Консультант з адміністративної підтримки організації та проведення навчальних заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Darina

Вакансія
Консультант з адміністративної підтримки організації та проведення навчальних заходів

УЦКС оголошує конкурс на залучення консультанта з адміністративної підтримки організації та проведення навчальних заходів в рамках проекту «Інвестиції у вплив на туберкульоз та ВІЛ» Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією.

Основні обов’язки:

  1. Адміністративний супровід організації та проведення навчальних та публічних заходів УЦКС відповідно до тренінгового плану:

–  моніторинг потреби в проведенні навчання серед регіональних закладів охорони здоров’я;

–  складання списку учасників заходів, відповідно до визначених тренінговим планом критерій;

– підготовка запрошень учасникам заходів, забезпечення оперативного зв’язку з ними;

– підготовка технічних завдань для логістичної компанії та проведення конкурсів на визначення надавачів послуг з матеріально-технічного супроводу заходів;

– забезпечення логістичної компанії інформацією, необхідною для проведення навчальних та публічних заходів, зокрема щодо: дати і місця проведення заходів, кількості учасників, особливих вимог, тощо;

– координація роботи логістичної компанії під час підготовки та проведення заходу;

– отримання від логістичної компанії первинної документації, що стосується проведеного заходу;

– супровід укладання договорів та проведення розрахунків за надані логістичною компанією послуги;

– ведення бази даних фахівців, що пройшли навчання;

– надання актуальної інформації щодо стану виконання плану навчальних і публічних заходів.

  1. Документальне забезпечення проведення навчальних заходів.

– ведення документації, пов’язаної із проведенням навчальних та публічних заходів, серед яких: запрошення, реєстраційні листки, форми контролю присутності, вхідні та вихідні анкети учасників, сертифікати, тощо.

– здійснення аудіо запису, фото- та відео зйомки навчальних та публічних заходів (за потреби).

– формулювання повідомлень для опублікування на веб-сайті УЦКС та в інших медіа відповідно до сфери відповідальності.

  1. Координація діяльності міжрегіональних тренінгових центрів.

– координація роботи фахівців регіональних тренінгових центрів, відповідальних за організацію заходів, надання необхідної інформації про заходи, що будуть проведені на базі тренінгових центрів;

– контроль за дотриманням стандартів ведення фінансової і програмної документації щодо заходів, які проводяться в тренінгових центрах.

Кваліфікаційні вимоги:

  1. Вища освіта.
  2. Досвід адміністративної роботи та організації ділових поїздок, тренінгів, семінарів, нарад, зустрічей.

Особисті якості та навички: особа, яка обіймає цю посаду, має бути дисциплінованою, організованою, здатною працювати самостійно на результат, уважною до деталей, вміти працювати з точною інформацією, мати високий рівень знань у сфері протидії ВІЛ-інфекції /СНІДу та туберкульозу, мати високий рівень комп’ютерної грамотності, володіти англійською мовою  на рівні не нижче upper intermediate, володіти навичками підготовки аналітичних документів та ділового листування.

Резюме, мотиваційний лист, підписана фінансова пропозиція відповідно до Додатку 1 до даного Оголошення мають бути надіслані електронною поштою на електронну адресу: [email protected] або поштою за адресою: 04655, м. Київ, Московський проспект, 19. В темі листа, будь ласка, зазначте: «Консультант з адміністративної підтримки навчальних заходів».

Для фізичних осіб підприємців необхідно додатково до перелічених вище документів надати копію Свідоцтва про державну реєстрацію або Виписки з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, а також копію витягу  з ЄДР датовану 2016 роком.

Термін подання документів – до 29 квітня 2016 року, реєстрація документів завершується о 16:00. 

За додатковою інформацією звертатися до УЦКС за тел. (044)-461-81-03 до спеціаліста відділу управління закупівлями та постачанням Бондар Дарини, e-mail: [email protected].

Оголошення_адмін. підтримка навчальних заходів_2016

Додаток 1_адмін. підтримка навчальних заходів


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель