Консультант для розробки методики фінансування в рамках ланцюжків доданої вартості для кредитних спілок України

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
capproject

вакансія vacancy(3) робота
Консультант для розробки методики фінансування в рамках ланцюжків доданої вартості для кредитних спілок України

Мета: Розробка методики фінансування в рамках ланцюжків доданої вартості для кредитних спілок України.
Місцезнаходження: Київ, Україна

Тривалість контракту: 10 січня 2022 року – 31 липня 2022 року
Термін подання заявок до: 17 грудня 2021 року

1. ПРО ПРОЄКТ
Проєкт «Кредитування сільськогосподарських виробників (КЕП)» в Україні, що реалізується Всесвітньою радою кредитних спілок (WOCCU) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), прагне посилити спроможності сектору кредитних спілок в Україні шляхом створення прозорішої нормативно-правової бази для діяльності кредитних спілок в Україні, що сприятиме їхньому зростанню, а також зниженню ризиків, одночасно покращуючи доступ до агрофінансування для сільськогосподарського та сільського мікро, малого та середнього бізнесу (ММСП) з боку кредитних спілок.

Проєкт КЕП працює з учасниками Робочої групи КЕП, до складу якої входять 22 партнерські кредитні спілки. Для запровадження фінансування в рамках аграрних ланцюжків доданої вартості з учасників Робочої групи КЕП сформовано окрему підгрупу з 14 кредитних спілок, у т.ч. 4 пілотні кредитні спілки.

2. ОБСЯГ РОБІТ
Етап I – Визначення потенціалу кредитних спілок щодо запровадження фінансування в рамках аграрних ланцюжків доданої вартості (включаючи виїзди на місця, за необхідності):
1. Проведення польового дослідження у регіонах діяльності 4-х пілотних кредитних спілок (Львівська, Херсонська, Черкаська, Дніпропетровська області) з метою:
a. визначення діючих аграрних ланцюжків доданої вартості, до яких залучені ММСП/агровиробники (мінімум 3 варіанти у кожному регіоні)
b. створення бази даних та мапування визначених ланцюжків доданої вартості та їхніх учасників (постачальники сировини, переробники, надавачі сервісних послуг, покупці, дистриб’ютори тощо), включаючи огляд джерел фінансування в усіх ланцюжках додаткової вартості.
2. Розробка пропозицій започаткування або вдосконалення співпраці ММСП – членів та потенційних членів кредитних спілок із ключовими гравцями представлених аграрних ланцюжків доданої вартості.
3. Розробка чек-листа, специфічного для фінансування в рамках ланцюжка доданої вартості, який буде використовуватися як частина процесу кредитного аналізу для позичальників, що беруть участь в аграрних ланцюжках доданої вартості та моделях співпраці з ключовими гравцями.
4. Підготовка та проведення презентації для кредитних спілок-учасників підгрупи, що має включати:
• огляд методики проведення дослідження;
• отримані результати дослідження, у т.ч. огляд можливостей та загроз для кредитних спілок у разі фінансування в рамках ланцюжків доданої вартості;
• рекомендовані перспективні напрямки для впровадження фінансування в рамках ланцюжків доданої вартості кредитними спілками.

Етап II – Розробка економічних моделей та договорів (включаючи виїзди на місця, за необхідності):
1. У співпраці з пілотними кредитними спілками розробка можливих механізмів співпраці цих кредитних спілок з ключовими гравцями аграрних ланцюжків доданої вартості – стейкхолдерами, з акцентом на фінансуванні позичальників-ММСП в рамках відібраних ланцюжків доданої вартості.
a. Визначення зацікавлених сторін для співпраці з кредитними спілками в рамках визначених ланцюжків доданої вартості.
b. Розробка можливих схем залучення кредитних спілок в якості кредиторів до фінансування в рамках аграрних ланцюжків доданої вартості (кількість кредитів, вартість кредитів, види кредитів, багатосторонні угоди за необхідності тощо).
c. Організація перемовин кредитних спілок зі стейкхолдерами – 2-3 зустрічі для кожної кредитної спілки в режимі онлайн або особисто.
2. Розробка типових тристоронніх договорів для формалізації відносин між сторонами, серед яких – кредитні спілки, ключові гравці аграрного ланцюжка доданої вартості, позичальники-ММСП, що є учасниками такого ланцюжка доданої вартості.

3. ВИМОГИ
Для експертів
Кваліфікація експертів повинна відповідати наступним вимогам:
• Експертні знання щодо місцевого агроринку, у т.ч. щодо діючих аграрних ланцюжків доданої вартості;
• Вища юридична, економічна або аграрна освіта;
• Досвід роботи в компаніях, пов’язаних з розвитком аграрного ринку (постачальники сировини, переробники, посередники, агрегатори продукції, постачальники послуг, збутові компанії, сільськогосподарські консалтингові компанії тощо);
• Досвід розробки договорів та інших нормативно-правових актів щодо відносин між учасниками аграрного ринку та фінансовими установами;
• Досвід консультування учасників аграрного ринку;
• Розуміння фінансового сектора є перевагою.
Для компаній/організацій
• Експертні знання щодо місцевого агроринку, у т.ч. щодо діючих аграрних ланцюжків доданої вартості;
• Професійні радники або консалтингові агентства, що працюють у сфері правового супроводу банківської справи, фінансів, агровиробництва тощо;
• Члени команди повинні відповідати вимогам, зазначеним вище.

4. ПЕРІОД РОБОТИ

Очікується, що Етап І буде виконано до 30 квітня 2022 року, виконання Етапу ІІ заплановано до кінця липня 2022 року. Однак розподіл часу в межах двох етапів може бути переглянуто після складання робочого плану у координації з Проєктом КЕП.

5. РЕЗУЛЬТАТИ

• Робочий план, що включає детальний опис завдань у межах двох етапів.
• Аналіз результатів польових досліджень, який повинен включати базу даних та мапування операторів аграрних ланцюжків доданої вартості у 4 областях, включаючи існуючі джерела фінансування: Львівській, Херсонській, Черкаській та Дніпропетровській областях.
• Чек-лист для оцінки членів кредитних спілок відповідно до їхньої участі в аграрних ланцюжках доданої вартості та моделей співпраці з ключовими гравцями.
• Презентація методології проведення польового дослідження та його результатів у вигляді вебінару.
• Розроблені механізми співпраці між кредитними спілками, їхніми позичальниками та ключовими гравцями аграрних ланцюжків доданої вартості.
• Типові тристоронні договори.
• Заключний звіт українською мовою.

6. ВИМОГИ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВКИ
Щоб подати заявку, надішліть, будь ласка, наступні документи на елетронну адресу [email protected] та зазначте у темі листа «Value Chains» до 17 грудня 2021 року:
• Копія вашого резюме або інформація про компанію та резюме експертів;
• Пропозиція, що включає супровідний лист із детальним описом того, чому ви зможете виконати роботу, у т.ч. відповідний досвід роботи, а також ваш підхід/попередній план роботи для вирішення завдань;
• Запропонована цінова пропозиція із вказаною ціною за кожен блок завдань (4 блоки Етапу І; 2 блоки Етапу ІІ), включаючи витрати на відрядження – це обов’язкова інформація;
• Якщо ваша заявка буде обрана для розгляду, WOCCU запитає контактну інформацію 2-3 осіб, які зможуть надати рекомендації.

ВІДМОВА ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
Цей запит на тендерну пропозицію жодним чином не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок укладати контракт, а також не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок відшкодовуввти будь-які витрати, понесені під час підготовки та подання заявки. Всесвітня рада кредитних спілок залишає за собою право змінювати будь-яку частину запиту на участь у тендері під час укладання договору, якщо це буде необхідно.


Останні публікації цього розділу:

Параюрист/ка. Переоголошення конкурсу

Асистент проектів Українського інституту міжнародної політики

ОПОРА шукає радника/ця керівника проєкту з питань організаційного розвитку

Консультант/ка із забезпечення менторського супроводу

Лідер/ка регіональної ініціативної групи секс-працівників / Переоголошення конкурсу

Співробітник/ця служби підтримки ICT