Консультант/ка для надання послуг з розробки та проведення медійної кампанії / Consultant for development and implementation of a media campaign
ЗАВЕРШЕНО
Мета: Розробка та реалізація медійної кампанії для популяризації кредитних спілок в Україні
Тривалість контракту: 1 березня 2025 року – 30 вересня 2025 року
Проєкт «Зростання (GROW) в Україні», що реалізується Всесвітньою радою кредитних спілок (WOCCU) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), прагне розширити доступ до фінансування через кредитні спілки для ММСП, зокрема юридичних осіб та приватних підприємців, включаючи фермерські господарства та кооперативи, а також фізичних осіб у сільській місцевості, які прагнуть розпочати або розширити існуючий бізнес. З цією метою Проєкт «Зростання (GROW) в Україні» (далі – Проєкт «Зростання (GROW)») сприяє збільшенню ліквідності кредитних спілок, щоб розширити охоплення та обсяги кредитування ММСП, посилює спроможності кредитних спілок для просування фінансової інклюзії, допомагає в розбудові ефективних бізнес-процесів та сталих партнерств.
В рамках своєї діяльності Проєкт «Зростання (GROW)» планує проведення медійної кампанії, направленої на:
1) підвищення обізнаності про кредитні спілки та їх продукти серед цільової аудиторії;
2) формування визначеного позиціонування кредитних спілок.
ОБСЯГ РОБІТ
1 Розробка концепцій медіа-матеріалів:
• Аналіз аудиторії та узгодження ключових повідомлень.
- Підготовка сценаріїв та концепцій публікацій.
• Підготовка списку можливих колаборацій із блогерами й інфлюєнсерами різних платформ, соціальних мереж, месенджерів. - Узгодження із замовником усіх запропонованих форматів і кошторисів.
2 Створення контенту: - Написання текстів для статей, підготовка медіа-контенту для друкованих та онлайн-видань.
- Запис подкастів та підготовка матеріалів для блогерів.
- Узгодження версій кожного матеріалу із замовником.
3 Розміщення контенту:
- Організація публікацій у друкованих та онлайн медіа.
- Вихід подкастів на «Українському радіо» та на подкаст-платформах.
• Координація розміщення контенту на платформах блогерів.
4 Організаційний супровід івентів для аграріїв/ММСП.
5 Синхронізація:
- Щотижневі зустрічі для узгодження планів і звітності щодо виконаних завдань.
- Моніторинг ефективності кампанії та оперативне внесення коректив.
6 Звітність та аналіз
- Складання комплексного звіту про результати кампанії, включаючи метрики та рекомендації.
- Проведення фінальної презентації результатів
ВИМОГИ
Консультант (експерт або компанія/організація) повинен відповідати наступним вимогам:
- Юридичні та податкові вимоги:
- Перебувати на загальній системі оподаткування або на єдиному податку (третя група платників).
- Мати відповідні опції з класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД), що дозволяють надавати описані послуги.
- Кваліфікаційні вимоги до індивідуальних експертів:
- Досвід роботи у сфері PR або маркетингу не менше 5 років, включаючи проведення національних кампаній.
- Підтверджений досвід розробки та реалізації PR-стратегій для фінансових установ або аналогічних секторів.
- Розуміння українського фінансового та бізнес-ландшафту.
- Досвід створення медіа-матеріалів (статей, подкастів тощо) та ведення переговорів щодо їх розміщення.
- Досвід роботи з проектами міжнародної технічної допомоги є перевагою.
3. Кваліфікаційні вимоги для компаній/організацій:
Члени команди, які будуть долучені до виконання завдання, повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, що зазначені вище.
ПЕРІОД РОБОТИ
1 березня 2025 року – 31 березня 2025.
Заходи включають розробку концепцій медіа-матеріалів і створення контенту.
1 квітня 2025 – 30 вересня 2025.
Заходи включають розміщення контенту та організації можливих івентів.
1 вересня 2025 року – 30 вересня 2025 року. Звітність та аналіз.
Дата завершення проєкту: 30 вересня 2025 року.
Розподіл часу в межах етапів може бути переглянутий після погодження з Проєктом «Зростання (GROW) в Україні».
УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
- З Консультантом буде укладений договір на надання послуг. Оплата за надані послуги здійснюється на підставі затверджених актів виконаних робіт за кожен фактично виконаний етап.
- Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.
- Консультант погоджується, що всі фото, відео, аудіо та графічні матеріали та/або документи, підготовлені або створені згідно з договором та під час його виконання, включаючи всі права на інтелектуальну власність, є власністю замовника.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Розробка концепцій медіа-матеріалів:
- Розроблений детальний медіаплан із визначенням тем, форматів та каналів для кожної активності.
- Узгоджені теми, кількість та структура подкастів.
- Розроблений план заходів та основні комунікаційні повідомлення для профільних івентів.
Створення контенту:
- Підготовлений контент для статей для друкованих та онлайн медіа та соціальних мережах, включаючи візуальні матеріали.
- Узгоджені концепції колаборацій із YouTube-блогерами.
- Узгоджені концепції колаборацій із подкаст-блогерами та радіо.
Розміщення контенту:
- Проведені та опубліковані подкасти.
- Опубліковані статі у друкованих та онлайн медіа.
- Реалізовані колаборації з блогерами та опубліковані відповідні матеріали на YouTube.
Звітність та аналіз:
Підготовлений детальний фінальний звіт, який включає:
- Метрики активностей (подкасти, статті, блогерські колаборації, івенти).
- Аналіз охоплення аудиторії та залученості.
- Проведена презентація результатів із візуалізацією ключових досягнень
ВИМОГИ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВКИ
Щоб подати заявку, надішліть, будь ласка, до 31 січня 2025 року наступні документи на електронну адресу [email protected] та зазначте у темі листа «Development and implementation of a media campaign».
Пропозиція, що включає обов’язкову інформацію (у разі її відсутності – заявка не розглядається), а саме:
- супровідний лист з описом того, чому ви зможете виконати цю роботу;
- робочий план для виконання всіх етапів завдання;
- цінова пропозиція, яка включає компоненти, наведені у у Шаблоні (покликання для завантаження). Також, за потреби, пропозиція може містити додаткові розрахунки, опції та коментарі, які сприятимуть її більшій інформативності. Формат подачі додаткової пропозиції – довільний.
Якщо ваша заявка буде обрана для розгляду, WOCCU запитає контактну інформацію 2-3 осіб, які зможуть надати рекомендації
Цей запит на тендерну пропозицію жодним чином не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок укладати контракт, а також не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок відшкодовувати будь-які витрати, понесені під час підготовки та подання заявки. Всесвітня рада кредитних спілок залишає за собою право змінювати будь-яку частину запиту на участь у тендері під час укладання договору, якщо це буде необхідно.