Консультант з надання бізнес-грантів (Ужгород)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

вакансія
Консультант з надання бізнес-грантів (Ужгород)

Карітас України входить в одну з найбільших міжнародних мереж благодійних організацій у світі та Європі. Слово «Сaritas» означає воднораз любов і милосердя, співчуття та благодійність.

Місією Карітасу України є розвиток традицій доброчинної діяльності та здійснення соціальної роботи, виходячи із християнських морально-етичних цінностей.

Метою Карітасу України є розробка та впровадження національних програм для забезпечення соціальної допомоги та підтримки найбільш потребуючого населення України незалежно від національної приналежності чи віросповідання.

 Назва посади: Консультант з надання бізнес-грантів 

 Обов’язки:

  1. Сприяння розвитку підприємницької діяльності та самозайнятості бенефіціарів проекту: 
  • Залучення потенційних бенефіціарів до проекту.
  • Ндивідуальне консультування кандидатів з питань грантового компоненту: умови участі у грантовому конкурсі та надання підтримки у розробці/редагуванні бізнес пропозиції.
  • Організація та участь у процесі відбору бенефіціарів у межах проектної діяльності.
  • Організація та супровід процесу надання/реалізації бізнес-грантів (cash/in-kind).
  • Організація та супровід процесу бізнес-навчання бенефіціарів.
  • Організація менторської підтримки для бенефіціарів (можливі теми: бізнес-планування та розвиток бізнесу тощо).
  • Надання менторської/ консультативної допомоги для бенефіціарів з питань підриємницької діяльності та самозайнятості.
  • Проведення моніторингу імплементації грантів (виїзди та дзвінки), оцінка успішності гранту за визначеною методологією та написання моніторингових звітів.
  • Аналіз локального бізнес – середовища, та пошук актуальних напрямків підприємницької діяльності.
  1. Адміністрування проекту у відповідній локації проекту:
  • Організація та координація діяльності проекту на місцевому рівні відповідно до вимог проекту.
  • Організація роботи та керування місцевим персоналом, проведення табелювання робочого часу відповідно до фактично відпрацьованих годин.
  • Забезпечення програмного документообігу проекту.
  • Ведення контролю за досягненням індикаторів проекту у відповідній локації.
  • Планування проектних робіт, моніторинг і контроль дотримання планів у відповідній місцевості.
  • Підготовка регулярних звітів про хід реалізації проекту у відповідній місцевості та забезпечення своєчасного зворотнього зв’язку та планування дій.
  • Виконання вказівок та розпоряджень менеджера проекту КУ.
  • Заповнення бази даних ProGres.

Повинен знати та вміти: 

  1. Oснови проектної діяльності; 
  2. Знати етичні принципи та стандарти надання  соціальної допомоги;
  3. Гуманітарні стандарти;
  4. Основи організації виробництва, праці та управління підприємством;
  5. Знання місцевого ринку праці та бізнес-середовища;
  6. Основи проведення та підготовки тренінгів, семінарів;
  7. Навички публічних виступів, презентацій;
  8. Розробка бюджету заходу, фінансова звітність;
  9. Підготовка звітних документів за напрямком діяльності.

Кваліфікаційні вимоги:

  1. Базова вища освіта (бакалавр) відповідного напряму підготовки («менеджмент організації» чи інші суміжні напрями підготовки)економіки, фінансів чи управління проектами);
  2. Досвід роботи в соціальній сфері не менше 2 років;
  3. Вільне володіння українською мовою;
  4. Володіння англійською мовою на середньому рівні;
  5. Володіння ПК (просунутий користувач Word, Excel,Power Point).

 

Очікуємо на Ваше резюме та супровідний лист: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій