Координатор адміністративних процесів в організацію “З країни в Україну”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Den_Coukraine

0_83067_5a99caba_XL
Координатор адміністративних процесів в організацію “З країни в Україну”

Ми – дружня команда людей, які працюють над програмами і проектами, що спрямовані на боротьбу з причинами проблемних явищ, а не з наслідками.

Можливо, саме тому організація “З країни в Україну” займається дуже різноманітною діяльністю, яка пов’язана з освітою, культурою або охороною здоров’я.

Жоден наш проект не виник із повітря та виключно з “прикольних” ідей. Усі ініціативи народжені з тієї обізнаності в проблемах, яку ми отримали «в полях» – в маленьких містечках Сходу та Півдня України.

Більше ніж за два роки нашої діяльності ми зрозуміли кілька важливих речей:

  • Люди вирішують все. Немає лідера без команди і команди без лідера. Наші керівники – це турботливі офіціанти, друзі, люди, які служать спільній справі більше, ніж керують своїми повноваженнями.
  • Цінності – це не абстракція. З цінностей складається наше розуміння про те, як ми маємо діяти в реальному житті. І цінності людей, які працюють з нами, для нас надважливі. Саме спільні ціннісні орієнтири допомагають визначити тих, з ким хочемо робити нашу країну кращою.
  • Проблеми не вирішуються боротьбою з наслідками. Для того, щоб спробувати вирішити проблему, потрібно розібратися із її суттю та причинами. І тільки потім, набравшись терпіння і креативу, ми маємо шанс вплинути на неї.
  • Шукати і помилятися – набагато важливіше, ніж бути байдужим. Іноді наша бездіяльність набагато серйозніша, ніж помилка. Спроби і помилки в свою чергу мають позитивний вплив, якщо ми аналізуємо їх і намагаємося з ними працювати.

У нас немає високих заробітних плат. Але живе велика ідея!

У людяному ставленні один до одного розуміємо, що кожна важлива праця має бути відмічена – фінансами, увагою, розумінням.

Саме тому ми з рівною повагою ставимося як до волонтерів, які працюють з нами в команді, так і до менеджерів, які отримують за свою щоденну роботу щомісячну зарплатню.

Обов’язки:

  • Розбудова і підтримка функціонування операційних процесів організації та проектів
  • Аналіз основних процесів організації та їх оптимізація
  • Контроль та оцінка ефективності роботи команд
  • Виконання внутрішніх KPI
  • Участь в розробці та розвитку нових напрямків організації
  • Супроводження комунікації цінностей та місії фундації в програмній та інституціональній діяльності

Вимоги:

  • Лідерські якості, вміння приймати рішення
  • Готовність працювати на результат ключових процесів
  • Уміння виконувати задачі “під ключ”
  • Відповідальність, проактивність, аналітичне мислення
  • Досвід роботи в структурних компаніях
  • Досвід управління командою більше 5 людей

Умови:

  • Повна зайнятість
  • нноваційні соціальні проекти, які змінюють людей
  • Робота в молодій креативній команді
  • Офіс – м Палац Україна
  • Заробітна платня – 12 000 грн
  • Можливість росту відповідальності – як в рольовій моделі організації так і в професійному розумінні виконання місії своєї ролі
  • Резюме надсилайте на пошту – [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель