Контент-менеджер(-ка) у спільний проєкт МОН та ЮНІСЕФ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:

‎контентменеджер до 23— 1080х1080.‎001
Контент-менеджер(-ка) у спільний проєкт МОН та ЮНІСЕФ
  • Ти — SMM-гуру, що впевнено балансує на хвилях комунікаційних трендів? 
  • Хочеш «підсвічувати» масштабні державні проєкти, аби змінювати на краще уявлення українців про освіту? 
  • Готовий(-а) до роботи з офісу у столиці — інтенсивно та креативно?

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та Міністерство освіти та науки України (МОН) відкривають конкурс на позицію контент-менеджера(-ки), що вміло поєднує ведення соціальних платформ МОН (SMM) та професійне створення фото-, відео-контенту для них.

Гарантуємо, що твої таланти на позиції ми готові підсилити: 

  • Можливістю створення якісних освітніх проєктів в Україні на найвищому рівні;
  • Колективом експертів та ентузіастів своєї справи, у яких є чому навчитись та які працюють, аби зробити освітні послуги — сучасними та доступними для кожного;
  • Урізноманітненням твого портфоліо та CV поважною позицією;
  • Конкурентну, релевантну до завдань позиції, фінансову мотивацію за результатами конкурсу;
  • Перший контракт до 31.12.2023 з можливістю (і ми хочемо так) продовження — для оформлення необхідна наявність або можливість відкрити ФОП (ІІІ група);
  • Перспективою професійного зростання до рівня head of in-house production або head of SMM за результатами КРІ;  
  • Full-time залучення  в офісі МОН у м. Київ (можливі нерегулярні оплачувані відрядження Україною відповідно до безпекової ситуації в країні);
  • Додатково ти будеш радіти від  —  системи внутрішнього навчання (наприклад, внутрішній університет ЮНІСЕФ), оплачуваних відпусток, гуртуючих активностей від ЮНІСЕФ (наприклад, книжковий клуб та клуб розмовної англійської) та ін.

Звучить надихаюче? «Must-have» пункти, аби ти сяяв(-ла) на позиції:

  • SMM. Знаєш соціальні мережі «як свої п’ять пальців», в курсі трендів, нових інструментів та технічних оновлень (Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok, Twitter, а може вже й — Threads?)
  • Київ. Проживаєш в місті Київ та готовий(-ва) до роботи в офісі МОН;
  • Досвід. Маєш релевантний досвід на посаді SMM-менеджера та(або) контент-менеджера, та фотографа, відеооператора на рівні Middle (ідеально — все разом);
  • ToV. Розумієшся на ToV та вмієш говорити так, аби обличчя бренду, його стиль та атмосфера легко простежувалися у кожній взаємодії з аудиторією;
  • Держава. Впевнене розуміння або мінімальний досвід роботи в державних установах — буде великою перевагою (знаєш, як якісно взаємодіяти з високопосадовцями);
  • Ти і є production. Ти — passioned у створенні повного циклу відео- та фото-контенту для соціальних мереж — від зйомки до обробки звуку, кольору, монтажу, ін. для новин, інтервʼю, контенту для соцмереж Facebook, YouTube, Instagram, TikTok в Figma, Photoshop, Illustrator, DaVinci, ін. редакторах;
  • Командний гравець. Готовий(-а) стати підтримкою та справжнім partner-in-crime для head of SMM
  • ФОП. Наявність ФОП (3 група) або можливість його відкрити.

Буде перевагою: «робоча» англійська (B2+), вміння створювати анімаційні ролики та motion-design та мотивація до роботи з темою освіти в Україні (ідеально — базове розуміння державної та освітньої сфер).

Soft-skills, які допоможуть тобі «мʼяко влитись» в команду:

  • Відповідальність, дисциплінованість, тайм-менеджмент — як стиль життя;
  • Problem-solving — здатність працювати в умовах форс-мажорів та критичне мислення; 
  • Think outside the box, креативність та ініціатива — невідʼємна частина тебе! 

У твоєму змінотворчому task-list будуть:

  1. Залучення до розробки та реалізації SMM-стратегії та контент-плану для соцмереж МОН (план та стратегію готує head of SMM);
  2. Генерування ідей та створення контенту: написання текстів, розробка візуальних матеріалів, фото- та відео-контенту, ін.;
  3. Повний цикл створення фото- та відео-контенту для соціальних мереж МОН;
  4. Створення базових графічних матеріалів (пошук макетів, ілюстрацій, планування наповнення, ін.) в тісній взаємодії з дизайнерами (Figma, Photoshop, Illustrator, ін.);
  5. Комунікація з аудиторією у соцмережах відповіді на коментарі, моніторинг тегів та перетворення аудиторії МОН на «бренд-лаверів» міністерства;  
  6. Збір аналітики та робота зі стандартними метриками SMM (підписки, відписки у соціальних мережах, відповідність ЦА, кількість та якість контент-планів, ін.);
  7. За потреби в рамках підсилення команди наповнення сайту МОН.

Процес рекрутингу починається із заповнення форми, а далі —
телефонна співбесіда — тестове завдання — онлайн-інтерв’ю — оффер.

Відгукнутись на вакансію.

Форма відкрита до заповнення до 23.08.2023 року (включно). 

До зустрічі на співбесіді? Віримо у твій талант!

 

 


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних

Менеджер/ка з моніторингу та оцінки