Консультанти із тестування на ВІЛ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PLWH

Vacancy-вакансія7
Консультанти із тестування на ВІЛ

Консультанти із тестування на ВІЛ

28.10.2022

І. Обсяг послуг

1. Залучення клієнтів до роботи проекту, дотестове консультування;

2. Тестування клієнтів проекту швидкими тестами на ВІЛ та супутні інфекції;

3. Надання інших соціальних послуг у відповідності до потреб клієнта та затвердженого робочого плану напрямку;

4. Соціальний супровід нововиявлених ВІЛ-позитивних осіб (оцінка потреб, консультування, представництво інтересів, допомога в отриманні АРТ);

5. Заповнення всіх затверджених форм обліку роботи;

6. Ведення відповідної документації, підготовка звітів відповідно до вимог проекту

7. Побудова та підтримка ефективної робочої співпраці з іншими працівниками та медичними консультантам

8. Участь у регулярних робочих зустрічах напрямку. Заповнення всіх затверджених форм обліку роботи.

II. Термін надання послуг/виконання робіт:

з 01.11. 2022 по 30.09.2023

IІІ. Умови здійснення оплати

Оплата послуг здійснюється після їх надання та підписання Акту про надання послуг.          

ІV. Кваліфікаційні вимоги

Вимоги до учасників: (перелік надається як приклад)

Підтверджуюча документація:

Вища освіта

диплом, сертифікати про підвищення кваліфікації

Досвід виконання робіт та/або надання послуг 1 рік (буде перевагою)

Резюме,

Вільне володіння українською мовою                                                                                            Резюме

Вільне володіння англійською мовою (письмові та усні навички) буде перевагою.                                                                                                                                                Резюме

V. Критерії оцінки:

Критерії оцінки

Ваговий коефіцієнт

Вартість послуг (грн. за годину) або вартість робіт (без ПДВ)

40%

Досвід роботи (наприклад)

60%

Перелік документів, які необхідно подати:

1. Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки.

2. Усі документи, які вимагаються Додатком до оголошення, а також рекомендаційні листи/листи підтримки, сертифікати.

Документи, які передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані скан-копії.

Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою в темі листа «Консультант із тестування на ВІЛ».

Термін подання документів:  до 31.10.2022 р.,  реєстрація документів завершується о 18:00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися  БО «БТ «Мережа» м. Львів» за телефоном: +380 (66) 217 38 37 Кіндракевич Зоряна керівник проектів, е-mail: [email protected].

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії Оголошення.  Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з наступним:

·          учасник ознайомлений з Оголошенням, яке опубліковано  https://www.prostir.ua/

·         Організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю Організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;

·                Організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;

·           участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу  буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Мережі;

БО «БТ 100% життя м. Львів»


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних

Менеджер/ка з моніторингу та оцінки