Консультант з бюджетної адвокації

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Tatyana Pitsenko

сайт робота культура вакансія
Консультант з бюджетної адвокації

ОГОЛОШЕННЯ

Надавач консультаційних послуг «Консультант з бюджетної адвокації»

26.02.2021

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» 

ОГОЛОШЕННЯ

Надавач консультаційних послуг «Консультант з бюджетної адвокації»

26.02.2021

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на вакансію «Консультант з бюджетної адвокації» у проєкті «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад» (напрямок 162М), який спрямований на забезпечення сталості розширеного пакету послуг у сфері протидії ТБ та ВІЛ за кошти місцевих бюджетів.

І. Обсяг послуг:

  1. Координування роботи консультантів із менторського супроводу.
  2. Консультування консультантів із менторського супроводу щодо методів побудови колаборації з місцевими органами самоврядування, установами та організаціями; консультування щодо підходів до ведення переговорів. Аналіз труднощів та успіхів у колаборації органів місцевої влади та НУО у кожному проєктному регіоні, зважаючи на досвід попередніх років, надання відповідних рекомендацій.
  3. Консультування консультантів із менторського супроводу стосовно планування адвокаційної діяльності з урахуванням контексту реалізації завершальної фази реалізації Плану переходу в Україні, а також регіонального контексту (регіональної епідеміологічної ситуації, політичної атмосфери тощо).
  4. Консультування консультантів із менторського супроводу з приводу забезпечення системності практик і механізмів, напрацьованих у рамках проекту, шляхом їх регламентування нормативно-правовими документами на регіональному рівні.
  5. Консультування щодо варіативності та ефективності підходів у менторській роботі з огляду на особливості регіональної ситуації: налагоджений рівень партнерства між НУО та ОМС, обізнаність та досвід застосування механізмів соціального контрактування у контексті забезпечення сталості послуг у сфері громадського здоров’я тощо.
  6. Участь у плануванні проєктної діяльності за участі усіх учасників процесу.
  7. Забезпечення виконання інших завдань, які спрямовані на досягнення мети проекту.

ІІ. Термін надання послуг: до 31 грудня 2021 р.

IІІ. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи / наданих послуг (звіт, підтверджуючі документи за потреби) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт / наданих послуг.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

ІV. Кваліфікаційні вимоги:

  • Зацікавленість у забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідеміям соціально небезпечних захворювань та формування ефективної системи громадського здоров’я.
  • Досвід роботи з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
  • Досвід консультування з питань побудови ефективної співпраці з органами місцевого самоврядування.
  • Досвід аналізу регіональних цільових програм та формування місцевих політик та відповідний досвід консультування з цих питань.
  • Досвід розробки нормативно-правових документів.
  • Досвід надання експертних та менторингових послуг, зокрема у проєктах у сфері громадського здоров’я.
  • Досвід адвокаційної діяльності, зокрема бюджетної на національному та регіональному рівнях.
  1. Критерії оцінки:

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60 % і на 40% ‒ ставки оплати.

Перелік документів, які необхідно подати:

  1. Резюме.
  2. Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою (Додаток 1).
  3. Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 2). 
  4. Рекомендаційний лист.

Документи, що передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані як скан-копії.

Будь ласка, у своїх пропозиціях обов’язково вказуйте повну вартість робіт чи послуг, не включаючи податки, але включаючи будь-які додаткові витрати, що мають відношення до закупівлі робіт чи послуг.

Якщо ви – фізична особа-підприємець, до пропозиції необхідно надавати копії реєстраційних документів та свідоцтво про сплату єдиного податку (свідоцтво платника податку на додану вартість або довідка про те, що учасник знаходиться на загальній системі оподаткування).

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: [email protected] з поміткою у темі листа «Консультант з бюджетної адвокації».

Термін подання документів: до 05 березня 2021 року, реєстрація документів завершується о 17.30.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до координаторки проєкту Катерини Рижкової-Сєбєлєвої, тел. 099 067-29-73 або ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;
  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ.
  • цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.

у проєкті «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад» (напрямок 162М), який спрямований на забезпечення сталості розширеного пакету послуг у сфері протидії ТБ та ВІЛ за кошти місцевих бюджетів.

І. Обсяг послуг:

  1. Координування роботи консультантів із менторського супроводу.
  2. Консультування консультантів із менторського супроводу щодо методів побудови колаборації з місцевими органами самоврядування, установами та організаціями; консультування щодо підходів до ведення переговорів. Аналіз труднощів та успіхів у колаборації органів місцевої влади та НУО у кожному проєктному регіоні, зважаючи на досвід попередніх років, надання відповідних рекомендацій.
  3. Консультування консультантів із менторського супроводу стосовно планування адвокаційної діяльності з урахуванням контексту реалізації завершальної фази реалізації Плану переходу в Україні, а також регіонального контексту (регіональної епідеміологічної ситуації, політичної атмосфери тощо).
  4. Консультування консультантів із менторського супроводу з приводу забезпечення системності практик і механізмів, напрацьованих у рамках проекту, шляхом їх регламентування нормативно-правовими документами на регіональному рівні.
  5. Консультування щодо варіативності та ефективності підходів у менторській роботі з огляду на особливості регіональної ситуації: налагоджений рівень партнерства між НУО та ОМС, обізнаність та досвід застосування механізмів соціального контрактування у контексті забезпечення сталості послуг у сфері громадського здоров’я тощо.
  6. Участь у плануванні проєктної діяльності за участі усіх учасників процесу.
  7. Забезпечення виконання інших завдань, які спрямовані на досягнення мети проекту.

ІІ. Термін надання послуг: до 31 грудня 2021 р.

IІІ. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи / наданих послуг (звіт, підтверджуючі документи за потреби) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт / наданих послуг.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

ІV. Кваліфікаційні вимоги:

  • Зацікавленість у забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідеміям соціально небезпечних захворювань та формування ефективної системи громадського здоров’я.
  • Досвід роботи з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
  • Досвід консультування з питань побудови ефективної співпраці з органами місцевого самоврядування.
  • Досвід аналізу регіональних цільових програм та формування місцевих політик та відповідний досвід консультування з цих питань.
  • Досвід розробки нормативно-правових документів.
  • Досвід надання експертних та менторингових послуг, зокрема у проєктах у сфері громадського здоров’я.
  • Досвід адвокаційної діяльності, зокрема бюджетної на національному та регіональному рівнях.
  1. Критерії оцінки:

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60 % і на 40% ‒ ставки оплати.

Перелік документів, які необхідно подати:

 

  1. Резюме.
  2. Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою (Додаток 1).
  3. Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 2). 
  4. Рекомендаційний лист.

Документи, що передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані як скан-копії.

Будь ласка, у своїх пропозиціях обов’язково вказуйте повну вартість робіт чи послуг, не включаючи податки, але включаючи будь-які додаткові витрати, що мають відношення до закупівлі робіт чи послуг.

Якщо ви – фізична особа-підприємець, до пропозиції необхідно надавати копії реєстраційних документів та свідоцтво про сплату єдиного податку (свідоцтво платника податку на додану вартість або довідка про те, що учасник знаходиться на загальній системі оподаткування).

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: [email protected] з поміткою у темі листа «Консультант з бюджетної адвокації».

Термін подання документів: до 05 березня 2021 року, реєстрація документів завершується о 17.30.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до координаторки проєкту Катерини Рижкової-Сєбєлєвої, тел. 099 067-29-73 або ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;
  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ.
  • цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.

Додаток 1_Дані щодо оплати

Додаток 2. Додаток до оголошення (1)


Останні публікації цього розділу:

Фахівець (-чиня) з логістики (Logistics Associate), ЮНІСЕФ

Фахівець (-чиня) з логістики (Logistics Officer), ЮНІСЕФ

Фахівець/ фахівчиня відділу моніторингу, оцінки та навчання

Проектний/а менеджер/ка з ІТ рішень

Communications Specialist/Фахівець/чиня з комунікацій

Фахівець (-чиня) з військового обліку