Консультант для розробки посібника, USAID DOBRE

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансія
Консультант для розробки посібника, USAID DOBRE

Глобал Комьюнітіз шукає кваліфікованих консультантів на короткий термін в програму Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE)

Посада:             Консультант для розробки посібника з планування вдосконалення послуг місцевого самоврядування

Термін:              4 місяці

Робоче навантаження: 20 днів

Мета:

Глобал Комьюнітіз (Global Communities) виконує проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) в Україні.

Цей п’ятирічний проект розпочався у 2016 році і надає допомогу лідерам нових Об’єднаних Територіальних Громад (ОТГ) для кращого управління ресурсами, підвищення якості комунальних послуг, стимулювання місцевої економіки та підвищення залученості громадян.

DOBRE надає консультативні послуги лідерам громад в процесі стратегічного планування із залученням громадськості у визначенні проблем, виділенні ресурсів та реалізації програм для покращення життя громади.

Консультант розробить розділи Посібника з вдосконалення послуг місцевого самоврядування, зазначеного нижче. Консультант буде працювати у тісній співпраці з Старшим консультантом щодо розробки посібника, призначеним Програмою DOBRE, та у координації з персоналом DOBRE в Києві.

Завдання включають наступні види діяльності:

  • Переглянути Плани вдосконалення надання послуг, розроблені громадами-партнерами DOBRE та інші матеріали (які надасть програма DOBRE).
  • Розробити зміст розділів Посібника з ПНП та додатків до нього за погодженням з співробітниками Київського офісу DOBRE.
  • Коригування розроблених матеріалів відповідно до коментарів Старшого консультанта щодо Посібника з ПНП, літературного редактора та представників Київського офісу DOBRE (за призначенням DOBRE). 

Консультант працюватиме відповідно до структури Посібника з ПНП та рекомендацій, розроблених Старшим консультантом щодо Посібника з ПНП.

Орієнтовна кількість днів на виконання завдання: 20 днів

Результати: 

Обрані консультанти представлять наступні очікувані від них результати, що стосуються конкретних завдань, описаних вище: 

  1. Проект обраних розділів Посібника з ПНП, розроблених відповідно до рекомендацій, наданих Старшим консультантом.
  2. Проект затверджених розділів Посібника з ПНП, виправлених відповідно до коментарів, наданих Старшим консультантом та представниками Київського офісу DOBRE. 
  1. Проект затверджених розділів Посібника з ПНП, виправлених відповідно до коментарів, наданих літературним редактором Посібника з ПНП та затверджений представниками Київського офісу DOBRE.

 


Орієнтовний зміст посібника:

 

Глосарій

Визначення основних понять, використаних у посібнику, загальноприйняті умовні позначення та  скорочення  що стосуються теми управління публічними послугами.

 

Анотація

Короткий виклад змісту посібника

 

Вступ

Чому важливо планувати вдосконалення послуг місцевого самоврядування, для кого призначений цей посібник та як його використовувати. Чому важливо долучати громадськість до планування та вдосконалення послуг, важливість комунікацій з усіма учасниками процесу. Стисла інформація про діяльність та результати програми «Децентралізація приносить кращі результати» DOBRE в частині розробки планів вдосконалення послуг.

 

Розділ 1. Поняття «публічних послуг».

Поняття публічної послуги. Види та класифікація послуг. Власні та делеговані повноваження органів місцевого самоврядування щодо надання послуг. Послуги, які надаються за зверненням та без. Формування реєстру послуг в громаді. Платні та безоплатні послуги. Підходи до формування вартості (ціни) платних послуг.

Короткий огляд чинного законодавства, що регулює сферу різних публічних послуг.

 

Розділ 2. Вибір пріоритетних послуг для вдосконалення

  • Needs Assessment (оцінка потреб) – методологія оцінки потреб населення шляхом проведення громадських зборів (загальний опис та рекомендації щодо проведення громадських зборів, виявлення та ранжування проблемних питань, приклади)
  • Опитування громадян (загальний опис та рекомендації щодо проведення опитувань жителів, у тому числі з використанням безоплатних електронних інструментів та автоматизованої системи опитувань DOBRE.Pytannya).

 

Розділ 3. План вдосконалення послуги (ПВП): концепція та методологія розробки

  • План вдосконалення послуги: визначення, основні ідеї та загальний алгоритм розробки (акцентувати увагу на залученні різних верств населення та висвітленні процесу розробки)
  • Формування робочої групи та розподіл ролей (акцентувати увагу на залученні до складу робочої групи представників всіх населених пунктів ОТГ та всіх категорій населення, запропонувати примірний склад робочої групи за професійною та гендерною ознаками)
  • Діагностика стану надання послуги (акцентувати увагу на різних категоріях споживачів, дослідженні їх потреб та відповідності поточного стану послуги потребам споживачів)
  • SWOT-аналіз та визначення основних проблем (акцентувати увагу на актуалізації цього аналізу протягом всього періоду розробки плану, а також на правильному використанні результатів такого аналізу)
  • Бачення послуги (акцентувати увагу на задоволенні потреб всіх категорій споживачів)
  • Визначення стратегічних та операційних цілей (акцентувати увагу на зв’язках з проведеним аналізом)
  • Підготовка проектів та формування плану дій
  • Пріоритезація проектів (методи зваженого голосування та консенсусу)
  • Визначення очікуваних результатів та індикаторів виконання ПВП (акцентувати увагу на зв’язках з очікуваними результатами реалізації проектів)
  • Розробка Плану моніторингу та оцінки
  • Висвітлення всіх етапів розробки ПВП (акцентувати увагу на регулярному інформуванні населення про розробку ПВП та напрацювання, а також отриманні додаткової інформації, пропозицій та коментарів від жителів, які не входять до складу робочої групи)
  • Громадське обговорення та затвердження ПВП 

Акцентувати увагу, що на кожному етапі можна зробити «крок назад», якщо робоча група отримала додаткову інформацію або ідеї. Можна переглянути та переписати навіть вже повністю готовий План вдосконалення послуги.

 

Розділ 4. Особливості вдосконалення окремих послуг місцевого самоврядування

Опис особливостей вдосконалення таких послуг:

  • Адміністративні послуги та соціальні послуги у тій частині, яка стосується призначення та виплати соціальної допомоги
  • Водопостачання та водовідведення
  • Первинна медицина
  • Дошкільна та шкільна освіта
  • Утримання та розвиток транспортної інфраструктури
  • Вуличне освітлення
  • Громадський транспорт
  • Благоустрій та громадські простори
  • Поводження з твердими побутовими відходами
  • Спорт
  • Культура

 Для кожної з наведених послуг необхідно розкрити такі питання:

  • На що звернути увагу при аналізі даних та визначенні цілей удосконалення послуги. Анкета для збору даних щодо стану послуги (у додатках).
  • Підходи до надання послуги (своїми силами, із залученням підрядника, із залученням громадської організації, через міжмуніципальне співробітництво, державно-приватне партнерство тощо)
  • Примірна декомпозиція цілей (стратегічні та операційні цілі, в яких випадках їх доцільно встановлювати, орієнтовний перелік проектів)
  • Стандарти надання послуг (якість, доступність тощо)
  • Основні індикатори (output, outcome, impact)
  • Особливості комунікації (цільова аудиторія, організація прямого та зворотного зв’язку)
  • Закордонний досвід надання послуги: 2-3 вставки з коротким описом організації надання послуги в інших країнах (пріоритет – країни ЄС, США та Канада)
  • Приклад розроблених планів вдосконалення послуг та їх реалізації громадами України (короткий опис)

 

Розділ 5. Впровадження заходів ПВП, оцінка результативності та ефективності, перегляд та актуалізація ПВП

Фінансування, реалізація, моніторинг, перегляд та актуалізація ПВП.

Комунікації з усіма зацікавленими сторонами протягом реалізації Плану вдосконалення послуги: споживачі, надавачі послуг, працівники ОТГ, депутати, органи державної влади, підприємці та потенційні інвестори, міжнародні організації тощо (акцентувати увагу на виборі прийнятних для цільової аудиторії каналів комунікації, зручності, задоволенні потреб в інформації та регулярному отриманні зворотного зв’язку). Навести приклади підготовки та впровадження комунікаційних кампаній з удосконалення послуг громад  ДОБРЕ.

 

Додатки (орієнтовний перелік):

  • Структура плану вдосконалення послуги
  • Зразок рішення про проведення громадських слухань
  • Орієнтовний склад Робочої групи з удосконалення послуги
  • Зразок рішення про затвердження послуги та складу робочої групи
  • Зразок положення про Робочу групу з удосконалення послуги
  • Зразок рішення про затвердження Плану вдосконалення послуги
  • Методологія опитування громадян щодо якості послуг
  • Зразки анкет для збору даних щодо стану послуги

 

Орієнтовний обсяг посібника 120 сторінок без урахування додатків. 

Будь ласка, надсилайте резюме та супровідний лист з коротким описом досвіду роботи, який відповідає вимогам на цю посаду, на електронну адресу [email protected], зазначивши «Консультант для розробки посібника з планування вдосконалення послуг місцевого самоврядування» в темі листа до 13 січня 2020 року включно.

Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться. 


Останні публікації цього розділу:

Соціальний(на) фахівець(чиня) ЦДВ, м.Запоріжжя

Communications Assistant до ЮНЕСКО

Operations Assistant до ЮНЕСКО

Пакт шукає консультанта/ку з надання юридичної підтримки Міністерству охорони здоров’я України (МОЗ) та його Офісу відновлення системи охорони здоров’я

Керівник(ця) проєкту в "Навчай для України", (Київ)

Senior Finance Officer/Провідний(на) фахівець(чиня) з фінансів