Kонсультант/ка з аналізу процедур розгляду скарг у сфері державної реєстрації

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


USAID_UA
Kонсультант/ка з аналізу процедур розгляду скарг у сфері державної реєстрації

Проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Підтримка аграрного і сільського розвитку» (ARDS), що впроваджується компанією Chemonics International, шукає консультанта з аналізу процедур розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

Мета завдання

Завдання полягає у розробці пропозиції щодо здійснення аналізу скарг у сфері державної реєстрації, які надходять до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, з метою надання рекомендацій щодо формування політики у сфері державної реєстрації, у тому числі щодо удосконалення системи державної реєстрації та розробці пропозицій до проектів Концепції та плану заходів щодо:

• зменшення кількості фактів рейдерства та кількості скарг;

• швидкого та фахового розгляду скарг, підготовки належим чином мотивованих висновків;

• удосконалення діючого законодавства;

• збільшення довіри інвесторів до системи державної реєстрації прав на нерухомість та корпоративних прав, а також усунення корупційних ризиків.

Завдання включає наступне:

• Аналіз процедур розгляду скарг та кращого міжнародного досвіду відповідно до антирейдерських цілей;

• Розробка пропозицій до проектів Концепції і плану заходів щодо вдосконалення процедур розгляду скарг;

• Доопрацювання пропозицій до проектів Концепції і плану заходів щодо вдосконалення процедур розгляду скарг. Участь в проведенні публічних заходів (презентацій, зустрічей, обговорень тощо).

Термін виконання та кількість робочих днів: Виконання завдань розпочнеться після його затвердження і має закінчитися не пізніше 5 квітня 2020 року. Загальна планована витрата часу на виконання завдань – 60 робочих днів.

Звітування: Консультант працюватиме під керівництвом і звітуватиме уповноваженому представнику проекту «Агросільрозвиток» Сергію Кубаху, експерту з питань управління земельними ресурсами.

Докладне технічне завдання для консультанта, вимоги до кандидатів, очікувані результати роботи, терміни виконання робіт, інші подробиці дивіться за посиланням.

Зацікавлених кандидатів просимо надсилати резюме та супровідного листа на електронну адресу [email protected] не пізніше 30 грудня 2019 р. з поміткою «Консультант з аналізу процедур розгляду скарг у сфері державної реєстрації» у темі листа. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.


Останні публікації цього розділу:

Kонсультант/ка-правник/ця з питань благодійної допомоги територіальним громадам програми DOBRE

Спеціаліст/ка по роботі з персоналом в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Бухгалтер/ка в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Програмний (-на) менеджер (-ка) / Area Programme Manager

Старший/а бухгалтер/ка в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Консультант(-ка) з питань психічного здоров'я та психосоціальної підтримки (MHPSS) (STTA, національна)/Consultant on Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) (STTA, national)