Консультант/ка з надання послуг адміністрування роботи шелтеру

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Positive_women

dyzajn-bez-nazvanyya-kopyya-publykaczyya-v-facebook-albomnaya-3
Консультант/ка з надання послуг адміністрування роботи шелтеру

Благодійна організація «Позитивні жінки» (Організація) оголошує конкурс на вакансію «Консультант/ка з надання послуг адміністрування роботи шелтеру» у проекті «Лідерство жінок у відповіді на епідемію ВІЛ» (програмний компонент 219М), за фінансової підтримки Благодійної організації «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ».

Шелтер – це прихисток, безпечне місце, де тимчасово проживають особи, які постраждали від військовий дій, домашнього насилля та ін.  

 І. Обсяг послуг:

  1. Чергування у шелтері та розміщення жінок, які живуть з ВІЛ, є уразливими до ВІЛ та/або внутрішньо переміщених осіб, в тому числі з дітьми.
  2. Забезпечення відповідних соціально-побутових умов перебування жінок у притулку в межах існуючих ресурсів.
  3. Доведення під розписку до відома жінок затверджених Правил внутрішнього розпорядку притулку під час зарахування.
  4. Надання інформаційних та консультаційних послуг, необхідних для комплексної допомоги жінці.
  5. Представництво інтересів жінок та їх дітей в медичних установах, соціальних службах, державних органах влади, правозахисних організаціях.
  6. Скерування жінок-клієнток проєкту до фахівців для отримання юридичної допомоги та психологічної підтримки.

Послуги надаються на базі шелтеру:

  • в м. Київ (недалеко від ст. м. Лук’янівська)
  • в м. Красилів, Хмельницької області.

I. Термін надання послуг:
Квітень – грудень 2023 р.

IІІ. Умови здійснення оплати 
Оплата послуг здійснюється після їх надання, звітування та підписання Акту наданих послуг. Очікується, що всі витрати, пов’язані із наданням послуг в рамках даного конкурсу, надавач (-ка) послуг здійснює за власний рахунок.  

ІV. Кваліфікаційні вимоги

Вимоги до учасниць/ків

Підтверджуюча документація:

Вища/середня освіта

Диплом

Досвід надання послуг з консультування, соціального супроводу та підтримки жінок, внутрішньо переміщених осіб

Резюме або лист в довільній формі з описанням досвіду

Вільне володіння українською мовою

Резюме

 V. Критерії оцінки:

Критерії оцінки

Ваговий коефіцієнт

Вартість послуг (грн. за годину)

60%

Досвід надання відповідних послуг та відповідність кваліфікаційним вимогам

40%

 Перелік документів, які необхідно подати ОБОВʼЯЗКОВО :

  1. Резюме. 
  2. Документи на підтвердження освіти (дипломи, сертифікати, тощо). 
  3. Якщо учасниця зареєстрована, як ФОП, необхідно надати такі реєстраційні документи: копія Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру, свідоцтво платника податку. Для учасниць, які надають послуги, як фізчна особа – копію паспорту та копію ІНН.
  4. Заповнений, підписаний та відсканований Додаток 1  до оголошення (форма додається).
  5. Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою Додаток 2 (форма додається до оголошення) – заповнений, підписаний та відсканований документ.

Без повного пакету документів, зазначених вище, кандидатура розглядатись не буде. Документи, які передбачають підпис учасника_ці конкурсу, мають бути підписані та надіслані скан-копії.

Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою в темі листа «Консультант/ка з надання послуг адміністрування роботи шелтеру», та зазначте місто, на яке подаєтесь.
Термін подання документів – до 28 березня 2023 р., реєстрація документів завершується о 18:00. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

Звертаємо Вашу увагу:

Конкурс вважаються таким, що відбувся, якщо було отримано хоча б дві пропозиції, що відповідають вимогам Оголошення.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії Оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за даним конкурсом надсилаються БО “100 відсотків життя” на розгляд та затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • учасник ознайомлений з Оголошенням, яке опубліковано 21 березня 2023 р.;
  • Організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю Організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • Організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу  буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Мережі;
  • Цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю товарів/послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційної пропозиції.

Завантажити додаток 1

Завантажити додаток 2

 


Останні публікації цього розділу:

Соціальний(на) фахівець(чиня) ЦДВ, м.Запоріжжя

Communications Assistant до ЮНЕСКО

Operations Assistant до ЮНЕСКО

Пакт шукає консультанта/ку з надання юридичної підтримки Міністерству охорони здоров’я України (МОЗ) та його Офісу відновлення системи охорони здоров’я

Керівник(ця) проєкту в "Навчай для України", (Київ)

Senior Finance Officer/Провідний(на) фахівець(чиня) з фінансів