Консультант з питань працевлаштування (Київ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

Вакансії (15)
Консультант з питань працевлаштування (Київ)

Карітас України  входить в одну з найбільших міжнародних мереж благодійних організацій у світі та Європі. Слово «Сaritas» означає воднораз любов і милосердя, співчуття та благодійність.

Місією Карітасу України є розвиток традицій доброчинної діяльності та здійснення соціальної роботи, виходячи із християнських морально-етичних цінностей.

Метою Карітасу України є розробка та впровадження національних програм для забезпечення соціальної допомоги та підтримки найбільш потребуючого населення України незалежно від національної приналежності чи віросповідання.

Обов’язки:

  1. Залучення потенційних бенефіціарів до проекту.
  2. Аналіз локального ринку праці, пошук актуальних вакансій та сприяння працевлаштуванню бенефіціарів проекту
  3. Індивідуальне консультування кандидатів з питань працевлаштування: розробка/редагування резюме, підготовка до співбесід,  особливості комунікації з роботодавцями, розробка персонального плану працевлаштування для кандидатів, інше.
  4. Організація коуч-сесій
  5. Організація тренінгів з вивчення української мови та підвищення рівня комп’ютерної грамотності
  6. Проведення тренінгів з підвищення компетенцій кандидатів з працевлаштування.
  7. Проведення та/ або організація life-skills тренінгів та заходів в межах проектної діяльності.
  8. Робота з роботодавцями з метою підбору кандидатів на актуальні вакансії.
  9. Моніторинг умов працевлаштування бенефіціара (виїзди та дзвінки)б оцінка успішності працевлаштування за визначеною методологією та написання моніторингових звітів.
  10. Організація та участь у ярмарках вакансій, презентаціях роботодавців, інших заходах, спрямованих на встановлення прямих контактів між бенефіціарами та роботодавцями.
  11. Аналіз локального ринку послуг перенавчання. Налагодження контактів з місцевими навчальними центрами. Участь у відборі організацій-підрядників з надання послуг навчання та перекваліфікації.
  12. Організація процесу навчання та перекваліфікації та подальший супровід бенефіціарів.
  13. Організація процесу тестування з профорієнтації та проведення відповідних консультацій за результатами.
  14. Організація комунікацій з місцевими органами влади, центрами зайнятості, НДО, іншими стекхолдерами та участь у профільних заходах, що впроваджені цими організаціями.
  15. Пошук додаткових можливостей працевлаштування бенефіціарів шляхом залучення їх у інші проекти Карітас, проекти інших організацій, що мають на меті відновлення засобів існування.
  16. Підвищення обізнаності проекту на локальному рівні через співпрацю з PR відділом Карітас, зі ЗМІ, написання історій успіху, інформаційний супровід діяльності проекту у соціальних мережах.
  17. Написання звітів, щодо поточної діяльності згідно регламенту, встановленому у проекті.
  18. Збір інформації для відділу моніторингу для подальшої обробки та аналізу поточної діяльності проекту.
  19. Заповнення бази даних ProGres

     Кваліфікаційні вимоги:

    Базова вища освіта (бакалавр) відповідного напряму підготовки (менеджмент, управління персоналом, психологія)

    Досвід роботи у НДО від 2-х років

    Досвід організації тренінгів, семінарів та інших заходів

    Досвід проведення співбесід та оцінки компетенцій персоналу

    Вміння проводити навчання (навчати, інструктувати бенефіціарів)

    Повинен знати:

    Основи трудового законодавства: прийом, звільнення з роботи, вирішення трудових суперечок, інше

    Гуманітарні стандарти

    Основи проведення співбесід та визначення професійних компетенцій

    Принципи написання резюме

    Знання місцевого ринку праці

    Знання місцевого ринку в сфері з надання послуг з навчання/перенавчання

    Основи проведення та підготовки тренінгів, семінарів

    Методики професійного тестування, та трактування результатів

    Методи пошуку вакансій з використанням різних джерел

    Навички публічних виступів, презентацій

    Розробка бюджету заходу, фінансова звітність

    Підготовка звітних документів за напрямком діяльності

    Високий рівень мотивації до роботи у соціальній сфері

    Толерантність, добропорядність

    Здатність планувати та визначати пріоритети в роботі

    Вміння незалежно оцінювати ситуацію та приймати неупереджені рішення

    Комунікабельність

    Вміння працювати самостійно та в команді

    Відповідальність

    Висока організованість, пунктуальність, дисциплінованість

    Ініціативність

    Здатність швидко навчатися

    Вільне володіння українською мовою

    Володіння англійською мовою на середньому рівні

    Володіння офісними (Word, Excel, Power Point) та  мережевими (FB, Google drive, інше) комп’ютерними програмами.

 

Очікуємо на Ваше резюме та супровідний лист: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Програмний/на менеджер/ка програми політичних партій

Менеджер/ка програм

Фахівець/-чиня з адаптації до зміни клімату до ГО "Екодія"

Національний координатор/ка з екологізації інвестицій до ГО "Екодія"

Менеджер/ка з фінансів до ГО "Екодія"

Керівник/ця фінансово-адміністративного відділу до ГО "Екодія"