Консультант зі співпраці з органами влади

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
k.kovtun

вакансія
Консультант зі співпраці з органами влади

ЗАПИТ НА НАДАННЯ ВИСЛОВЛЕННЯ ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ

(КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ-ІНДИВІДУАЛЬНИЙ КОНСУЛЬТАНТ)

 

Україна

Назва проекту: «Модернізація системи соціальної підтримки населення України»

Позика Світового банку № 8404-UA

 

Назва завдання: «Консультант зі співпраці з органами влади»

Договір: №USIF-IC-3.8./1 (п. USIF-SS-3.8./1 згідно плану закупівель)

 

Угодою про позику № 8404-UA від 9 липня 2014 року Міжнародний банк реконструкції та розвитку (далі – МБРР або «Світовий банк») надав Україні позику на впровадження Проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України» (далі – «Проект»).

Метою Проекту є покращення результатів діяльності системи соціальної допомоги та соціальних послуг України для малозабезпечених сімей.

Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ, Замовник) розпочав виконання окремої компоненти – частини 3 Проекту, який реалізується Міністерством соціальної політики України (МСП). У межах частини 3 Проекту планується здійснити будівельні роботи в інтернатних закладах у кількох областях країни.

УФСІ має намір використати частину фінансових надходжень на оплату консультаційних послуг, необхідних для впровадження проекту.

 

Консультаційні послуги (Послуги) включають в себе:

  • налагодження партнерських зв’язків з місцевими органами влади та самоврядування задля більш ефективного виконання завдань в рамках частини 3 Проекту;
  • надання роз’яснень щодо процедур та особливостей реалізації Проекту представникам органів місцевої влади та самоврядування, підрядникам та потенційним партнерам на всіх етапах впровадження;
  • організація та проведення проектних заходів на місцевому рівні, сприяння Регіональній групі впровадження (РГВ) у реалізації частини 3 Проекту згідно з Операційним посібником Проекту, регламентами та правилами УФСІ;
  • постійний моніторинг впровадження частини 3 Проекту у відповідному регіоні впровадження;
  • участь у підготовці звітів про хід впровадження частини 3 Проекту у відповідному регіоні впровадження для місцевої влади та центрального офісу УФСІ;
  • аналіз ризиків, що можуть ускладнити реалізацію частини 3 Проекту у відповідному регіоні та запровадження запобіжних дій;
  • невідкладне інформування керівництва УФСІ у разі виявлення невідповідностей (відхилень від регламентів та інструкцій, умов договорів) при реалізації частини 3 Проекту у відповідному регіоні впровадження та запобігання появі таких невідповідностей;
  • супровід делегацій, експертів, аудиторів тощо під час візитів у відповідний регіон впровадження;
  • забезпечення прозорості діяльності УФСІ на регіональному рівні, поширення серед партнерів УФСІ та ЗМІ на регіональному рівні інформації про цілі, завдання та результати роботи УФСІ;
  • підготовка інформаційних повідомлень для сайту УФСІ та сторінок у соцмережах про діяльність в рамках Проекту;
  • забезпечення використання логотипів УФСІ та донорів у інформаційних матеріалах, табличках, сертифікатах та на інших корпоративних носіях у межах компетенції;
  • введення інформації до Інформаційної системи управління УФСІ в межах повноважень Консультанта;
  • формування бази фотографій об’єктів до, в процесі та після завершення робіт;
  • виконання інших доручень Замовника в рамках компетенції.

Режим надання послуг —40 годин на тиждень.

Очікувана дата початку надання послуг – червень 2019 року.

Консультант надаватиме послуги з дати укладання договору до жовтня 2020 року.

Деталізоване Технічне завдання (ТЗ) для надання послуг додається до цього Запиту на висловлення зацікавленості.

УФСІ запрошує правомочних індивідуальних консультантів (Консультантів) висловити свою зацікавленість щодо надання вищезазначених Послуг. Зацікавлені консультанти мають надати інформацію, яка демонструє, що вони мають необхідну кваліфікацію та відповідний досвід для виконання цих Послуг.

Кваліфікація консультанта повинна відповідати наступним мінімальним вимогам:

Обов’язкові кваліфікації:

  • вища освіта (ступеня магістра або спеціаліста);
  • не менше 2-х років досвіду роботи з державними та місцевими органами влади, місцевим самоврядуванням;
  • не менше 2-х років досвіду роботи у сфері розвитку громад/місцевого розвитку та/ або соціальних послуг;
  • вільне володіння українською мовою;
  • високий рівень навичок роботи з комп’ютером (MS Office);

Бажані кваліфікації:

  • досвід впровадження інфраструктурних проектів у соціальній сфері;
  • досвід роботи в міжнародних проектах або у міжнародних організаціях;
  • володіння англійською мовою.

Зацікавленим консультантам необхідно звернути увагу на п.п. 3.14, 3.15, 3.16 та 3.17 Розділу ІІІ Правил закупівель Світового банку для позичальників ФІП (фінансування інвестиційних проектів), затвердженого в липня 2016 із оновленням в листопаді 2017 року («Правила закупівель»), в якому визначається політика Світового Банку щодо конфлікту інтересів.

Крім того, зверніть, будь-ласка увагу на наступну інформацію, пов’язану з виконанням цього завдання, стосовно конфлікту інтересів:

«Консультанти не повинні бути найнятими для будь-яких завдань, які будуть конфліктувати з їхніми попередніми або поточними зобов’язаннями або які можуть унеможливити виконання завдання в інтересах Замовника.

Відбір Консультанта здійснюється відповідно до процедури відбору індивідуальних консультантів (IC), що викладений в Правилах закупівель.

 

Додаткова інформація може бути отримана за адресою, зазначеною нижче з 10:00 до 17:00.

 

Висловлення зацікавленості повинно бути надіслане електронною поштою у формі резюме українською мовою до 12.00 год, 20.05.2019 року за наступною електронною адресою:

 

До уваги: Ковтун  Катерини – Консультанта з закупівель 

Ел.пошта: [email protected]

 

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ І ОБСЯГ ПОСЛУГ

на консультаційні послуги (індивідуальний консультант) 
за посадою
«Консультант зі співпраці з органами влади»
(договір №USIF-IC-3.8./1)

Проект «Модернізація системи соціальної підтримки населення України», 
позика Світового банку № 8404-UA

 

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Угодою про позику № 8404-UA від 9 липня 2014 року Міжнародний банк реконструкції та розвитку (далі – МБРР або «Світовий банк») надав Україні позику на впровадження Проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України» (далі – «Проект»).

Метою Проекту є покращення результатів діяльності системи соціальної допомоги та соціальних послуг України для малозабезпечених сімей, що має бути досягнуте завдяки:

  • розширенню програми державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям для поліпшення доступу вкрай бідного населення до цієї програми;
  • підтримці заходів, спрямованих на підвищення ефективності адміністрування соціальних виплат та послуг шляхом: (a) підвищення ефективності роботи через запровадження інформаційної системи управління; (b) запровадження державного контролю за дотриманням законодавства при наданні соціальної підтримки; та (c) інтеграції даних про виплати і послуги в єдиній інформаційній системі управління, яка охоплюватиме усі місцеві органи та установи соціальної сфери;
  • поширенню сімейних форм виховання для дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також малозабезпечених і соціально вразливих сімей шляхом впровадженню цілої низки соціальних послуг, починаючи з профілактики сирітства та підвищення якості надання послуг і закінчуючи альтернативними формами опіки для дітей.

Проект має сприяти успішному проведенню соціальних реформ, які спрямовані на зменшення рівня бідності та підвищення соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення.

Український фонд соціальних інвестицій (УФСІ) розпочав виконання окремої компоненти – частини 3 Проекту, який реалізується Міністерством соціальної політики України (МСП). У межах частини 3 Проекту планується здійснити будівельні роботи в інтернатних закладах у кількох областях країни.

З метою забезпечення реалізації частини 3 Проекту на рівні регіонів України, УФСІ планує створити регіональну групу впровадження (РГВ) у м. Києві та Київській області. Для полегшення роботи РГВ згідно з завданнями в рамках частини 3 Проекту, необхідно залучити консультанта зі співпраці з органами влади (далі – «Консультант»), який матиме досвід і навички у  налагодження зв’язків з місцевими органами влади та самоврядування і ключовими учасниками Проекту, залученими до процесу підготовки та впровадження субпроектів на регіональному/районному рівні в рамках Частини 3 Проекту

 

МЕТА

Головною метою надання послуг є забезпечення співпраці Замовника з представниками місцевих органів влади та самоврядування та надання їм консультаційної підтримки щодо реалізації Частини 3 Проекту у відповідному регіоні впровадження.

 

ОБСЯГ ПОСЛУГ

Консультант надає послуги на договірних засадах. Він/вона виконує наступні функціональні обов’язки та несе відповідальність за виконання зазначених нижче обсягів робіт:

  • налагодження партнерських зв’язків з місцевими органами влади та самоврядування задля більш ефективного виконання завдань в рамках частини 3 Проекту;
  • надання роз’яснень щодо процедур та особливостей реалізації Проекту представникам органів місцевої влади та самоврядування, підрядникам та потенційним партнерам на всіх етапах впровадження;
  • організація та проведення проектних заходів на місцевому рівні, сприяння Регіональній групі впровадження (РГВ) у реалізації частини 3 Проекту згідно з Операційним посібником Проекту, регламентами та правилами УФСІ;
  • постійний моніторинг впровадження частини 3 Проекту у відповідному регіоні впровадження;
  • участь у підготовці звітів про хід впровадження частини 3 Проекту у відповідному регіоні впровадження для місцевої влади та центрального офісу УФСІ;
  • аналіз ризиків, що можуть ускладнити реалізацію частини 3 Проекту у відповідному регіоні та запровадження запобіжних дій;
  • невідкладне інформування керівництва УФСІ у разі виявлення невідповідностей (відхилень від регламентів та інструкцій, умов договорів) при реалізації частини 3 Проекту у відповідному регіоні впровадження та запобігання появі таких невідповідностей;
  • супровід делегацій, експертів, аудиторів тощо під час візитів у відповідний регіон впровадження;
  • забезпечення прозорості діяльності УФСІ на регіональному рівні, поширення серед партнерів УФСІ та ЗМІ на регіональному рівні інформації про цілі, завдання та результати роботи УФСІ;
  • підготовка інформаційних повідомлень для сайту УФСІ та сторінок у соцмережах про діяльність в рамках Проекту;
  • забезпечення використання логотипів УФСІ та донорів у інформаційних матеріалах, табличках, сертифікатах та на інших корпоративних носіях у межах компетенції;
  • введення інформації до Інформаційної системи управління УФСІ в межах повноважень Консультанта;
  • формування бази фотографій об’єктів до, в процесі та після завершення робіт;
  • виконання інших доручень Замовника в рамках компетенції.

 

УМОВИ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

Консультант надаватиме послуги протягом періоду з червня 2019 року до жовтня 2020 року. Період надання послуг Консультантом може бути подовжено за письмовою згодою сторін.

Протягом 10-денного терміну після закінчення кожного місяця Консультант надаватиме Координатору завдання звіти про надані послуги в друкованій формі. Звіти повинні містити опис послуг, які Консультант надав протягом місяця.

Місце надання послуг – м. Київ та Київська область. Режим надання послуг – повна зайнятість (не менше 8-ми годин на робочий день) за графіком Замовника.

Для виконання поставлених завдань Консультант може мати відрядження по Україні.

Рівень оплати послуг визначатиметься під час переговорів з успішним кандидатом.

 

ЗАСОБИ ТА ПОСЛУГИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ

Замовник своєчасно надає Консультанту всю інформацію необхідну для виконання ним свого завдання, а також забезпечує його необхідними перепустками для доступу до органів виконавчої влади.

Для надання послуг Консультант може користуватися приміщенням Київського регіонального представництва Замовника та його офісним обладнанням. 

 

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО КОНСУЛЬТАНТА

Обов’язкові кваліфікації:

  • вища освіта (ступеня магістра або спеціаліста);
  • не менше 2-х років досвіду роботи з державними та місцевими органами влади, місцевим самоврядуванням;
  • не менше 2-х років досвіду роботи у сфері розвитку громад/місцевого розвитку та/ або соціальних послуг;
  • вільне володіння українською мовою;
  • високий рівень навичок роботи з комп’ютером (MS Office);

Бажані кваліфікації:

  • досвід впровадження інфраструктурних проектів у соціальній сфері;
  • досвід роботи в міжнародних проектах або у міжнародних організаціях;
  • володіння англійською мовою.


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних