові комунікаційні, маркетингові та pr-стратегії;
  • інформувати цільову аудиторію про діяльність організації та окремі проєкти;
  • планувати, проводити та аналізувати ефективність інформаційних кампаній;
  • контролювати наповнення сайту;
  • готувати комунікаційні звіти;
  • прописувати технічні завдання та контролювати роботу підрядників (рекламних агенцій, друкарень тощо);
  • бюджетувати комунікаційні проєкти та контролювати витрати.

Що від вас потрібно?

  • досвід роботи за фахом 2+ років;
  • навички організації команд та управління людьми;
  • навички роботи з графікою та дизайном;
  • володіння інструментами просування як у каналах класичного маркетингу (медіа, івенти, зовнішня реклама), так і вебмаркетингу (Google Adwords, SMM, Youtube, e-mail та ін.), а також методами аналізу ефективності кампаній;
  • майстерне володіння українською, знання англійської — не нижче ніж Upper Intermediate.

Перевагу віддаватимемо кандидатам, які мають базу контактів у ЗМІ, державному та недержавному секторах.

Дедлайн подачі заявки — 24 жовтня 2021 року (23:59).


Останні публікації цього розділу:

ZMINA оголошує вакансію на посаду журналіста/ки (тематика – воєнні злочини)

Старший(-а) радник(-ця) з питань фінансування у сфері охорони здоров'я\ Senior Health Financing Advisor

Головний/а бухгалтер/ка у громадську організацію

Асистент/ка з Управління Ресурсами/ ICT Assets Management Assistant

WASH technical expert / Технічний/а експерт/ка з водопостачання і водовідведення

Організаційний/а менеджер/ка, помічник/ця керівника