Консультант/ка з питань посилення ролі Парламенту в бюджетному процесі

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
OlgaS

tender_ntylth(10) закупівля послуг
Консультант/ка з питань посилення ролі Парламенту в бюджетному процесі

МЕТА: пошук фахівців для надання консультаційних послуг з питань посилення ролі Парламенту, в межах проєкту «РАДА: наступне покоління»,  що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).   

ОПИС ПОСЛУГИ:

Консультант з питань посилення ролі Парламенту в бюджетному процесі займатиметься:

  • Участю та координацією роботи робочої групи щодо створення Бюджетного офісу в Верховній Раді України.
  • Плануванням, розробкою та імплементацією заходів Програми щодо посилення ролі Верховної Ради України в бюджетному процесі.
  • Роботою з партнерами та ключовими стейкхолдерами, організацією зустрічей, консультацій.
  • Координацією розробки можливих моделей Парламентського бюджетного офісу, з залученням експертів Програми та міжнародних експертів, організацією презентацій та обговорень.

 
ВИМОГИ ДО КОНСУЛЬТАНТА/-КИ: 

  • Ступінь магістра (або еквівалентний) з правознавства, міжнародного права та/або економіки.
  • Досвід роботи з USAID, проєктами міжнародної технічної допомоги, Верховною Радою України, центральними органами виконавчої влади буде перевагою.
  • Ґрунтовні знання про організацію і роботу парламенту, народних депутатів, парламентських процедур, залучення стейкхолдерів до процесу прийняття рішень, представницьку функцію.
  • Вільне володіння українською та англійською мовами, знання інших мов буде додатковою перевагою. 

Будемо раді разом із професіоналами та ціннісно-орієнтованими особистостями впливати на розвиток держави і зміцнювати демократію та парламентаризм в Україні. 

СТРОКИ НАДАННЯ ЗАЯВКИ:

 Пропозиції на участь у конкурсі приймаються до 18:00 16 вересня 2024 року на пошту dkolesnyk@internews.ua з обов’язковим зазначенням теми листа: «Консультант з питань посилення ролі Парламенту в бюджетному процесі».   

Зворотний зв’язок планується лише з кандидатами, які будуть відібрані до співбесіди.   

ВИМОГИ ДО ЗАЯВКИ   

Участь у конкурсі можуть брати фізичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).  

Для фізичних осіб – до заявки додається: скан-копія сторінок паспорту (1,2 та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код.  

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено конкурс (КВЕДи).   

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ:   

До участі в оцінці допускаються пропозиції, які:  

  • містять реєстраційні документи, резюме/CV та мотиваційний лист; 
  • заповнені українською мовою; 
  • вчасно надіслані електронною поштою.  

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ПЕРЕМОЖЦЯ   

  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни. 
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг. 
  • Якість надання послуг. 
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам конкурсної документації. 
     

Визначення переможців відбудеться після технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору та проведення співбесід з відібраними учасниками. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.  

 


Останні публікації цього розділу:

Site Visit Coordinator, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project/ Kоординатор/ка

Проєктний/а менеджер/ка для створення 1ої черги електронної системи ціноутворення у сфері будівництва

Експерт/-ка з розвитку громад та фасилітації діалогу

Вакансія: Junior Administrative Specialist

Вакансія: Head of Regional office

Експерт/-ка з організації і надання соціальних послуг (послуг соціального характеру)