Консультант з місцевих бюджетів в програму USAID DOBRE

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансія
Консультант з місцевих бюджетів в програму USAID DOBRE

Програма «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), шукає короткострокового консультанта:

ПОЗИЦІЯ:                                                       Короткостроковий консультант з місцевих бюджетів

ПЕРІОД РОБОТИ:                                          9 місяців

МІСЦЕ РОБОТИ:                                            ТГ, які розташовані в Чернігівській, Чернівецькій, Запорізькій, Харківській, Дніпропетровській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській, Івано-Франківській та Тернопільській областях

РОБОЧЕ НАВАНТАЖЕННЯ:                          до 100 фактично відпрацьованих днів

МЕТА:

Глобал Комьюнітіз (Global Communities) виконує проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) в Україні.

Цей проект розпочався у 2016 році і надає допомогу лідерам нових об’єднаних територіальних громад (ТГ) для кращого управління ресурсами, підвищення якості комунальних послуг, стимулювання місцевої економіки та підвищення залученості громадян.

DOBRE надає консультативні послуги лідерам громад в процесі стратегічного планування із залученням громадськості у визначенні проблем, виділенні ресурсів та реалізації програм для покращення життя громади.

Мета DOBRE полягає в тому, щоб надати можливість процвітання новоствореним ТГ, слугуючи моделлю та мотивацією для інших населених пунктів, які прагнуть об’єднатись. Однією із стратегій досягнення цієї мети є підвищення ефективності систем та процесів фінансового менеджменту в партнерських ТГ.

Програмою DOBRE було виконано повномасштабну комплексну оцінку діяльності, процедур і процесів з управління фінансами в кожній із ТГ-партнерів. Серед наявних недоліків, вузьких місць та прогалин проблеми з планування, формування, виконання місцевих бюджетів були одними з найвагоміших. Було виявлено низький рівень заповнення паспортів бюджетних програм, слабка система планування та формальне звітування. Саме тому метою даних робіт є покращення вмінь та навичок представників ТГ з планування, складання, виконання та звітування бюджету ТГ, запровадження середньострокового бюджетного планування на рівні ТГ відповідно до рекомендацій Мінфіну та кращих практик. Навчальна та консультаційна програма допоможе покращити розуміння бюджетного процесу серед представників ТГ; зосередити увагу на методологічних аспектах формування бюджету; розвинути спроможність учасників готувати необхідну документацію в рамках бюджетного процесу; знайти шляхи залучення додаткових фінансових ресурсів та їх ефективного використання для потреб місцевого розвитку тощо.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ / КОНКРЕТНІ ЗАВДАННЯ:

DOBRE проведе відбір кандидатів, які будуть здатні забезпечити ТГ тренінгами, консультаціями і виконувати інші завдання для покращення управління місцевими бюджетами в обраних громадах в 10 цільових областях: Чернігівській, Чернівецькій, Запорізькій, Харківській, Дніпропетровській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській, Івано-Франківській та Тернопільській областях. Також консультант буде відповідальний за підготовку посібника для покращення процесу бюджетування на місцевому рівні.

Конкретні завдання для покращення бюджетного процесу на рівні громад:

Завдання 1. Проведення тренінгів/вебінарів в областях України, в яких працює програма DOBRE з питань програмно-цільового методу бюджетування, бюджетної, фінансової та бухгалтерської звітності, середньострокового бюджетного планування, планування бюджету (формат вебінарів буде обговорений окремо в залежності від епідеміологічної ситуації в громадах).

Опис основних кроків для виконання завдання:

  1. Підготувати інформаційні матеріали для учасників тренінгів. Розробити методологію тренінгів та матеріали, які будуть використовуватися під час тренінгів та відображати основні його питання. Матеріали повинні містити набір практичних порад, рекомендацій, інструментів та шаблонів для складання та виконання бюджетів ТГ. Підготувати порядок денний тренінгу.
  2. Провести не менше 4 циклів тренінгів для громад-учасників програми. Обраний консультант буде використовувати широкий набір інструментів, включаючи практичні завдання та кейси в кожній частині тренінгу. Консультант також відповість на питання, підготовлені представниками ТГ до та під час тренінгу. Тренінги будуть направлені на представників фінансових підрозділів та бухгалтерії.
  3. За результатами тренінгів консультант повинен прозвітувати у системі оцінки та моніторингу програми DOBRE.

Завдання 2. Надання консультаційної підтримки громадам–партнерам DOBRE

Опис основних кроків для виконання завдання:

  1. Телефонна та/або он-лайн консультація щодо проблемних питань з бюджетного процесу протягом дії контракту (для всіх громад) з фіксацією в базі наданих консультацій.
  2. Провести вебінари на підставі запитів від громад–партнерів DOBRE про надання консультаційної підтримки з покращення бюджетного процесу (до 10 вебінарів). Консультації мають виправити наявні проблеми у бюджетному процесі в громадах, виявлених в результаті проведеного оцінювання фінансового управління, перевірок державних органів та виявлених самостійно ТГ.

c) Подати фінальний звіт за результатами консультацій та проведеної роботи. 

Завдання 3. Розробка посібника з питань покращення імплементації програмно-цільового бюджетування, середньострокового бюджетного планування та звітування у громадах.

Опис основних кроків для виконання завдання:

a) Розробити зміст посібника з урахуванням роботи Програми DOBRE, проведеної у громадах. Коло питань посібника може змінюватися з урахуванням запиту громад та менеджменту Програми.b)     Розробити посібник з питань покращення імплементації програмно-цільового бюджетування, середньострокового бюджетного планування та звітування у громадах.c)     Внести зміни до драфту посібника, відповідно до наданих коментарів від програмних експертів, громад та інших зацікавлених сторін. 

КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ:

Для забезпечення виконання вищезазначених завдань консультант буде:

  • забезпечувати постійне спілкування / координацію з командою проекту DOBRE та консультантами / експертами, щоб забезпечити скоординований внесок у орієнтований на результат для представників ТГ;
  • Надавати, у відповідь на запити, всі результати роботи для перегляду, коментарів та схвалення командою проекту DOBRE;
  • Проведення консультацій та брифінгів з командою проекту DOBRE у разі необхідності.

ПРОЦЕС ВІДБОРУ КАНДИДАТІВ:

Глобал Комьюнітіз обиратиме консультантів відповідно до наступних критеріїв:

  • Досвід роботи та знання в сфері фінансового менеджменту та бюджетування на рівні місцевого/муніципального управління.
  • Досвід підготовки методичних посібників або інфографіки.
  • Ґрунтовні знання процесів децентралізації.
  • Попередній досвід роботи (або продемонстрована здатність працювати) з ТГ, допомога в організації громадських зборів.
  • Попередній досвід роботи з асоціаціями органів місцевого самоврядування буде перевагою.
  • Знання англійської мови на робочому рівні є бажаним.

Будь ласка, надсилайте резюме та супровідний лист з коротким описом досвіду роботи, який відповідає вимогам на цю посаду, на електронну адресу [email protected], зазначивши “Консультант з місцевих бюджетів” в темі листа до  26 травня 2021 року.

Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель